Za 125. obljetnicu poslovanja Francku priznanje predsjednika HGK

franck

Ivan Artuković, predsjednik Uprave Francka, primio je danas priznanje predsjednika Hrvatske gospodarske komore povodom 125. obljetnice postojanja i uspješnog poslovanja kompanije.

Priznanje je Francku uručeno na Svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća te predstavlja još jednu vrijednu potvrdu kompaniji kao jednom od najuspješnijih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda s vodećom pozicijom u kategorijama kave i čaja. Iza svakoga proizvoda stoji bogato stručno znanje, iskustvo i velika predanost zaposlenika Francka što je Hrvatska gospodarska komora više puta prepoznala i nagradila.

S primarnim fokusom na održivo poslovanje, Franck konstantno ulaže u unapređenje svojih tehnoloških rješenja i proizvodnih procesa. Tako je, primjerice, zagrebački pogon za čaj, u čiju je rekonstrukciju uloženo 20 milijuna kuna, jedan je od najmodernijih u ovome dijelu Europe. Vodeći računa o domaćoj poljoprivredi i potičući proizvodnju izvorno hrvatskih proizvoda, Franck već godinama uspješno surađuje s domaćim proizvođačima krumpira i cikorije od kojih otkupljuje sirovinu.
Istovremeno, Franck espresso, Jubilarna kava i Gloria među prvim su domaćim proizvodima koji su zbog svoje vrhunske kvalitete zaslužili ponijeti oznaku “Hrvatska kvaliteta”.

trojica
Frohlich, Artuković i Burilović

”U Franck proizvodima potrošači su prepoznali kvalitetu i ljubav koju u njih ulažemo te nam već 125 godina dozvoljavaju da budemo dio njihovih obitelji. Njihovo povjerenje i tradicija koja stoji iza imena Franck obvezuju nas na apsolutnu izvrsnost.“, rekao je Ivan Artuković, ispred Uprave Francka.

Franck grupa u prvih devet mjeseci ove godine bilježi rast od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine što Franck svrstava u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvareni su odlični prodajni rezultati na najvažnijim tržištima, a trend dvoznamenkastog rasta izvoza iz 2016. nastavlja se i u ovoj godini.

Prema podacima analitičke kuće Nielsen, Franck je u ovoj godini dodatno uspio povećati udio u prodaji u kategoriji mljevene kave, u kojoj je s 59 posto vrijednosnog tržišnog udjela, apsolutni lider u Hrvatskoj. Rast je zabilježen i u čajevima, gdje je vrijednosni tržišni udjel povećan na 56 posto, te u kategoriji instant cappuccina s 49 posto vrijednosnog udjela.

Na slovenskom tržištu također bilježi daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Jednako dobre rezultate ostvaruje i u BiH i Makedoniji, gdje je lider u toplim napitcima, uz rast u Srbiji i Crnoj Gori, tržištima koje je kompanija otvorila početkom ove godine te jačanje prisutnosti u Albaniji i Kosovu.

svi

Kontinuiranim razvojem svih segmenata poslovanja i liderskom pozicijom u inovacijama, Franck se u prehrambenoj industriji pozicionirao kao kompanija koja podiže standarde kvalitete i definira tržišne trendove. Inzistiranjem na beskompromisnoj kvaliteti proizvoda opravdao je povjerenje svojih potrošača te će ga nastojati zadržati i u narednim godinama vodeći se istim vrijednostima.

Pročitajte još vijesti!

Grüne Woche 2018

HGK: Hrvatski proizvođači na sajmu Grüne Woche 2018 u Berlinu

Na 82. berlinskom sajmu Međunarodni zeleni tjedan-Grüne Woche 2018., koji je otvoren u petak, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore

Read More...
krapina

Krapinsko-zagorska županija među liderima u kontinentalnom turizmu

Krapinsko-zagorska županija među liderima je u kontinentalnom turizmu, ostvarivši iza grada Zagreba i Karlovačke županije najveći broj dolazaka turista

Read More...
kina

U Veneciji započela “Turistička godina EU-Kina 2018”

Početak projekta “Turistička godina EU-Kina 2018“ za jačanje suradnje Kine i zemalja EU-a u području turizma svečano je obilježen

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!