ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji

ABC sir image

Prema zadnjem istraživanju BRANDscore kojeg provodi nezavisna agencija Ipsos, ABC sir je među 10 najsnažnijih brendova u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije. Iako na listi najsnažnijih brendova prevladavaju svjetski poznati inozemni brendovi, regionalni potrošači su među deset brendova koje prepoznaju i koriste uvrstili tri domaća brenda među kojima je i ABC svježi krem sir.

Kod izračuna BRANDscore rezultata u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, koji uključuju realizirani odnos potrošača prema brendu i emocionalnu percepciju proizvoda u svijesti potrošača, koje BRANDscore kontinuirano prati.

Kako je istaknula Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma Belja: „ABC sir je proizvod koji je apsolutno usmjeren potrošačima i njihovim potrebama, od najmlađih dana do zrelih godina. Polovica proizvodnje ABC sira se proda na domaćem tržištu, a drugu polovicu izvozimo i zato kontinuirano pratimo potrebe potrošača na više od 20 svjetskih tržišta na koja plasiramo ABC sir. Iako smo aktivno usmjereni na daljnji rast izvoza i otvaranje novih tržišta u Europi i Aziji, u fokusu su nam i dalje regionalna tržišta pa smo izuzetno zadovoljni jer je ABC sir visoko na ljestvici top brendova u Adria regiji .“

ABC sir se u Belju proizvodi već 37 godina i nastaje od mlijeka koje dolazi s vlastitih farmi krava. U osnovnom okusu u proizvodnji se koriste samo tri sastojka : mlijeko, vrhnje i malo morske soli, bez ikakvih drugih dodataka. Cjelokupan proces nastajanja ABC sira predstavlja sljedivost Od polja do stola i započinje na oranicama na kojima nastaju sirovine za domaću stočnu hranu pripremljenu prema potrebama svake od farmi. Vlastita proizvodnja mlijeka omogućuje kontinuirano praćenje kvalitete i stalna unapređenja pa ABC sir uvijek nastaje od najboljeg mlijeka koje daje 4.000 beljskih krava.

Pročitajte još vijesti!

sabor

U Sabor upućen prijedlog zakona o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi

Vlada je sa sjednice održane u srijedu, na svoju prvu godišnjicu, u saborsku proceduru uputila konačni prijedlog zakona o

Read More...
1-Panel 1

Održana konferencija „Dobro upravljanje – pametno gospodarenje otpadom kao primjer“

Danas je u Velikoj Gorici održana konferencija „Dobro upravljanje – pametno gospodarenje otpadom kao primjer – Kako građani mogu

Read More...
VIPnet

Vipnet jedanaestu godinu zaredom nagrađen Certifikatom Poslodavac Partner

Tvrtki Vipnet d.o.o. jedanaesti je put dodijeljen Certifikat Poslodavac Partner za izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima. Vipnet se kontinuirano

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!