ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji

In Tvrtke i tržišta
ABC sir image

Prema zadnjem istraživanju BRANDscore kojeg provodi nezavisna agencija Ipsos, ABC sir je među 10 najsnažnijih brendova u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije. Iako na listi najsnažnijih brendova prevladavaju svjetski poznati inozemni brendovi, regionalni potrošači su među deset brendova koje prepoznaju i koriste uvrstili tri domaća brenda među kojima je i ABC svježi krem sir.

Kod izračuna BRANDscore rezultata u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, koji uključuju realizirani odnos potrošača prema brendu i emocionalnu percepciju proizvoda u svijesti potrošača, koje BRANDscore kontinuirano prati.

Kako je istaknula Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma Belja: „ABC sir je proizvod koji je apsolutno usmjeren potrošačima i njihovim potrebama, od najmlađih dana do zrelih godina. Polovica proizvodnje ABC sira se proda na domaćem tržištu, a drugu polovicu izvozimo i zato kontinuirano pratimo potrebe potrošača na više od 20 svjetskih tržišta na koja plasiramo ABC sir. Iako smo aktivno usmjereni na daljnji rast izvoza i otvaranje novih tržišta u Europi i Aziji, u fokusu su nam i dalje regionalna tržišta pa smo izuzetno zadovoljni jer je ABC sir visoko na ljestvici top brendova u Adria regiji .“

ABC sir se u Belju proizvodi već 37 godina i nastaje od mlijeka koje dolazi s vlastitih farmi krava. U osnovnom okusu u proizvodnji se koriste samo tri sastojka : mlijeko, vrhnje i malo morske soli, bez ikakvih drugih dodataka. Cjelokupan proces nastajanja ABC sira predstavlja sljedivost Od polja do stola i započinje na oranicama na kojima nastaju sirovine za domaću stočnu hranu pripremljenu prema potrebama svake od farmi. Vlastita proizvodnja mlijeka omogućuje kontinuirano praćenje kvalitete i stalna unapređenja pa ABC sir uvijek nastaje od najboljeg mlijeka koje daje 4.000 beljskih krava.

You may also read!

Bujkovic

Svečano otvareni 45. Sajam hrane, 28. Međunarodni sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES i 24. Sajam ekologije

Direktor Jadranskog sajam dr. Rajko Bujković rekao je da ove godine Sajam priprema i realizira sajamske manifestacije u specifičnim

Read More...
namjestaj

Trgovci namještajem u 2017. godini uvezli robe za 1,15 milijardi kuna, a izvezli za 69 milijuna kuna

Prema podacima koje je obradila Fina, u djelatnosti trgovine na malo namještajem, opremom za rasvjetu i ostalim proizvodima za

Read More...
budva

Na Jadranskom sajmu u Budvi od 21. do 23. ožujka održat će se 45. Sajam hraneufi, 28. Međunarodni sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES i 24. Sajam ekologije

Sajamske manifestacije već godinama čine jedinstvenu sajamsku platformu za plasman roba, usluga i znanja na regionalnom tržištu. Na Sajmu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.