Adacta održala događanje na temu poslovne analitike pod nazivom „Što vam vaši podaci imaju za reći? Slušate li ih?“

1-Qlik Sense Toour 2017

Najnoviji trendovi u poslovnoj analitici ukazuju da podatke treba znati čitati, analizirati i s njima argumentirano raspravljati. Nije ih dovoljno samo posjedovati. Treba im znati dati smisao i izvući iz njih korist. Artifical Intelligence, Machine Learning i Data Science su najnoviji trendovi poslovne analitike koji joj povećavaju efikasnost, no ipak je potreban ljudski faktor za interpretaciju i donošenje poslovnih odluka
Prekjučer je u Zagrebu održan događaj i radionica poslovne inteligencije koja je prikazala što sve donosi nova generacija poslovne analitike. Ovaj je događaj organizirala Adacta u suradnji s vodećim stranim proizvođačem jedinstvenog rješenja za poslovnu analitiku, tvrtkom Qlik. Događaj je dio turneje pod nazivom „Qlik Sense Tour 2017“, u sklopu koje su međunarodni i Adactini stručnjaci za poslovnu inteligenciju približili korisnicima mogućnosti koje donosi Qlik rješenje. Događaj pod nazivom „Što vam vaši podaci imaju za reći? Slušate li ih?“ okupio je brojne postojeće korisnike Qlik rješenja, ali i znatiželjnike koji su se prvi put susreli s takvim analitičkim rješenjem.

Qlik je vodeće globalno rješenje za poslovnu analitiku koje koristi više od 40.000 kompanija u svijetu, pouzdajući se u njegovu moć za podršku u donošenju boljih poslovnih odluka. Prema posljednjem Gartnerovom izvještaju iz veljače 2017. godine, u sklopu koje su objavili i svoje viđenje stanja na tržištu ponuđača rješenja za poslovnu inteligenciju i analitiku, kompanija Qlik je već sedmu godinu zaredom uvrštena u Gartnerov „Magic Quadrant“ te drži primat na tom području.

„Gartnerovo izvješće za 2017. godinu je dobra polazna točka za tvrtke koje su u potrazi za adekvatnim rješenjem za poslovnu inteligenciju i analitiku jer daje pregled vodećih svjetskih kompanija koje nude moderne platforme i rješenja na tom području. Prema zadnjem Gartnerovom izvještaju Qlik je, a vjerujem da će i u budućnosti ostati, jedan od vodećih ponuđača i lider na području rješenja za poslovnu inteligenciju i analitiku, koji svojim razvojem diktira tempo na tom tržištu“, naglasio je Milan Listeš, voditelj BI odjela u Adacti Zagreb, u uvodnom izlaganju kojim je otvorio događanje i radionicu.

U sklopu Qlik Tour događanja „Što vam vaši podaci imaju za reći? Slušate li ih?“, neki od najboljih stručnjaka poslovne analitike uživo su predstavili analitičke aplikacije i proveli korisnike kroz svijet moderne analitike, gdje su imali priliku doznati u kojem smjeru se poslovna analitika razvija te iz prve ruke vidjeti moćne vizualne analitičke alate te se upoznati s najnovijim trendovima, kao što oni znači za brže donošenje poslovnih odluka i povećanje efikasnosti poslovanja. Pričalo se o tome kako moćni, vizualni i asocijativni analitički alat može pomoći da podaci doslovno progovore. Također je prikazano kako se povezivanjem više izvora podataka, u dva-tri klika može dobiti sveukupna slika o podacima neke tvrtke, uz kreiranje personalizirane, moćne vizualne analitičke aplikacije koje su prilagođene specifičnim potrebama korisnika.

I ove je godine događanje na temu poslovne inteligencije bio u potpunosti rasprodano te se tražila stolica više. U sklopu programa održana su zanimljiva izlaganja, poput onog Piotra Kowala, Sales Support Team Leadera and Solution Architecta iz Qlika, pod nazivom „Što vam vaši podaci imaju za reći: Trendovi koji povezuju ljude, podatke i ideje“. Predavanje je govorilo o tome kako izvući maksimum iz organizacijskih podataka, što je ključno za svako poslovanje, ali zbog dinamike današnjeg poslovanja i brzih promjena, praksa izgleda drugačije. Predstavljeni su i ključni trendovi i strategije u poslovnoj analitici za 2017. godinu, koji teže povezivanju ljudi, podataka i ideja. Prikazane su najnovije Qlikove inovacije te je detaljno demonstriran Qlik Sense Cloud, njihov analitički alat u oblaku. Taj jedinstveni alat omogućuje tvrtkama uvid u širu sliku nad vlastitim podacima te nudi pristup velikom broju gotovih analitika i naravno mogućnost kreiranje vlastitih bez IT podrške.

Najnoviji trendovi u poslovnoj analitici ukazuju da danas ipak treba znati čitati, analizirati i argumentirano raspravljati s podacima koje posjedujemo. Nije ih dovoljno samo posjedovati. Podatke treba znati analizirati, dati im smisao i izvući korist iz njih. Artifical Intelligence, Machine Learning, Data Science – samo su neki od najnovijih trendova u poslovnoj analitici, koji mogu značajno doprinijeti automatizaciji obrade podataka, ubrzati procese obrade podataka, upozoriti da nešto nije u redu i učiniti naše poslovanje efikasnijim i bržim, ali u Qliku smatramo da će proces donošenja odluka uvijek biti vođen ljudskim razumom, ljudskom sposobnošću razmišljanja i propitivanja, koje će ostati iznimno važno i nezamjenjivo, čak i u budućnosti.“, istakao je Piotr Kowal, Sales Support Team Leader and Solution Architect iz Qlika.

Na konkretnom primjeru iz prakse predstavljena je primjena Qlika u tvrtki Renault Nissan Hrvatska. Izlaganje pod nazivom „Self service BI kao podloga za brže i efikasnije odlučivanje“ održao je Dario Petrović, IT direktor, Renault Nissan Adriatic. Izlaganje je pokazalo kako je uvođenjem Qlika, vodećeg rješenja za Data Discovery, tvrtka Renault Nissan Hrvatska koja ima više od 25 prodajnih mjesta, ubrzala i standardizirala prikupljanje velikih količina podataka iz različitih izvora te putem naprednih analitičkih mogućnosti i vizualizacija poslovnih rezultata, tijekom vremena olakšala proces donošenja pravovremenih poslovnih odluka.

Tvrtka Renault Nissan Hrvatska prepoznala je Qlik analitičko rješenje kao odličan odgovor na izazove s kojima se susreću. Tijekom implementacije uspjeli su odgovoriti na izazove te smanjiti vrijeme koje se troši na repetitivne poslove poput pripreme podataka te generiranje različitih izvještaja na dnevnoj bazi. Osim toga, pomoću rješenja omogućen je pristup svim povijesnim podacima na centralnom mjestu, koji su pri tome prezentirani svim odjelima unutar kompanije na isti način.

Adacta je Qlikov partner u Adriatic regiji već osam godina te je u tom razdoblju implementirala više od 100 projekata. Odrađeni projekti su omogućili specijalizaciju i stjecanje industrijskog znanja u nekolicini industrijskih grana.

Adacta od 2008. godine posjeduje status Qlick Certified Solution Partner, a 2011. godine Adacti je dodijeljen status Qlik Certified Partner of the Year. U 2017. godini Adacta je dobila najviši Qlik status – Elite Qlik Partner.

Pročitajte još vijesti!

1-GEN_4gensummit2017

GEN Summit okupio preko 750 medijskih sudionika iz cijelog svijeta

Među dobitnicima nagrada za podatkovno novinarstvo i srbijanska Mreža za istraživanje kriminala i korupcije – KRIK. U Beču je

Read More...
trgovinehr

Poduzetnici u trgovini lani ostvarili 213,9 milijardi kuna prihoda

Poduzetnici Hrvatske su u 2016. godini ostvarili ukupan prihod od 633,1 milijardu kuna od čega se 33,8 posto ili

Read More...
cappelli

Novi Zakon o pružanju usluga u turizmu u javnoj raspravi

Ministarstvo turizma u javnu raspravu je uputilo prijedlog Zakona o pružanju usluga u turizmu, a osnovne izmjene odnose se

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!