Addiko Bank predstavila prvu u potpunosti digitalnu poslovnicu

In Bankarstvo
Addiko_Virtualna_poslovnica

Addiko banka danas je predstavila Addiko Virtualnu poslovnicu, prvu digitalnu poslovnicu u Hrvatskoj koja klijentima svih banaka omogućava u potpunosti digitalan kreditni proces, od zahtjeva do odobrenja, bez potrebe za odlaskom u poslovnicu te proces otvorenja tekućeg računa.

U Addiko Virtualnoj poslovnici korisnici mogu aplicirati za Addiko Blic kredit u iznosu od 10.000 do 40.000 kuna i s rokom oplate od 3 do 5 godina, te otvoriti tekući račun. Cijeli proces je od početka do kraja, od prijave, preko ispunjavanja dokumentacije, do odobrenja i elektronskog potpisa u potpunosti online.

Addiko_Virtualna_poslovnica
Addiko team

Sve što podnositelj zahtjeva za Addiko Blic kredit treba jest osobna iskaznica, mobilni telefon, tablet ili osobno računalo s kvalitetnom kamerom, token za ulazak u aplikaciju internetskog bankarstva matične banke te 15 do 30 minuta vremena.

Podnositelj kreditnog zahtjeva tako može iz udobnosti svog doma sam unijeti podatke koji su potrebni za obradu kreditnog zahtjeva, nakon čega u razgovoru s agentom kontakt centra koji traje par minuta slijedi video identifikacija. Tada podnositelj dobiva individualni certifikat s jedinstvenim PIN-om i jednokratnom lozinkom, sam tada odabire željeni iznos i rok otplate, a za kraj u slučaju zadovoljavanja uvjeta i odobrenja kredita dobiva Ugovor i svu dokumentaciju koju potpisuje digitalno, te u samo nekoliko klikova dolazi do kredita.

„S Addiko Virtualnom poslovnicom predstavljamo jedinstvenu digitalnu uslugu, koju ne može ponuditi nitko drugi na tržištu. Riječ je o dosad u Hrvatskoj nezamislivom digitalnom end-to-end procesu s modernim korisničkom iskustvom, tako da mi danas zapravo predstavljamo bankarstvo budućnosti – u potpunosti digitalno, jednostavno, praktično, brzo te prilagođeno potrebama i željama korisnika“, izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Addiko banka je dobitnik priznanja za ‘Najbolju banku u Hrvatskoj 2018’ (The Banker) i ‘Najbolju banku za poslovanje s građanstvom u Hrvatskoj 2017.’ (Global Banking & Finance), a digitalna strategija ključan je dio poslovne strategije i uspjeha Banke čemu svjedoči i kontinuirani rast digitalnih korisnika, te priznanja za inovativna digitalna rješenja i usluge poput primjerice ‘Addiko Chat Bankinga’ i ‘Express’ poslovnice.

You may also read!

U HGK dodijeljene nagrade Top of the Funds

U HGK dodijeljene nagrade Top of the Funds

Imovina investicijskih fondova narasla za 57 posto Hrvoje Krstulović i Josip Zaher „Investicijski fondovi i društva važna

Read More...
Kako povećati sigurnost hrane tijekom uskrsnih blagdana

Kako povećati sigurnost hrane tijekom uskrsnih blagdana?

Savjeti za sigurnu blagdansku kupovinu Kupovina hrane je prvi korak u osiguranju sigurnih namirnica za vašu obitelj. Pravilan način kupovine

Read More...
lova

Učinkovitija provedba reformi

Nacionalni program reformi 2019. predstavlja kontinuitet prethodnih takvih programa fokusirajući se na tri identična cilja sadržana i u prošlogodišnjem

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.