Adidas nastavio snažan rast i u drugom tromjesečju

In Tvrtke i tržišta
adidas

Njemački proizvođač sportske obuće i odjeće Adidas u četvrtak je izvijestio o snažnom rastu koji se nastavio i u drugom tromjesečju, ističući kao svoj najveći problem prevladavanje zastoja u nabavnom lancu.

Bavarska skupina zabilježila je 34-postotni rast dobiti u razdoblju od travnja do lipnja 2019. godine u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 531 milijun eura.

Prihodi su porasli za 4,7 posto, na 5,5 milijardi eura, dok je operativna dobit porasla za 8,6 posto, na 643 milijuna eura.

Prodaja vodeće robne marke Adidas povećala se za četiri posto zahvaljujući „sportski nadahnutoj” svakodnevnoj odjeći, dok je prodaja „performerske” sportske odjeće pala u usporedbi s prihodima ostvarenim 2018. godine tijekom Svjetskog nogometnog kupa.

Američka podružnica Reebok, koja je dugo imala poteškoće, u drugom tromjesečju zabilježila je 3-postotni rast prodaje zahvaljujući svojoj liniji „klasika”.

Adidasova internetska direktna prodaja porasla je za 37 posto, dok je u drugim područjima samo Kina zabilježila dvoznamenkasti rast.

U Sjevernoj Americi prodaja tvrtke je povećana, dok je prodaja u Europi bila stabilna.

Adidasova bruto marža povećala se za 1,2 postotna boda, na 53,5 posto, sporijim tempom nego u prethodnom tromjesečju.

„Veći troškovi zračnog prijevoza tereta kako bi se ublažila nestašica u opskrbnom lancu i manje prihvatljiva kombinacija cijena” utječu na profitabilnost, poručili su iz skupine.

Uz to, skupina je potvrdila svoje procjene poslovanja za 2019. godinu s rastom prodaje između pet i osam posto. Bruto marža bi trebala porasti na 52 posto, dok bit neto dobit trebala dosegnuti između 1,88 i 1,95 milijardi eura. (H)

You may also read!

Horvat_Altmaier

Ministar Horvat primio njemačkog ministra gospodarstva: „Vrijeme je da vratimo povjerenje njemačkih investitora“

U službenom posjetu Republici Hrvatskoj boravi savezni ministar gospodarstva i energetike Savezne Republike Njemačke Peter Altmaier, u pratnji širokog

Read More...
bura

Zdravstveni turizam će u nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran

Zdravstveni turizam će u novoj nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran, među prva tri razvojna proizvoda, jer osim zdravstvu

Read More...
Burilović, Altmaier i Horvat

Burilović: Njemačka je motor Europe i ključni gospodarski partner Hrvatskoj

„Njemačka je četvrto najveće gospodarstvo u svijetu i naš ključni vanjskotrgovinski partner. Stoga ne iznenađuje da pomno pratimo svaki

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.