Adidasova dobit u prvom kvartalu znatno porasla zahvaljujući Kini i Internetskoj prodaji

In Trgovina na malo
adidas

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas u petak je priopćio da su mu dobit i prihodi u prvom kvartalu znatno porasli zahvaljujući internetskoj prodaji i dobrom rezultatu u Kini, potvrđujući procjenu o dvoznamenkastom rastu dobiti u cijeloj godini.

U prvom kvartalu neto dobit skočila je 17 posto, na 623 milijuna eura. Isti postotni skok zabilježila je i operativna dobit, dosegnuvši 875 milijuna eura. Prihodi su povećani šest posto, na 5,9 milijardi eura.

„Dvoznamenkasto povećanje prodaje u našim strateškim područjima rasta u kontinentalnoj Kini i internetskoj prodaji” pomoglo je grupi da poveća prihode, rekao je izvršni direktor Kasper Rorsted.

Kada se isključe promjene valutnih tečajeva, prihodi su u Kini porasli 16 posto. U SAD-u njihov je rast bio znatno skromniji i iznosio je tri posto, što u grupi pripisuju uskim grlima u opskrbnom lancu početkom godine.

U Europi i Latinskoj Americi prihodi su smanjeni po tri posto. Sve su pozitivne vijesti o prihodima vezane za vodeći brend Adidas, koji je zabilježio 5-postotni rast, dok je Reebok ponovo imao teškoća, iskazanih u 6-postotnom padu prihoda.

Niži troškovi sirovina, povoljni valutni tečajevi i bolja prodajna kombinacija paralelno su pomogli Adidaju da poveća operativnu maržu tvrtke za 2,5 postotnih bodova, na 53,6 posto.

Uprava je potvrdila prognoze za cijelu godinu, istaknuvši da i dalje očekuje snažnije povećanje prihoda u drugoj polovini 2019., prema Rorstedovim ričječima.

Adidas očekuje povećanje prihoda u 2019. za pet do osam posto kada se isključe promjene valutnih tečajeva. Godišnja neto dobit trebala bi porast 10 do 14 posto, na 1,9 do 1,95 milijardi eura. (H)

You may also read!

dalmatia

U Segetu Donjem otvoren prvi Dalmatia Boat Show

U Marini Baotić​ u Segetu Donjem, nedaleko Trogira u četvrtak je otvoren prvi ​međunarodni sajam nautike Dalmatia Boat Show,

Read More...
Valamar

Valamar i SeekandHit osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli

Read More...
JANAF

Konferencija Janafa: Uložit će se 500 milijuna eura u velike baterijske spremnike

Država će utrošiti oko pola milijarde eura za velike baterijske spremnike za pohranu struje, koje će koristiti proizvođači električne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design