Aluflexpack AG priprema se za javnu ponudu (IPO) i uvrštenje dionica na švicarsku burzu – SIX Swiss Exchange

In Tvrtke i tržišta
Aluflexpack AG

03. lipnja 2019. je na ITF (Intention to float) konferenciji za medije u Zürichu objavljeno kako Aluflexpack AG (“Aluflexpack” ili “Društvo”) u drugom kvartalu 2019. godine planira uvrstiti svoje dionice na švicarsku burzu – SIX Swiss Exchange (Međunarodni standard izvještavanja).

Osnovna djelatnost grupe koja ima sjedište u švicarskom Reinachu je razvoj i proizvodnja visoko kvalitetne fleksibilne ambalaže izrađene pretežno od aluminija za proizvode s tržišta kave i čaja, farmaceutske proizvode, hrane za kućne ljubimce, konditorske i mliječne proizvode, istovremeno se fokusirajući na brzorastuće tržišne niše.

Tijekom uvrštenja, očekuje se ponuda novih dionica za planirano povećanje kapitala, s očekivanim bruto prihodima od oko 140 milijuna eura. Dodatno, postojeće dionice bit će dostupne za moguće prekomjerno dodjeljivanje do 15 posto povećanja kapitala od strane većinskog dioničara (Greenshoe)

Usredotočenost na brzo rastuće tržišne niše
U posljednjih nekoliko godina, Aluflexpack se strateški pozicionirao na brzo rastućim tržištima, s naglaskom na vrhunska rješenja za pakiranje, kao i izvanrednu kvalitetu proizvoda i usluga. U 2018. godini prodaja je porasla na oko 191,8 milijuna eura1. U prva tri mjeseca 2019. godine ostvaren je promet od 50,6 milijuna eura (prvi kvartal 2018. g. oko 40,8 milijuna eura). Prilagođena EBITDA marža dosegla je c. 13,9 %2 za prva tri mjeseca 2019. godine.

Doprinos rastu dao je razvoj i proizvodnja aluminijskih kapsula za premium brend kave. U ovom slučaju, kao i kod brojnih drugih proizvoda te na zadovoljstvo i korist svojim kupcima, Aluflexpack je iskoristio dubok i visoko integriran proizvodni proces unutar kompanije.

Aluflexpack je uspješan i u farmaceutskoj industriji pri čemu se usredotočio na brzo rastuće tržište takozvanih „blister“ folija. Brz rast na ovom tržištu može se pripisati strukturalnim pokretačima kao što su starenje stanovništva, povećana svijest o zdravlju i sve veći broj ljudi koji imaju pristup sustavu javnog zdravstva.

Potencijal za rast postoji i u samostojećim tzv. stand-up vrećicama, koje se sve više koriste kao preferirani oblik pakiranja hrane te hrane za kućne ljubimce. Uz izvrsna funkcionalna svojstva, kao što je zaštita od vlage, zraka i svjetla, ovaj oblik pakiranja postaje sve popularniji među kupcima zbog jednostavnosti korištenja, i optimalne iskoristivosti sadržaja te privlačnog izgleda na policama. U ovom području, u sljedećih nekoliko godina, proizvodni kapacitet bitno će se povećati kroz ciljana ulaganja u proširenje.

Planirana ulaganja u proizvodne kapacitete, automatizaciju i akvizicije
Aluflexpack namjerava uložiti bruto prihode od oko 140 milijuna eura prvenstveno za proširenje proizvodnih kapaciteta u Europi, za automatizaciju proizvodnje, za selektivna pripajanja i akvizicije u Aziji, Europi, Bliskom Istoku, Sjevernoj Africi (MENA regija) i/ili Sjevernoj Americi. Zajmovi većinskog vlasnika koji su prethodno odobreni za neke od spomenutih inicijativa za rast bit će otkupljeni. Približno 30 milijuna eura namijenjeno je proširenju postojećih proizvodnih kapaciteta za samostojeće „stand-up vrećice“ u proizvodnom pogonu Umag u Hrvatskoj. Daljnjih 30 milijuna eura namijenjeno je ulaganju u dodatne kapacitete na drugim proizvodnim lokacijama i selektivno na modernizaciju i automatizaciju. Oko 80 milijuna eura namijenjeno je za akvizicije. Od tog je iznosa, u rujnu 2018. godine, nekoliko desetaka milijuna eura već uloženo za kupnju turske tvrtke Arimpeks što je unaprijed financirano od strane postojećeg dioničara.

“Naši klijenti su u žiži svih naših napora. Naš cilj je postati njihov razvojni partner i glavni dobavljač na temelju kvalitete naših proizvoda i usluga, pouzdanosti i inovativnosti. To želimo postići razvijanjem partnerskih odnosa s našim klijentima i partnerima, stalnim razvojem organizacije, širenjem proizvodnih mogućnosti te razvojem tehnološkog i proizvodnog portfelja. To će predstavljati temelj održivog, dugoročnog i profitabilnog rasta ”, rekao je Igor Arbanas, Predsjednik Uprave Aluflexpack Grupe.

“Na osnovu interesa naših međunarodnih klijenata za daljnjim razvojem poslovanja, kvalitetnim razvojem poslovanja u prošlosti i očekivanog rasta u budućnosti, cilj nam je osigurati daljnje širenje postojeće i jake operativne platforme dodatnim kapacitetima i proizvodnim pogonima. U njima bi realizirali finalne proizvodne korake na našim strateškim tržištima te bi i na taj način osigurali izvrstan servis i dodatno se približili našim kupcima”. Ekspanzija je također namijenjena ostvarenju daljnjih sinergija među pogonima – kao što je ostvareno pri nedavnim akvizicijama i integracijama Process Point Servisa (Lihtenštajn / Švicarska, 2013), Eliopack (Francuska, 2015) i Arimpeks (Turska, 2018.).

Većinski dioničar gleda dugoročno
Montana Tech Components AG (“Montana”) trenutno je jedini dioničar Aluflexpack Grupe. Montana je, između ostaloga, također vlasnik VARTA AG i Alu Menziken grupe. Nakon uvrštenja Aluflexpacka na švicarsku burzu Montana će i dalje ostati većinski dioničar. Kao i u slučaju sestrinske tvrtke VARTA, koja je uspješno plasirana na burzu 2017. godine, Montana planira dugoročno zadržati većinski udio u tvrtki.

Martin Ohneberg, predsjednik Upravnog odbora Aluflexpacka tim je povodom kazao: ”Za uspjeh Aluflexpacka ključna je bila njegova jasna korporativna strategija koja se temeljila na ciljanim inicijativama za organski rast i stvaranjem dodatnih vrijednosti pri preuzimanju i integraciji drugih tvrtki. Naravno, najzaslužniji za dosadašnji uspješan razvoj Društva jesu svi zaposlenici i menadžerski tim Aluflexpacka. Za nastavak uspješnog razvoja biti će najvažniji održivi organski i anorganski rast kroz inovacije te fokus i ulazak na nova tržišta.“

Dr. Michael Tojner, izvršni direktor i većinski vlasnik Montana Tech Components AG, dodao je: „Želimo dugoročno podržati pozitivan razvoj i povećanje tržišnog udjela inovativnih proizvoda. Montana planira u narednih nekoliko godina uložiti značajna sredstva u podružnicu holdinga Aerospace. Zahvaljujući atraktivnim mogućnostima rasta smatramo da je za Aluflexpack samofinanciranje putem burze, kao i u slučaju VARTE, ispravan korak. Kao većinski vlasnik svojim klijentima i zaposlenicima osiguravamo stabilnost većinskog dioničara. ”

You may also read!

Burilović

Burilović: Nedostatak radne snage je pitanje svih pitanja

Održana 2. sjednica Skupštine HGK „Gospodarski rast od gotovo 4 posto se konačno bliži stopama koje smo priželjkivali i očekivali,

Read More...
Gen-D launch

Gen-D – Platforma koja će ubrzati reforme digitalnog obrazovanja diljem regije

Program „Gen-D – Nurturing a Digital Future“ pokrenut je s ciljem doprinosa digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Hrvatskoj i

Read More...
Doritos

DORITOS – vodeće svjetske kukuruzne tortilje u Konzumu

Na nezaboravnom večernjem događanju održanom na Europskom trgu brojni su uzvanici i posjetitelji uživali u uzbudljivom programu kojim su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.