Andrea Šumanovac izabrana za predsjednicu Udruženja marketinga HGK

Andrea Šumanovac

Vlasnica i generalna direktorica tvrtki Unex Grupa i Unex Media Andrea Šumanovac je na Plenarnoj sjednici Udruženja marketinga Hrvatske gospodarske komore, održanoj 27. veljače 2017., jednoglasno izabrana za predsjednicu Udruženja marketinga HGK za mandatno razdoblje od 2017. do 2020. godine.

Oglašivačka industrija ima velik ekonomski značaj te potencijal da postane snažan izvozni proizvod što je prepoznala i Komora osnivanjem ovog Udruženja, koje uz Unex Mediu okuplja još 22 marketinške agencije. Na sjednici je kao osnovni cilj Udruženja navedeno spajanje marketinških stručnjaka i osvještavanje o važnosti marketinških komunikacijskih procesa u promjenjivom tržišnom okruženju.

„Iznimno mi je drago da je HGK-a prepoznala važnost koju oglašivačka industrija ima u ekonomskim kretanjima. Udio u BDP-u te broj radnih mjesta koja osiguravamo nije zanemariv, ali najveća vrijednost koju oglašavanje ima je posredna, a to je generiranje dodatne vrijednosti za klijente.“, kazala je Andrea Šumanovac.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) će pružiti svu potrebnu stručnu i institucionalnu podršku ovom gospodarskom potencijalu te poticati provođenje mjera i aktivnosti koje su važne za razvoj ove djelatnosti.

Kroz funkcioniranje i rad Vijeća udruženja marketinga HGK i kroz kontinuiranu suradnju s Hrvatskom udrugom za samoregulativu tržišnih komunikacija (HUK) i Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA), koje provode samoregulaciju i odredbe Kodeksa oglašavanja, plan je osigurati odgovarajuću pomoć za medije, oglašivače, agencije i potrošače te napraviti značajan iskorak prema podizanju kvalitete i ugleda tržišnih komunikacija, naglašeno je na sjednici Udruženja.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!