Astrofizičarka Vernesa Smolčić nova je ambasadorica Jane

In Brandovi
Smolcic

Nakon Gorana Čolaka, svjetskog prvaka u ronjenju na dah, ove godine Jana nastavlja sa svojom pričom „Duboko iznad svih“, a nova ambasadorica je Vernesa Smolčić – svjetski priznata mlada znanstvenica, astrofizičarka iza koje stoje vrhunski rezultati.

Sinoć je u parku Maksimir Jamnica okupila svoje suradnike, ključne kupce, medije i goste kako bi predstavila novu kampanju i upoznala ih sa Vernesom Smolčić koja je u svom inspirativnom govoru istaknula kako upornošću i predanim radom na sebi možemo dotaknuti zvijezde.

Vernesa Smolčić je redovna profesorica Fizičkog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te je svojim uspješnim primjerom pravi izbor za ambasadoricu kampanje „Duboko iznad svih“ prirodne mineralne vode Jana.

Komunikacijom „Duboko iznad svih“ povezani su vrhunski atributi Jane, njezina čistoća i kvaliteta koje dolaze s 800 m dubine, s pojedincima u našem okruženju koji su jednako tako dosegnuli vrhunac u onome čime se bave, a inspiraciju i motivaciju pronašli duboko u sebi.

„Odabirom Vernese Smolčić za ambasadoricu naše kampanje, iz dubine koju smo predočili kroz suradnju s Goranom Čolakom, okrenuli smo se prema zvijezdama. Novom edicijom poruka na Jana bocama nastavljamo inspirirati ljude i poticati ih na pozitivne promjene. Smatramo kako je važno podsjećati da se upravo u nama samima nalazi najveća snaga, koja može prevladati svaki izazov. I dok je Vernesa Smolčić svoje uspjehe postigla zahvaljujući tome što je slijedila svoje snove i onda kada nije bilo jednostavno, Jana to potvrđuje jer je jedinstvena prirodna mineralna voda koja s dubokog izvora, iskonski čista dolazi do svojih potrošača“, povodom predstavljanja nove kampanje zaključio je Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice.

U druženju pod zvijezdama u parku Maksimir uživale su među ostalim gostima i voditeljice Ana Radišić i Iva Šulentić, spisateljica Ingrid Divković te glumica Bojana Gregorić Vejzović.

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.