Atlantic u prvoj polovici godine ostvario rast prihoda

atlantic

Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2017. ostvarila ukupni prihod od prodaje u iznosu od 2,5 milijarde kuna, što u odnosu na prvo polugodište 2016. godine predstavlja rast od 2 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 281,5 milijuna kuna i veća je za 8,4 posto, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla za 15,4 posto na 154,1 milijun kuna.

Unatoč smanjivanju tržišnog udjela maloprodajnih lanaca u sastavu Agrokora kao najvećeg kupca, Atlantic Grupa je širenjem suradnje s drugim kupcima ostvarila ukupan rast prodaje u prvom dijelu godine.

Uz odlične poslovne rezultate, prvih šest mjeseci obilježilo je dezinvestiranje proizvodnje sportske prehrane i fokusiranje na razvoj brendiranog poslovanja u ovom segmentu. Tvornice u njemačkom Bleckedeu te u Novoj Gradišci preuzeo je strateški partner, belgijska kompanija Aminolabs, za ukupan iznos do 200 milijuna kuna. U pogonu u Novoj Gradišci Atlantic je zadržao manjinski udio, a objema tvornicama nastavit će ugovorno proizvoditi Atlanticov asortiman sportske prehrane.

Uspješno premostili krizu Agrokora

„Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2017. ostvarila rast prodaje na većini tržišta na kojima posluje te rast profitabilnosti u gotovo svim poslovnim područjima. Iznimno smo zadovoljni rezultatima koji iznova pokazuju stabilnost poslovanja, opravdanost strategije koja se oslanja na ulaganje u vlastite brendove i snažnu distribuciju, te uspješno upravljanje rizicima na svim poljima. Strateškim partnerstvom s renomiranim europskim proizvođačem sportske prehrane za treće strane nastavili smo s restrukturiranjem Strateškog poslovnog područja Sportska i aktivna prehrana, usmjeravajući vlastite snage na razvoj brendiranog poslovanja. Uspješno smo premostili i ograničenja vezana uz teškoće s kojima se suočava naš najveći kupac, te nastavljamo s razvojem distribucijskog poslovanja, koje kontinuirano raste, s vlastitim i principalskim brendovima jednako“, komentirao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Rast poslovnih i distribucijskih područja

Na ukupan rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvom polugodištu najviše su utjecala Strateška poslovna područja: Zdravlje i njega s rastom od 7,9 posto, Delikatesni namazi s rastom od 6,8 posto, Pića s rastom od 5,8 posto i Slatko i slano s rastom od 4,2 posto, te Strateško distribucijsko područje Hrvatska, koje je raslo 5,8 posto i Strateško distribucijsko područje Srbija s rastom od 2,1 posto. Kava se s 20,1 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 503,6 milijuna kuna prihoda od prodaje. Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 68 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 20,4 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 7,6 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu u prvih šest mjeseci još sudjeluju s 4 posto.

Pročitajte još vijesti!

pivske-igre

Pokrenuta inicijativa osnivanja Udruge malih nezavisnih pivara hrvatske

Na 2. danu nezavisnosti, sajmu domaćih craft pivara koji je održan u sklopu daruvarskih Dana piva okupili su se

Read More...
agrokor

AGROKOR: Krajnji rok za prijavu tražbina 11. rujna, a objava u sljedećih 60 dana

Krajnji rok da vjerovnici Agrokora i 77 njegovih povezanih društava prijave svoje tražbine istječe 11. rujna, a tek po

Read More...
Wall-Street

Na Wall Streetu indeksi blago pali, u fokusu Bijela kuća

Na Wall Streetu su u petak cijene dionica blago pale jer su ulagači oprezni zbog problema u Bijeloj kući

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!