AXOR tuševi – remek-djela dizajna s fascinantnim iskustvom tuširanja

1-AXOR_Thermostatmodule_Select

Puristički dizajn i besprijekorna prisutnost novih proizvoda robne marke AXOR

Novi proizvodi za tuširanje robne marke AXOR razvijeni su u suradnji sa studijem Phoenix Design iz Stuttgarta, a glavne su im karakteristike puristički princip dizajna, geometrijska preciznost te bogatstvo opcija raspršivanja vode koje tuširanje pretvara u spektakularno iskustvo za sva osjetila.

Impozantni kružni dizajn nadglavnog tuša AXOR 350 1jet savršeno pristaje prostoru kupaonice, a u kombinaciji s termostatskom miješalicom, staklenom policom i ručnim tušem, nadglavni tuš AXOR 350 pretvara se u AXOR ShowerPipe 800 tuš-sustav.

2-AXOR_Showerpipe_800_Ambience
AXOR Showerpipe 800 Ambience

Definirajući oblik za naglavni tuš, zid, stropne ploče te modul termostatsku miješalicu je pravokutnik. Ploča za raspršivanje, izrađena od visokokvalitetnog materijala, zadržava raspon tipova raspršivanja kroz tri opcije koje jamče luksuzno iskustvo tuširanja: masažni mlaz za nježnu masažu vrata, fokusirani i snažni mono mlaz ili razigrani kišni mlaz za tijelo s jedinstvenim PowderRain raspršivanjem.

“AXOR tuševi stvaraju prostor koji se cijeni: njihov dizajn, materijal i način na koji pripremaju pozornicu za dragocjeni element vode zajedno daju besprijekoran izgled prostoru za tuširanje. Tome svjedoči svaki pojedini proizvod, od ekskluzivnog AXOR Showerheaven 1200 i AXOR 350 nadglavnog tuša s PowderRainom, do pravilno raspoređenih tipki na AXOR Select modulu za termostatsku miješalicu. Proizvodi poput ovih rezultat su naše beskompromisne potrage za savršenstvom kada se radi o dizajnu, izradi i funkcionalnosti,” objašnjava Silke Giessler, voditeljica brand marketinga AXOR-a.

Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost među 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate marke poput: Audija, BMW-a i Applea te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji. www.hansgrohe.hr

Pročitajte još vijesti!

viroexpo

Otvoren Viroexpo na kojem se predstavlja više od 800 izlagača

Na prostor Visoke škole u Virovitici u petak je otvoren 23. međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo, na

Read More...
wallstreet

Wall Street skočio više od 1 posto, prinosi pali

Na Wall Streetu su u petak cijene dionica skočile više od 1 posto, što se zahvaljuje jačanju tehnološkog sektora

Read More...
dukat

Neto dobit Dukata 40,3 milijuna kuna

Neto dobit Dukata u 2017. godini iznosila je 40,3 milijuna kuna i bila je 71,9 posto manja nego u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja