Bluesun otvorio i popunio hotel TUI Blue Jadran u Tučepima te druge hotele

bluesun

Hotelska grupacija Bluesun nakon sveobuhvatne obnove otvorila je i u samom početku napunila hotel TUI Blue Jadran u Tučepima, čime se poslovanje tog hotela nastavlja u punom ‘sjaju’ pod TUI brendom Blue, a u toj su grupaciji zadovoljni i popunjenošću ostalih hotela, doznaje se iz Bluesuna.

Sunce koncern, koji stoji iza Bluesun hotelske grupacije, u vlasništvo hotela Jadran u Tučepima ušao je 2013., kada je hotel kupljen za 12 milijuna eura, da bi prije devet mjeseci počeli s radovima na obnovi hotela, koji je s novom tržišnom pozicijom i pod novim nazivom TUI Blue Jadran otvoren za goste protekloga vikenda.

U obnovu hotela uloženo je 15 milijuna eura, nakon čega hotel ima 161 sobu i 11 apartmana, po tri bazena, restorana i bara, park za vježbanje na otvorenom, luksuzni wellness i druge sadržaje, a za zahtjevnu adaptaciju bila je zadužena splitska arhitektica Lea Aviani, koja je usko surađivala s konzervatorskim odjelom s obzirom da je hotel zaštićeni spomenik kulture.

“Već u prvom tjednu rada hotel bilježi stopostotnu popunjenost, a takve su prognoze i za ostatak sezone. Hotel je idućih pet godina u zakupu najvećeg svjetskog touroperatora TUI te će raditi pod njihovom luksuznom franšizom Blue, što je ujedno i prvi takav hotel u Hrvatskoj”, ističe predsjednik Uprave Sunce koncerna Tonči Boras, naglašavajući da je to i prvi hotel s pet zvjezdica u Bluesun grupaciji.

Uvrštenje u TUI franšizu Blue smatra znakom prepoznavanja Sunce koncerna i Bluesuna kao pouzdanog partnera koji može udovoljiti izuzetno strogim kriterijima na svim razinama usluge tog brenda, pri čemu ističe i da je “iznimna stvar i dodatna potvrda naše kvalitete i odgovornog poslovanja i to što je određeno da hotelom, a što je i prvi put u sklopu brenda Blue, neće upravljati strani, već lokalni odnosno Bluesunov menadžment”.

Iz Bluesuna iznose i neke od zanimljivosti iz povijesti hotela Jadran u Tučepima, kojega su nakon Drugog svjetskog rata 1948. gradili njemački ratni zarobljenici prema nacrtima arhitekta Branka Bona u prepoznatljivom Bauhaus stilu.

Prvobitno je zamišljen kao odmaralište za jugoslavensku tajnu policiju te je prvih nekoliko godina u hotelu i boravio isključivo vrh jugoslavenske politike, dok je od sredine 1950-ih otvoren i za turiste pa ga se smatra i simbolom početka luksuznog turizma.

Dugo je vremena bio jedan od najprestižnijih hotela na jadranskoj obali te tijekom 40 godina i zaštitni znak Makarske rivijere, no početkom Domovinskog rata u njega smještaju izbjeglice, nakon čijeg je odlaska ostao ruiniran i zapušten.

Najbolja sezona do sada u Tučepima

Osim o odličnoj, stopostotnoj popunjenosti novoobnovljenog hotela TUI Blue Jadran, iz Bluesuna ističu i da je slična situacija i u svim ostalim njihovim hotelima u Tučepima i ukupno na Makarskoj rivijeri.

“Po svemu se čini da će ovo biti naša najbolja sezona do sada na destinaciji. Svi hoteli u Tučepima su popunjeni gotovo u potpunosti do kraja srpnja, a, prema podacima prodaje, takav će biti i kolovoz”, ističe predsjednik Uprave Hotela Tučepi u sastavu grupacije Bluesun Hotels & Resorts Krunoslav Šošić.

Godina velikih ulaganja i otvaranja prvog hotela za smještaj radnika

Nakon hotela TUI Blue Jadran, grupacija Bluesun uskoro planira i otvorenje preuređenog i nadograđenog hotela Sentido Bluesun Berulia u Brelima, u koji je uloženo 11 milijuna eura, i koji će, temeljem ugovora, poslovati pod prestižnom franšizom Sentido touroperatora Thomas Cook.

“Otvaramo 1. kolovoza i hotel za zaposlenike u Zadvarju, u koji je uloženo blizu 2 milijuna eura i ima smještaj za 300 radnika. Prema sadržaju i uređenju na razini je tri zvjezdice, čime je Bluesun prvi hotelski lanac koji je na taj način riješio pitanje smještaja zaposlenika”, ističu iz Bluesuna.

Podsjećaju i da su ove godine već otvorili dodatno uređeni nekadašnji hotel Alan u Starigradu Paklenica, u koji je uloženo više od 2 milijuna eura, i koji će idućih pet godina poslovati pod nazivom Alana Beachclub i u zakupu najveće britanske agencije za aktivni turizam Neilson.

Još 500 tisuća eura uložila je grupacija i u dodatno uređenje Smartline Bluesun hotela Neptun u Tučepima, dok su oko 650 tisuća eura uložili i u proširenje sletne piste na Zračnoj luci Brač u čijem su suvlasništvu. (H)

Pročitajte još vijesti!

1-dm millennium jump 2016

Što nas očekuje na 11. dm millennium jumpu?

Tri skoka za Dječji vrtić Latica i socijalnu samoposlugu u Zadru Jedanaesti dm millennium jump održat će se u

Read More...
hup drilo balen

Digitalnom transformacijom ICT industrija može multiplicirati ukupni gospodarski rast

Hrvatska udruga poslodavaca, HUP- Udruga informatičke i komunikacijske djelatnosti predstavila je danas u prostorijama HUB385 rezultate analize hrvatskog ICT

Read More...
mediteran

HGK: Hrvatski turizam raste, ali je najnekonkurentniji na Mediteranu

Hrvatski turizam i ove godine ostvaruje izvrsne rezultate sa svih tržišta i povećanje gotovo svih segmenta poslovanja, no i

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!