Brend Alnatura dobitnik je nagrade za održivost poduzeća

Alnatura nagrada

Njemačka zaklada za nagrađivanje održivosti u suradnji sa Saveznom njemačkom vladom, brendu Alnatura dodijelila je nagradu za održivost poduzeća u kategoriji srednje velikih poduzeća za 2016. godinu, što je ujedno i najznačajnije europsko priznanje te vrste.

Ova nagrada Alnaturi je uručena već drugi puta zaredom (prvi puta dodijeljena joj je 2011. godine), a o uspješnom i odgovornom poslovanju svjedoče još neka priznanja koje je u protekloj godini osvojila Alnatura.

Naime, prema anketi FORSA Instituta (Njemački institut za istraživanja javnog mnijenja) Alnatura je smještena u TOP 10 najdražih brendova u Njemačkoj. Zauzevši 9. mjesto na navedenoj top listi brendova, Alnatura se nalazi u respektabilnom društvu poznatih svjetskih brendova (1.Adidas, 2.Nike, 3. BMW, 4. Mercedes, 5. Apple, 6. VW, 7. Audi, 8. Esprit, 9. Alnatura, 10. Samsung). Zahvaljujući prošlogodišnjem uvođenju na police BIPE, hrvatskim kupcima ponuda Alnature je još dostupnija i to u čak ukupno 90 BIPA drogerija.

Također, prema Brandmeyer studiji Alnatura je opisana kao najdraži brend među brendovima u prehrani.

BIPA je iznimno ponosna da u Hrvatskoj i na svojim prodajnim mjestima ima priliku predstavljati Alnatura kvalitetnu BIO hranu, provjerene nutritivne vrijednosti i punog okusa. Zadovoljstvo naših kupaca naš je prvi zadatak, pa je i prošlogodišnje uvođenje Alnaturinih proizvoda na police BIPE nastalo kao rezultat unaprijeđenog našeg načina poslovanja i visokih standarda koji su fokusirani na novu ponudu kvalitetnih proizvoda.“, ističu iz Uprave BIPA Hrvatska.

Cjelokupni asortiman visokokvalitetnih organskih proizvoda marke Alnatura, koji potječu iz strogo kontroliranog ekološkog i 100% organskog uzgoja, u Hrvatskoj je dostupan i na policama lanca BIPA Hrvatska.

Pri osmišljavanju, razvoju i proizvodnji svakog Alnatura proizvoda, ovaj brend slijedi tri glavna načela – posvećenost kupcima, odgovorno ponašanje i holistički pristup. Stoga se Alnatura proizvodi zasnivaju na ekološkim principima proizvodnje koja ne koriste kemijska sredstva poput umjetnih gnojiva, pesticida, aditiva i medicinskih proizvoda.

Takvim uzgojem štiti se okoliš, a organska hrana je ujedno i visoko funkcionalna jer sadrži 10-50% više funkcionalnih sastojaka od klasično uzgojene hrane.

Pročitajte još vijesti!

1-SOS mama, Zoran Relić(direktor SOS Dječjeg sela Ladimirevci) i Marija Franić(glasnogovornica Kauflanda)

Kaufland Hrvatska pomogao u opremanju SOS kuće Dunja

Kaufland Hrvatska još je jednom potvrdio svoju vjernost te donacijom od 20.000 kuna pomogao u opremanju SOS kuće Dunja.

Read More...
Franck Cappuccino

Okusi i mirisi ljeta u šalici ledenog Franck cappuccina

Kao dugogodišnji sponzor i partner turnira, Franck je i ove godine službena kava Plava laguna Croatia Opena u Umagu.

Read More...
1-Hrvoje Stojic, Zdenko Adrovic

HUB Izgledi: Agrokor neće ugroziti rast, ali veliki problemi ostaju

Glavni ekonomisti banaka objavili prosječna gospodarska očekivanja za 2017. Ekonomisti navode da ćemo zaostajati u rastu za drugim SIE

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!