Brend Alnatura dobitnik je nagrade za održivost poduzeća

Alnatura nagrada

Njemačka zaklada za nagrađivanje održivosti u suradnji sa Saveznom njemačkom vladom, brendu Alnatura dodijelila je nagradu za održivost poduzeća u kategoriji srednje velikih poduzeća za 2016. godinu, što je ujedno i najznačajnije europsko priznanje te vrste.

Ova nagrada Alnaturi je uručena već drugi puta zaredom (prvi puta dodijeljena joj je 2011. godine), a o uspješnom i odgovornom poslovanju svjedoče još neka priznanja koje je u protekloj godini osvojila Alnatura.

Naime, prema anketi FORSA Instituta (Njemački institut za istraživanja javnog mnijenja) Alnatura je smještena u TOP 10 najdražih brendova u Njemačkoj. Zauzevši 9. mjesto na navedenoj top listi brendova, Alnatura se nalazi u respektabilnom društvu poznatih svjetskih brendova (1.Adidas, 2.Nike, 3. BMW, 4. Mercedes, 5. Apple, 6. VW, 7. Audi, 8. Esprit, 9. Alnatura, 10. Samsung). Zahvaljujući prošlogodišnjem uvođenju na police BIPE, hrvatskim kupcima ponuda Alnature je još dostupnija i to u čak ukupno 90 BIPA drogerija.

Također, prema Brandmeyer studiji Alnatura je opisana kao najdraži brend među brendovima u prehrani.

BIPA je iznimno ponosna da u Hrvatskoj i na svojim prodajnim mjestima ima priliku predstavljati Alnatura kvalitetnu BIO hranu, provjerene nutritivne vrijednosti i punog okusa. Zadovoljstvo naših kupaca naš je prvi zadatak, pa je i prošlogodišnje uvođenje Alnaturinih proizvoda na police BIPE nastalo kao rezultat unaprijeđenog našeg načina poslovanja i visokih standarda koji su fokusirani na novu ponudu kvalitetnih proizvoda.“, ističu iz Uprave BIPA Hrvatska.

Cjelokupni asortiman visokokvalitetnih organskih proizvoda marke Alnatura, koji potječu iz strogo kontroliranog ekološkog i 100% organskog uzgoja, u Hrvatskoj je dostupan i na policama lanca BIPA Hrvatska.

Pri osmišljavanju, razvoju i proizvodnji svakog Alnatura proizvoda, ovaj brend slijedi tri glavna načela – posvećenost kupcima, odgovorno ponašanje i holistički pristup. Stoga se Alnatura proizvodi zasnivaju na ekološkim principima proizvodnje koja ne koriste kemijska sredstva poput umjetnih gnojiva, pesticida, aditiva i medicinskih proizvoda.

Takvim uzgojem štiti se okoliš, a organska hrana je ujedno i visoko funkcionalna jer sadrži 10-50% više funkcionalnih sastojaka od klasično uzgojene hrane.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!