Brend Juicy slavi 20 uspješnih godina

In Istraživanja
Zoran Mabić, Zdenka Verić, Svjetlan Stanić i Ivan Bacci

Najbolji su poklon izvrsni rezultati – prodaja se povećala za 30 puta, izvoz je narastao za više od 60 %, a ove će godine Grupa Stanić prvi put imati promet iznad 3 milijarde kuna.

Stanić Beverages, kompanija koja posluje u sklopu Grupe Stanić, obilježava 20 uspješnih godina najprodavanijeg soka u Hrvatskoj i tržišnog lidera u regiji, brenda Juicy. Vrhunska kvaliteta, najbolji sastojci iz voća i omiljene kombinacije okusa zaslužni su što je upravo Juicy već 20 godina najtraženiji sok u maloprodajnim i HoReCa kanalima.

Brend Juicy pokrenula je Jamnica d. d. 1999. godine, a 2013. godine Juicy postaje dio kompanije Stanić Beverages i doživljava snažan rast. Upravo u tom razdoblju otvara se nova tvornica za proizvodnju bezalkoholnih napitaka u Kreševu vrijedna 12 milijun eura, Juicy širi svoju ponudu proizvoda novim kategorijama te jača izvoznu strategiju. Kada je Juicy počeo s proizvodnjom, ona je iznosila 2 milijuna litara godišnje; danas se proizvodi preko 60 milijuna litara Juicy sokova u dvjema tvornicama, što je ujedno doprinijelo značajnim mogućnostima širenja izvoza na nova tržišta.

U trenutku kada je brend Juicy preuzela tvrtka Stanić Beverages, Juicy je bio prisutan u samo 7 država, dok je trenutno prisutan u čak 22 – 15 u Europi, pet na Bliskom istoku, jedna u Africi i jedna u Aziji. U posljednje tri godine Juicy sokovi mogu se pronaći u Ujedinjenim Arapskim Emiratima u najluksuznijim restoranima, barovima i klubovima te u međunarodnom maloprodajnom lancu Carrefouru.

Snažna izvozna strategija menadžmenta Stanić Beveragesa zaslužna je i za to što je Juicy u Njemačkoj jedini regionalni brend sokova prisutan u maloprodajnom lancu trgovina u sklopu Grupe Rewe. Promet od izvoza u 2018. godini u odnosu na 2017. godinu veći je za 23 %, a ukupan je izvoz od osnutka brenda do danas narastao za 61 %.

„Snažan iskorak u izvozu dio je strategije koja ima za cilj Juicy sokove pozicionirati kao svjetski poznat brend! Zahvaljujući snazi cjelokupne Grupe Stanić, koja će ove godine imati promet veći od 3 milijarde kuna, i dalje ćemo kontinuirano ulagati u brend Juicy da bismo strateški širili poslovanje. Danas, zahvaljujući modernoj tehnologiji i otvorenim granicama, naše tržište više nije samo regija ili Europa, već cijeli svijet. U proteklih 20 godina proizvedeno je preko 500 milijuna litara Juicy soka, vjerujem da ćemo u sljedećih 20 proizvesti i prodati barem deset puta više“, naglasio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Grupe Stanić.

O popularnosti brenda Juicy u Hrvatskoj govore i podaci da je najprodavaniji sok onaj s okusom naranče, a Juicy 100% naranča apsolutni je broj jedan. Juicy 100% ananas također je najprodavaniji sok od ananasa u zemlji i regiji, a razlog je tome zasigurno i sirovina, točnije sočna pulpa ananasa iz Kostarike. Svakog sata u Hrvatskoj se popije preko 10 000 litara soka, a svaki treći sok dolazi iz kompanije Stanić Beverages.

„Ponosni smo na odlične rezultate koje brend Juicy ostvaruje u sklopu Stanić Beveragesa. Možemo se pohvaliti i Kronesovom novom linijom za punjenje PET ambalaže u tvornici u Kreševu s kapacitetom od 100 milijuna litara godišnje na kojoj se pune Juicy Fruits sokovi, a od nedavno i brend Sola. Potpisani ugovor s Heinekenom, zahvaljujući kojem smo dobili licencu za punjenje brenda Sola, još jednom dokazuje visok standard kvalitete koji prepoznaju multinacionalne kompanije poput Heinekena. Uz daljnja ulaganja, strateško vođenje kompanije i visoke standarde kvalitete krećemo u novo desetljeće brenda Juicy“, izjavio je Zoran Mabić, predsjednik Uprave Stanić Beveragesa.

Jučer je u Matis Absolut Loungeu u Zagrebu održana i velika proslava dvadesetog rođendana brenda Juicy koja je okupila tristotinjak osoba iz poslovnog i javnog života te brojne partnere Stanić grupe. Prigodne govore održali su Ivica Sertić, nekadašnji predsjednik Uprave Jamnice, Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe, Zoran Mabić, predsjednik Uprave Stanić Beveragesa te Josip Sacher, potpredsjednik HGK za trgovinu i financije.

You may also read!

U HGK dodijeljene nagrade Top of the Funds

U HGK dodijeljene nagrade Top of the Funds

Imovina investicijskih fondova narasla za 57 posto Hrvoje Krstulović i Josip Zaher „Investicijski fondovi i društva važna

Read More...
Kako povećati sigurnost hrane tijekom uskrsnih blagdana

Kako povećati sigurnost hrane tijekom uskrsnih blagdana?

Savjeti za sigurnu blagdansku kupovinu Kupovina hrane je prvi korak u osiguranju sigurnih namirnica za vašu obitelj. Pravilan način kupovine

Read More...
lova

Učinkovitija provedba reformi

Nacionalni program reformi 2019. predstavlja kontinuitet prethodnih takvih programa fokusirajući se na tri identična cilja sadržana i u prošlogodišnjem

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.