Broj fiskaliziranih računa na tjednoj razini povećan 20 posto, vrijednost za 13 posto

In HoReCa
porezi

Treći val popuštanja epidemioloških mjera od 11. svibnja u prošlom je tjednu povećao promet u trgovini i ugostiteljstvu te je broj fiskaliziranih računa u odnosu na tjedan ranije povećan za 20 posto, a njihov iznos za 13 posto, no na godišnjoj razini ukupne su brojke i dalje u minusu, pokazuju podaci Porezne uprave.

Prošli ponedjeljak, 11. svibnja započeo je treći val popuštanja epidemioloških mjera te uz ostalo omogućen i rad ugostiteljskih objekata i trgovačkih centara, što se na tjednoj razini odrazilo i na podatke o fiskalizaciji.

Tako je u prošlom tjednu, od 11. do 17. svibnja u usporedbi s tjednom od 4. do 10. svibnja ove godine, broj fiskaliziranih računa u svim djelatnostima porastao za 20 posto i izdano je 33,4 milijuna računa, dok im je iznos porastao za 13 posto, na 3,2 milijarde kuna.

Pritom, u trgovini na veliko i malo, popravku motornih vozila i motocikala, broj računa porastao je za gotovo 7 posto, na 21,3 milijuna, a iznos računa za 10 posto, na 2,4 milijarde kuna.

Istodobno, u ugostiteljstvu i turizmu u prošlom je tjednu u odnosu na tjedan prije izdano čak 487 posto više računa, ili njih 4,2 milijuna, a iznos je porastao za 229 posto, na 143,8 milijuna kuna.

Godišnja razina – oporavak u trgovini, ugostiteljstvo i turizam s osjetnim padom

Usporedba podataka za tjedan od 11. do 17. svibnja ove i istog lanjskog razdoblja pokazuje i dalje dvoznamenkasti pad ukupnog broja računa i njihova iznosa, ponajprije pod utjecajem osjetnog pada u ugostiteljstvu i turizmu, dok se u trgovini, uz smanjenje broja računa, bilježi blagi godišnji porast iznosa fiskaliziranih računa.

Po podacima Porezne uprave, u tjednu od 11. do 17. svibnja ove u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, broj fiskaliziranih računa u svim djelatnostima pao je za 24 posto, dok je njihov iznos smanjen za 10 posto, na 3,2 milijarde kuna.

Pritom je u trgovini na veliko i malo, popravku motornih vozila i motocikala, broj računa pao za 17 posto – ove je godine u tjednu od 11. do 17. svibnja u trgovini izdano 21,3 milijuna fiskaliziranih računa, a lani u istom tjednu njih 25,7 milijuna.

No, po prvi se put od početka ožujka ove godine u trgovini na veliko i malo bilježi rast iznosa fiskaliziranih računa u trgovini na godišnjoj razini, i to za 1,5 posto. Naime, vrijednost fiskaliziranih računa u trgovini u prošlom je tjednu iznosila 2,43 milijarde kuna, dok je u tjednu od 11. do 17. svibnja prošle godine iznosila 2,39 milijardi kuna.

Treći val popuštanja epidemiološkim mjera donio je i početak rada ugostiteljskih objekata u kojem se ipak i nadalje bilježi osjetan pad broja i iznosa fiskaliziranih računa, ali ipak ne više po stopama od 90 i više posto kao proteklih nekoliko tjedana.

Tako je u ugostiteljstvu i turizmu u tjednu od 11. do 17. svibnja ove godine 4,2 milijuna računa, što je za 41 posto manje nego u istom lanjskom tjednu, a iznos je smanjen za 64 posto posto, na 143,8 milijuna kuna.

Od početka korona-krize vrijednost računa manja 22 posto

Od početka koronakrize u Hrvatskoj, u razdoblju od 24. veljače do 17. svibnja ove godine broj fiskaliziranih računa smanjen je za 36 posto, a njihov iznos za 22 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Ove godine u tom je razdoblju izdano 326,6 milijuna računa, čija vrijednost doseže 30,9 milijardi kuna, a u istom lanjskom razdoblju bilo je 513,6 milijuna računa, ukupne vrijednosti 39,7 milijardi kuna.

U djelatnosti trgovine na veliko i malo, popravka motornih vozila i motocikala broj računa je smanjen za 28 posto, na 217,7 milijuna, dok je njihova vrijednost pala 15 posto, na 23,5 milijardi kuna.

U djelatnosti pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane broj fiskaliziranih računa i njihove vrijednosti je više nego prepolovljen – broj računa je smanjen za 66 posto, na njih 27,8 milijuna, a iznos je pao za 72 posto, na 1,1 milijardu kuna. (H)

You may also read!

METRO podržava lokalne proizvođače i razvoj domaće gastro ponude

METRO podržava lokalne proizvođače i razvoj domaće gastro ponude

METRO poziva hrvatske dobavljače da plasiraju svoje proizvode putem METRO-ovih prodajnih centara, U sklopu projekta „Stvoren za hrvatski meni“, METRO

Read More...
grcic

Održan sastanak s Udrugom slijepih Sisačko-moslavačke županije – Sisak na temu digitalne pristupačnosti

Digitalna pristupačnost bila je tema predstavnika Udruge slijepih Sisačko-moslavačke županije – Sisak, Instituta za integrirano-inkluzivne komunikacije jugoistočne Europe i

Read More...
Kaufland

Kaufland: Našim kupcima nudimo isključivo domaću lubenicu

Sezona lubenica u punom je jeku, a ovoj slatkoj i osvježavajućoj ljetnoj poslastici teško je odoljeti u vrućim ljetnim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.