Cappelli: Hrvatska je sada hit destinacija i svi žele s njom raditi

Cappelli

Hrvatska je ove godine definitivno hit destinacija na njemačkome i drugim tržištima, a vodeći njemački touroperatori i drugi poslovni partneri s hrvatskim partnerima već sklapaju ugovore i za iduće dvije-tri godine za postelje i zrakoplove, rekao je u četvrtak u Muenchenu ministar turizma Gari Cappelli.

Ministar u Muenchenu boravi zbog turističkog sajma “f.re.e” na kojemu se među 60 zemalja predstavlja i Hrvatska sa svojom ponudom.

“Na radnim sastancima u Muenchenu s više od deset vodećih njemačkih touroperatora gotovo svi su mi kazali da sada na Hrvatsku gledaju puno dugoročnije nego prije, vjerujući da će i za par godina imati dobru potražnju, u čemu je najvažnije da se u našem turizmu održi visoka razina kvalitete servisa i gostoljubivosti koju pružaju domaći ljudi i radnici te da to sve prati i primjerena cijena”, izjavio je novinarima na hrvatskom štandu ministar Cappelli.

Ističući kako je to velika prednost Hrvatske, te da više nikoga ne zabrinjavaju cijene u Hrvatskoj, rekao je i da ih, osim ljetne sezone, sve više zanima predsezona i posezona, pa i kontinentalni dio zemlje. Ali, istaknuo je, može se dogoditi već ove godine da će potražnja biti veća od ponude i da će Hrvatskoj nedostajati kapaciteta da zadovolji svu potražnju.

S te strane njemački su touroperatori malo zabrinuti zbog ‘stop bukinga’ hrvatskih hotelijera i drugih ponuditelja smještaja, za koji se ipak nadaju da ga neće biti, jer je trenutačno buking u Njemačkoj i više od 20 posto bolji nego lani za sve vrste smještaja.

Touroperatori žele suradnju s nama u promociji, vidjet ćemo što se može napraviti, pogotovo u segmentu udruženog oglašavanja za koji se dosta zanimaju, ali i odustaju zbog kompliciranosti modela tog posla s HTZ-om“, rekao je Cappelli i najavio da će se već ove godine nastojati pojednostavniti i promijeniti pristup te se više oslanjati i za to angažirati i direktore stranih predstavništava HTZ-a”.

S touroperatorima, ali i s menadžmentom njemačkog autokluba ADAC-a, koji je iznimno važan za promidžbu kampiranja, ministar je razgovarao i o produljenju sezone te su se dogovorili da se krajem rujna 2018. u Hrvatskoj s ADAC-om organizira višednevni susret više od 200 vlasnika automobila – oldtimera s novinarima i drugima.

“Bit će to dobra prilika za promociju produljenja sezone, no u svemu je bitno da hrvatske destinacije shvate da je potrebno da rade i izvan ljeta, a ne da se događa da pokušavamo osigurati nove aviolinije, a gosti u destinacijama nemaju što raditi po zimi, pa ni u proljeće i jesen. I u ta doba godine treba održati razinu kvalitete ponude i usluge, ali i manifestacije, trgovine i druge sadržaje ako Hrvatska stvarno želi stajati iza slogana ‘full of life'”, poručio je ministar turizma.

Osim za hotele i kampove, svi su se zanimali i za obiteljski smještaj u Hrvatskoj, pri čemu se slažu da toj vrsti smještaja treba rekategorizacija, za što će, procijenio je Cappelli, trebati oko pet godina.

Kako se sve više traže vile s bazenom, najavio je da će Ministarstvo turizma nastaviti s potporama za bazene, i za to uskoro objaviti natječaj.

Na sastancima ministra i predstavnika touroperatora bio je i Selimir Ognjenović iz njemačkog ID Riva Toursa, koji je poručio kako trenutačno imaju oko 27 posto veći buking za Hrvatsku nego lani te da bi bilo dobro da hoteli u Hrvatskoj rade barem dva-tri tjedna dulje nego sada.

Pozvao je sve da se zajedno s ID Rivom i HTZ-om uključe u promidžbu Slavonije i Baranje te je najavio da će onamo uskoro voditi i grupe Nijemaca. “Vidite kako se hrvatski turizam razvio, a 1990-ih, kada sam kretao u veći posao s turama iz Njemačke u Hrvatsku, Istru i dalje, nitko nije vjerovao u uspjeh niti je htio sudjelovati. Sada je vrijeme da vi učiniti više za Slavoniju”, poručio je Ognjenović njemačkim i hrvatskim kolegama. (H)

Pročitajte još vijesti!

zalac

Uz novu mobilnu aplikaciju brže i jednostavnije do informacija o EU natječajima

Kako bi korisnicima EU sredstava omogućilo brži i jednostavniji pristup informacijama iz svijeta EU fondova, Ministarstvo regionalnoga razvoja i

Read More...
burza

Poslovni rezultati kompanija potaknuli rast svjetskih burzi

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle jer su ulagače ohrabrili dobri kvartalni poslovni rezultati kompanija, dok

Read More...
nedjelja

Osnovan „Hrvatski savez za nedjelju“

Sindikat trgovine Hrvatske (STH) je dana 19.4.2018. u Hrvatskom katoličkom sveučilištu u Zagrebu sklopio Ugovor o osnivanju udruge „Hrvatski

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake