Cappelli: zajednička turistička promocija Hrvatske i Slovenije važna za bolju globalnu vidljivost

capelli

Hrvatska i Slovenija puno su bolje vidljive na globalnom tržištu kroz zajedničku turističku promociju, posebice među turistima s dalekih tržišta koji Europu doživljavaju kao jedinstvenu destinaciju, poručio je u petak iz Ljubljane ministar turizma Gari Cappelli.

Cappelli u Ljubljani boravi u povodu turističkog sajma Natour Alpe Adria na kojemu se predstavlja i hrvatska turistička ponuda.

Suradnja Hrvatske i Slovenije u turističkoj promociji kvalitetna je niz godina, a svi su slovenski partneri s kojima sam danas razgovarao zainteresirani za nastavak zajedničkog predstavljanja jer time dobivamo snažniju međunarodnu dimenziju i prepoznatljivost“, naglasio je ministar.

On je predstavio aktivnosti vezane uz investicije u turistički sektor koje ove godine iznose 800 milijuna eura, najavio otvaranje 40-ak novih i obnovljenih hotela te agencije informirao o promjenama, odnosno podizanju iznosa boravišne pristojbe.

S predsjednikom Zajednice slovenskih prirodnih lječilišta Iztokom Altbauerom razgovarao je o suradnji u zdravstvenom turizmi, pri čemu je Altbauer istaknuo da je zdravstveni turizam najpoznatiji turistički proizvod Slovenije koji ostvaruje trećina svih turističkih noćenja u toj zemlji, od čega 75 posto ostvaruju domaći gosti.

Cappelli je naglasio da je zdravstveni turizam prioritet i za Hrvatsku, te da će se u idućem razdoblju na tome pojačano raditi.

Predstavnica agencije Kompas Novo Mesto Marjanca Antić predložila je da se preko programa prekogranične suradnje Hrvatske i Slovenije Interreg osmisli zajednički turistički projekt po rijeci Krki koji bi obuhvatio Sloveniju, Hrvatsku i Austriju, a pozvala ga je i na proslavu godine jantara u Novom Mestu i na konferenciju Jantarni put u travnju ove godine, s ciljem povezivanja i zajedničke promocije zemalja između Baltika i Jadrana.

Cappelli se sastao i s predsjednikom Uprave JU Postojnska jama Marjanom Bagateljom koji je kazao kako godišnje imaju 1,6 milijuna posjetitelja i promet od 20 milijuna eura, dok je s direktorom agencije Sonček-TUI Mirom Primorcem razgovarao o obiteljskom turizmu i dolascima turista u Hrvatsku izvan glavne sezone te na otoke. (H)

Pročitajte još vijesti!

kras

Kraš grupa uvećala neto dobit za 73 posto na 25,6 milijuna kuna

Kraš grupa je u 2016. ostvarila neto dobit od 25,6 milijuna kuna, što je 10,8 milijuna kuna ili 73

Read More...
porec

Valamar s visokim prihodima i snažnim rastom dobiti

Valamar Riviera u poslovnoj 2016. godini ostvarila je konsolidiranu neto dobit od 342,3 milijuna kuna, što je znatno povećanje

Read More...
hamag

Putem Hamag-Bicroa ugovorena dva istraživačka projekta vrijedna više od 2 milijuna kuna

Istraživačko-razvojne tvrtke CADCAM Grupa i Energy Plus osigurale su kroz program Eureka Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!