Cappelli: zajednička turistička promocija Hrvatske i Slovenije važna za bolju globalnu vidljivost

capelli

Hrvatska i Slovenija puno su bolje vidljive na globalnom tržištu kroz zajedničku turističku promociju, posebice među turistima s dalekih tržišta koji Europu doživljavaju kao jedinstvenu destinaciju, poručio je u petak iz Ljubljane ministar turizma Gari Cappelli.

Cappelli u Ljubljani boravi u povodu turističkog sajma Natour Alpe Adria na kojemu se predstavlja i hrvatska turistička ponuda.

Suradnja Hrvatske i Slovenije u turističkoj promociji kvalitetna je niz godina, a svi su slovenski partneri s kojima sam danas razgovarao zainteresirani za nastavak zajedničkog predstavljanja jer time dobivamo snažniju međunarodnu dimenziju i prepoznatljivost“, naglasio je ministar.

On je predstavio aktivnosti vezane uz investicije u turistički sektor koje ove godine iznose 800 milijuna eura, najavio otvaranje 40-ak novih i obnovljenih hotela te agencije informirao o promjenama, odnosno podizanju iznosa boravišne pristojbe.

S predsjednikom Zajednice slovenskih prirodnih lječilišta Iztokom Altbauerom razgovarao je o suradnji u zdravstvenom turizmi, pri čemu je Altbauer istaknuo da je zdravstveni turizam najpoznatiji turistički proizvod Slovenije koji ostvaruje trećina svih turističkih noćenja u toj zemlji, od čega 75 posto ostvaruju domaći gosti.

Cappelli je naglasio da je zdravstveni turizam prioritet i za Hrvatsku, te da će se u idućem razdoblju na tome pojačano raditi.

Predstavnica agencije Kompas Novo Mesto Marjanca Antić predložila je da se preko programa prekogranične suradnje Hrvatske i Slovenije Interreg osmisli zajednički turistički projekt po rijeci Krki koji bi obuhvatio Sloveniju, Hrvatsku i Austriju, a pozvala ga je i na proslavu godine jantara u Novom Mestu i na konferenciju Jantarni put u travnju ove godine, s ciljem povezivanja i zajedničke promocije zemalja između Baltika i Jadrana.

Cappelli se sastao i s predsjednikom Uprave JU Postojnska jama Marjanom Bagateljom koji je kazao kako godišnje imaju 1,6 milijuna posjetitelja i promet od 20 milijuna eura, dok je s direktorom agencije Sonček-TUI Mirom Primorcem razgovarao o obiteljskom turizmu i dolascima turista u Hrvatsku izvan glavne sezone te na otoke. (H)

Pročitajte još vijesti!

dm Deset najbrzih natjecateljica

Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika

Prikupljeno više od 115.000 kuna za udrugu Europa Donna U subotu, 16. lipnja, sedma dm ženska utrka okupila je

Read More...
burza

U nesigurnom trgovanju većina svjetskih burzi porasla

Na većini svjetskih burzi cijene su dionica prošloga tjedna porasle, no vladala je nesigurnost zbog povećanja kamata američkog Feda,

Read More...
benza

Cijene nafte pale nadomak 75 dolara, u fokusu mogućnost povećanja ponude

Cijene nafte pale su u petak na međunarodnim tržištima nadomak 75 dolara uoči sastanka Organizacije zemalja-izvoznica nafte (OPEC) u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake