Cappelli: zajednička turistička promocija Hrvatske i Slovenije važna za bolju globalnu vidljivost

capelli

Hrvatska i Slovenija puno su bolje vidljive na globalnom tržištu kroz zajedničku turističku promociju, posebice među turistima s dalekih tržišta koji Europu doživljavaju kao jedinstvenu destinaciju, poručio je u petak iz Ljubljane ministar turizma Gari Cappelli.

Cappelli u Ljubljani boravi u povodu turističkog sajma Natour Alpe Adria na kojemu se predstavlja i hrvatska turistička ponuda.

Suradnja Hrvatske i Slovenije u turističkoj promociji kvalitetna je niz godina, a svi su slovenski partneri s kojima sam danas razgovarao zainteresirani za nastavak zajedničkog predstavljanja jer time dobivamo snažniju međunarodnu dimenziju i prepoznatljivost“, naglasio je ministar.

On je predstavio aktivnosti vezane uz investicije u turistički sektor koje ove godine iznose 800 milijuna eura, najavio otvaranje 40-ak novih i obnovljenih hotela te agencije informirao o promjenama, odnosno podizanju iznosa boravišne pristojbe.

S predsjednikom Zajednice slovenskih prirodnih lječilišta Iztokom Altbauerom razgovarao je o suradnji u zdravstvenom turizmi, pri čemu je Altbauer istaknuo da je zdravstveni turizam najpoznatiji turistički proizvod Slovenije koji ostvaruje trećina svih turističkih noćenja u toj zemlji, od čega 75 posto ostvaruju domaći gosti.

Cappelli je naglasio da je zdravstveni turizam prioritet i za Hrvatsku, te da će se u idućem razdoblju na tome pojačano raditi.

Predstavnica agencije Kompas Novo Mesto Marjanca Antić predložila je da se preko programa prekogranične suradnje Hrvatske i Slovenije Interreg osmisli zajednički turistički projekt po rijeci Krki koji bi obuhvatio Sloveniju, Hrvatsku i Austriju, a pozvala ga je i na proslavu godine jantara u Novom Mestu i na konferenciju Jantarni put u travnju ove godine, s ciljem povezivanja i zajedničke promocije zemalja između Baltika i Jadrana.

Cappelli se sastao i s predsjednikom Uprave JU Postojnska jama Marjanom Bagateljom koji je kazao kako godišnje imaju 1,6 milijuna posjetitelja i promet od 20 milijuna eura, dok je s direktorom agencije Sonček-TUI Mirom Primorcem razgovarao o obiteljskom turizmu i dolascima turista u Hrvatsku izvan glavne sezone te na otoke. (H)

Pročitajte još vijesti!

podravka

Akcija “Kupujmo hrvatsko” slavi 20 rođendan

Na zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića i Europskom trgu u četvrtak i petak se održava akcija Hrvatske gospodarske komore

Read More...
ppk

Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije

Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić sa svojim suradnicima te župan Karlovačke županije Damir Jelić i gradonačelnik Karlovca Damir Mandić danas

Read More...
expo

Na Jadranskom sajmu u Budvi dodijeljene nagrade EXPO TROPHY

AD Jadranski sajam u cilju poticanja tržišnog komuniciranja, edukacije potrošača, marketinškog i propagandnog prezentiranja proizvoda, dodjeljuje najuspješnijim izlagačima priznanje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!