Cedevita pokrenula edukativnu internetsku stranicu o mentalnom zdravlju „Budi dobro. Budi CE.“

In Zdravlje
cede

77 % Hrvata optimizam smatra ključnim za očuvanje mentalnog zdravlja.

Kako bi ljude svih generacija potaknula na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju, Cedevita je pokrenula edukativnu internetsku stranicu „Budi dobro. Budi CE.“ www.BudiDobroBudiCE.com koja kroz prizmu nade i vjere u pozitivne životne ishode uči kako se nositi s nizom životnih izazova i poručuje da iako ne možemo utjecati na ono što se događa oko nas, možemo utjecati na našu reakciju na isto. Optimizam kao ključ očuvanja mentalnog zdravlja prepoznalo je i 77 % građana u sveobuhvatnom istraživanju o mentalnom zdravlju i optimizmu koje je provela Cedevita u suradnji s istraživačkom agencijom Ipsos.

Istraživanje provedeno u siječnju na nacionalnom reprezentativnom uzorku od 600 građana u dobi od 18 do 60 godina u Republici Hrvatskoj, pokazalo je kako su naši građani i u ovim neizvjesnim vremenima zadržali optimizam i zadovoljstvo životom: kod većine njih (66 %) zadovoljstvo životom prevladava nad nezadovoljstvom, dok je 60 % njih optimistično kad je riječ o budućnosti.

Napredak medicine i vlastite snage – razlozi za optimizam
Izvore optimizma pronalazimo u medicinskim i tehnološkim naprecima, ali isto tako i u vlastitim snagama i iskustvu te obitelji, djeci i prijateljima. Optimizam i zadovoljstvo životom najviše su narušeni osobama pogođenima negativnim događajima protekle godine (pandemija koronavirusa i potresi), prvenstveno nezaposlenima i umirovljenicima.

„Porukom ‘Budi dobro. Budi CE.’, pozivamo građane da nam se pridruže i žive s optimizmom, jer smo kroz provedeno istraživanje utvrdili da je upravo optimizam pravi čuvar našeg mentalnog zdravlja i dobrobiti. Gotovo dvije trećine građana Republike Hrvatske tvrdi da nešto intenzivnije brine o svom mentalnom zdravlju, no manje od 3 % njih zatražilo je pomoć stručnjaka kao što su psihijatri i psiholozi. Odlučni smo da upravo brend Cedevita, koji je sveprisutan u domovima diljem Hrvatske i simbolizira zajedništvo i pozitivan pristup životu, uz suradnju s brojnim stručnim licima i udrugama, postane ´pokretač optimizma u društvu´ i to kroz osvještavanje i učenje o vrijednostima i snagama koje posjedujemo. Kroz našu platformu www.BudiDobroBudiCE.com i stručne smjernice putem podcasta, tekstova i edukativnih video materijala, nastojat ćemo ojačati osjećaj kontrole nad vlastitim životom te se osnažiti u suočavanju s problemima. Istraživanje koje smo proveli pružilo nam je odlične smjernice te planiramo niz sadržaja, aktivnosti, programa i volonterskih akcija.“, poručila je Jelena Slade-Šilović ispred brenda Cedevita.

Stručni partner platforme je udruga Psihološka pomoć čiji će stručnjaci za mentalno zdravlje sudjelovati u kreiranju samog sadržaja u obliku stručnih članaka, intervjua i podcasta koji je zamišljen kao razgovor psihologa i stvarnih ljudi o njihovim problemima. Riječ je o nizu aktualnih tema – a među prvim sadržajima je strah – primjerice od potresa – i trauma zbog naglih promjena u životu, postizanje ravnoteže između privatnog i poslovnog života, ostvarivanje stabilne veze i bliskosti koja nam svima ovih mjeseci nedostaje, izgradnja kvalitetnih obiteljskih odnosa i slično. Sadržaj na platformi pomoći će nam u zaštiti od stresa i lakšem nošenju sa životnim nedaćama, nepredvidivim situacijama i neizvjesnošću te pokazati da je optimizam stav koji se može naučiti.

U 2020. manje smo trošili i bili više u prirodi
Istraživanje je pokazalo da je za velik broj naših sugrađana 2020. godinu uvelike obilježilo smanjivanje neracionalne potrošnje te provođenje više vremena u prirodi s partnerima, supružnicima i djecom. Protekla godina donijela je i veću solidarnost i pomaganje drugima, a ujedno smo se više posvetili sebi, svojim interesima i fizičkoj aktivnosti. Jednako tako, svaki je peti građanin u 2020. učinio pozitivne promjene u svojim prehrambenim navikama i brinuo više o svom mentalnom zdravlju.

Zajedništvo, nada, obitelj i ljubav – pozitivne riječi koje su obilježile 2020.
S obzirom na to da su upravo zajedništvo, nada, obitelj i ljubav najčešće izdvojene pozitivne riječi, ohrabrujuće je da gotovo dvije trećine naših građana vjeruje kako će iskustva iz 2020. pozitivno utjecati na našu budućnost. Smatraju kako ćemo se više usmjeriti prema obiteljskim vrijednostima, zajedništvu i solidarnosti, ali i da ćemo više cijeniti druženja s prijateljima te da ćemo voditi više računa o zdravlju, okolišu, znanosti i obrazovanju.

You may also read!

Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“ naglasak stavlja na važnost smanjenja količine plastičnog otpada

Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“ naglasak stavlja na važnost smanjenja količine plastičnog otpada

Ella Dvornik, Nevena Rendeli i Saša Lozar prošetali neobičnom šumom u Super Konzumu Radnička Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“

Read More...
Kaufland

Sjedište Kauflanda trajno na Donjim Sveticama, preko puta grade trgovinu

Kupovinom zgrade u kojoj ima sjedište i izgradnjom velike trgovine odmah nasuprot, Kaufland planira aktivno sudjelovati u pozitivnom razvoju

Read More...
Juicy

Stanić Beverages uložio 10 598 000 kuna u tvornicu Juicy sokova

Gordan Grlić Radman i Dragan Čović posjetili nove pogone u tvornici Juicy sokova i s odobravanjem prihvatili nove investicije. Hrvatska

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.