Coca-Cola u Hrvatsku dovela ugostiteljsku rock&roll zvijezdu

In Brandovi
1-Coca-Cola HBC Adria tim s Dušanom Zarićem

Na putu ka središtu izvrsnosti u ugostiteljstvu

Dušan Zarić, najpoznatiji je svjetski konzultant u ugostiteljstvu zaslužan za uspjeh kultnih barova u New Yorku, Employees Only i Macao Trading Co., a Coca-Cola ga je u Hrvatsku dovela kako bi svojim kupcima i zaposlenicima predstavila nove trendove u ugostiteljstvu kojima će zajedno oduševiti potrošače.

U petak je u Kaptol Boutique Cinema&Baru pred gotovo 200 okupljenih gostiju održan jedinstven događaj pod nazivom Centar izvrsnosti prodajnoga kanala za ugostiteljstvo (HoReCa Center of Excellence). Ovim je događanjem Coca-Cola u Hrvatskoj svojim partnerima, kupcima, zaposlenicima i predstavnicima medija predstavila pregled hrvatskog tržišta ugostiteljstva, ali i najnovije trendove iz regije i svijeta. Zvijezda događanja bio je Dušan Zarić, najpoznatiji svjetski konzultant u ugostiteljstvu zaslužan za uspjeh kultnih barova u New Yorku, Employees Only i Macao Trading Co., Zarić je ovom prilikom održao predavanje te podijelio savjete kako izgraditi uspješan tim barmena, kako unaprjeđivati uslugu i zašto je važno stalno se educirati.

Coca-Cola u Hrvatskoj ovakvim događanjima želi svojim zaposlenicima i kupcima predstaviti nove trendove u ugostiteljstvu kojima će zajedno oduševiti potrošače te tako još jednom potvrditi da je središte izvrsnosti prodajnoga kanala za ugostiteljstvo u Hrvatskoj i regiji.

Dolazak Dušana Zarića na ovakav događaj izazvao je oduševljenje što i ne čudi s obzirom na to da je riječ o svojevrsnoj rock&roll zvijezdi u svijetu vrhunskog ugostiteljstva. Dušan je jedan od vodećih svjetskih barmena, čovjek koji nameće trendove u miksologiji i vodi najveće svjetske koktel-barove.

„Nema prečice do uspjeha. Istina leži u jasnoj viziji, predanom radu i konstantnoj edukaciji s jedne strane, te genijalnom timu ljudi s druge strane. Bez zadovoljnog tima nema uspjeha. Zato je važno biti dobar mentor, znati upravljati ljudima kao prijatelj, a ne kao šef. Važno je znati prepoznati u svakome njegove snage i slabosti, poticati individualnu kreativnost i iznenađivati ih prijateljskim gestama. To ljudi cijene i vraćaju ti stostruko. Još ako se sve to odradi s osmijehom na licu, uspjeh je garantiran“, izjavio je Dušan Zarić. Dušan je 2014. godine nagrađen i titulom najboljeg mentora na najprestižnijoj međunarodnoj konferenciji Tales of the Cocktail.

Uz Dušanovo predavanje, predstavljeni su i trendovi na tržištima unutar poslovne jedinice Adria, kao i nove inicijative u kanalu za ugostiteljstvo na lokalnom tržištu. Na tu temu okupljenima se obratio Ivica Skočić, rukovoditelj Službe za kategoriju jakih alkoholnih pića i razvoj poslovanja Coca-Cole HBC Adria.

„Snažno radimo na razvoju kanala za ugostiteljstvo. Ugostiteljstvo postaje životni prostor i nudi jedinstvena iskustva za potrošača koji postaju sve zahtjevniji. U potrazi su za novim iskustvima, drugačijim proizvodima, inovativnim ritualima konzumacije te sa svakom konzumacijom žele više. S time na umu svakodnevno radimo i stvaramo jedinstvene proizvode koji već sada ostvaruju odličan uspjeh na tržištu. Naravno, pokretačka snaga i temelj našeg uspjeha su obučeni i iskusni zaposlenici“, izjavio je Ivica Skočić te dodao kako je ovo događanje samo nastavak stalnog ulaganja u obuku svih ključnih dionika Coca-Cole HBC Adria.

Nakon službenoga dijela, okupljeni su imali priliku uživati u novim oblicima serviranja bezalkoholnih Coca-Colinih koktela s raznim začinima naziva Coke&Tale, inovativnim receptima The Botanist gina i novih vrhunskih Schweppes tonika s okusom te u najboljim klasičnim koktelima koje je pripremao Filip Pleteš, veleposlanik Coca-Colinih robnih marki.

You may also read!

dalmatia

U Segetu Donjem otvoren prvi Dalmatia Boat Show

U Marini Baotić​ u Segetu Donjem, nedaleko Trogira u četvrtak je otvoren prvi ​međunarodni sajam nautike Dalmatia Boat Show,

Read More...
Valamar

Valamar i SeekandHit osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli

Read More...
JANAF

Konferencija Janafa: Uložit će se 500 milijuna eura u velike baterijske spremnike

Država će utrošiti oko pola milijarde eura za velike baterijske spremnike za pohranu struje, koje će koristiti proizvođači električne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design