Cromaris sedmi u svijetu u proizvodnji orade i brancina

In Tvrtke i tržišta
Cromaris

U razvoj kompanije je od osnutka 2009. do danas uloženo milijardu kuna, rezultat čega je snažan rast svih poslovnih pokazatelja – prodaja je povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne inovacije. Prateći trendove u prehrambenoj industriji, Cromaris je na tržište nedavno plasirao novo tzv. skin pakiranje.

Cromaris koji posluje u sastavu Adris grupe, deset godina od osnutka, sedma je tvrtka u svijetu u uzgoju orade i brancina, a ujedno i najbrže rastuća te izrazito izvozno orijentirana tvrtka. Više od tri četvrtine proizvodnje plasira se u inozemstvo – Cromaris riba prisutna je na svim važnijim tržištima Europe, a glavno izvozno tržište je Italija. U razvoj ove vertikalno integrirane kompanije Adris je od osnutka 2009. do danas uložio milijardu kuna, rezultat čega je snažan rast svih poslovnih pokazatelja – prodaja je povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne inovacije.

„U proteklom desetogodišnjem razdoblju Cromaris je prosječno rastao 22 posto godišnje. Rezultat je to strategije rasta i razvoja temeljene na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača. Na inozemnim tržištima ostvarujemo 81 posto količinske prodaje i 83 posto prihoda od prodaje. Budući rast temelji se na snažnijoj prisutnosti na ključnim izvoznim tržištima poput Italije, Francuske i Njemačke. Nastavljaju se i ulaganja u marketing i razvoj branda uz proširenje kapaciteta u preradi i rastu udjela u prodaji diferenciranih proizvoda kao ključnih elemenata razlikovnosti u odnosu na konkurenciju. U narednom petogodišnjem razdoblju, investicije su vrijedne gotovo 400 milijuna kuna“, rekao je Goran Markulin, direktor Cromarisa.

Skin pakiranje – vrhunska kvaliteta u inovativnom pakiranju

Proizvodi visoke dodane vrijednosti, prije svega svježa očišćena i pakirana riba, fileti i odresci, ključni su element razlikovnosti u odnosu na konkurenciju. Udio prihoda od proizvoda dodatne vrijednosti trenutno iznosi 43 posto, s ciljem da u nešto više od godinu dana dostigne 50 posto prodaje. Poglavito se to odnosi na proizvode u novom – skin pakiranju. Prateći trendove u prehrambenoj industriji, Cromaris je na tržište nedavno plasirao novo tzv. skin pakiranje. Kvalitetna bijela riba – brancin, orada i hama, potrošačima je dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda te pruža neposrednije iskustvo kupnje. Proizvod je pokriven tankim slojem zaštitne folije tako da se može osjetiti i doživjeti već na prodajnom mjestu. Skin pakiranje prati i moderan dizajn koji ističe prednosti Cromarisove ribe i potrošaču donosi informacije o pojedinoj ribljoj vrsti i načinu uzgoja.

„Riječ je o najmodernijoj tehnologiji pakiranja ribe u svijetu kakve dosad nije bilo na hrvatskom tržištu. Koncept je to koji proizlazi iz vizije Cromarisa da bude prepoznat po svježini, najvišoj kvaliteti i inovativnosti proizvoda, u čemu već jesmo lideri na tržištu“, rekao je Markulin i podsjetio kako je priprema za ovu investiciju trajala više od dvije godine. Nova linija, temeljena na njemačkoj tehnologiji, vrijedna je više od tri milijuna kuna.

Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone, što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 18 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 81 posto prodanih količina i 83 posto prihoda od prodaje. Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od prodaje za 18 posto. Cromaris je u prvih šest mjeseci 2019. godine ostvario neto dobit iz redovnog poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda. U 2019. godini Cromaris će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe ili WFE-a (engl. Whole Fish Equivalent).

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.