Cromarisove ribe odlaze u New York

cromaris

Plakat pod nazivom Cromarisova „dobro odgojena riba“ iz najčišćih dijelova Jadranskog mora, svojom kreativnošću ovih je dana oduševio vlasnike novog njujorškog muzeja ‘Poster House’, koji plakat s hrvatskim oradama i brancinima odlučio uvrstiti u trajnu muzejsku zbirku.

cromaris-2Naime, nakon što su u najnovijem broju jednog od najistaknutijih svjetskih magazina za kreativnost u tržišnim komunikacijama ‘Lürzer’s Archive’ objavljeni oglasi najveće hrvatske tvrtke za uzgoj morske ribe Cromaris pod nazivom „Dobro odgojena riba/Well raised fish“, stigao je poziv iz njujorškog ‘Poster House-a’ koji taj inovativni oglas u obliku plakata želi uvrstiti u stalni postav globalnih kreativnih dostignuća, koji će biti dostupan svjetskoj publici do kraja godine.

Oglas koji je oduševio kreativnu industriju osmislila je agencija Bruketa&Žinić OM. Namjera je kupcima svježe ribe iz Jadranskog mora poručiti kako je riba iz Cromarisa, zbog ekološkog uzgoja i posebne pažnje koja se pridaje uzgoju u čistom Jadranskom moru, uistinu „dobro odgojena riba“. Naime, Cromaris u svome vlasništvu ima sedam vrhunskih uzgajališta, smještenih na lokalitetima sjevernog i srednjeg Jadrana, poznatih po tehnološki najmodernijem procesu uzgoja ribe na otvorenom moru i inovativnom konceptu proizvodnje „od mora do stola“, koji jamči da se svježe uzgojena riba u minimalnom vremenskom roku nađe u trgovinama diljem Europe.

Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, najveći je hrvatski proizvođač svježe orade, brancina i školjki u Hrvatskoj a trenutno je na osmom mjestu najvećih svjetskih proizvođača orade i brancina. Čak 75 posto prihoda ostvaruje na inozemnim tržištima.

Ovo je još jedno u nizu priznanja nagrađivanim Adrisovim kreativnim komunikacijskim rješenjima koja su osmišljena tijekom dugogodišnje uspješne suradnje s agencijom Bruketa&Žinić OM.

Pročitajte još vijesti!

maric

Zdravko Marić na Odboru EP-a o gospodarskoj situaciji u Hrvatskoj

Hrvatski ministar financija Zdravko Marić sudjelovao je u ponedjeljak u raspravi o gospodarskoj situaciji u Hrvatskoj na Odboru Europskog

Read More...
Zdenko Adrović

U Europi i Hrvatskoj započeo Europski tjedan novca (European Money Week)

Online predavanjima i radionicama, HUB i članice educiraju više od 7.000 mladih u 2017. „U Europi financijska pismenost mladih

Read More...
Barbara Stottinger

Kako pravi MBA program može koristiti ženama na upravljačkim pozicijama?

Žene se, unatoč sve češćim kritikama i upozoravanjima na nepravilnosti još uvijek nalaze iza svojih muških kolega kada je

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!