Dejan Lovren: „Razvili smo vrhunski parfem ekskluzivno za kupce u dm-u“

In Promocije / novi proizvodi
lovren

Gotovo 1.000 obožavatelja pozdravilo Dejana Lovrena ispred dm prodavaonice
U suradnji s dm-om vatreni reprezentativac Dejan Lovren, direktor modnog branda Rock Filius Matija Mišić te Hrvatska Parfemska Kuća na čelu s Tomislavom Vrbancom kreirali su novi parfem Vetiver Rock. Dostupan je ekskluzivno kupcima u svim dm prodavaonicama diljem Hrvatske. Vetiver Rock hrvatski je proizvod i prvi parfem hrvatskog modnog brenda Rock Filius, a namijenjen je ženama i muškarcima. Riječ je o vrhunskom proizvodu, ekstraktu parfema koji sadrži visokih 30 posto esencijalnih ulja u svome sastavu.

„Kreiranje parfema Vetiver Rock za mene je bilo posebno iskustvo. Želio sam stvoriti parfem koji bih i sam nosio, miris koji će ljudi pamtiti i za kojim će se okretati, a Vetiver Rock je upravo to. Čvrsto sam stajao pri ideji da moramo kreirati visokokvalitetan proizvod koji će svi poželjeti nositi na sebi i krajnji rezultat je unisex miris koji ima vrhunski sastav i izuzetnu postojanost. Odabir partnera bio mi je jako važan, željeli smo surađivati s nekim u koga imamo puno povjerenje, a dm i Hrvatska Parfemska Kuća pokazali su se kao idealni suradnici. Zajedno smo razvili luksuzni miris kojega kupci mogu potražiti ekskluzivno u dm-u“, naglasio je Dejan Lovren prilikom predstavljanja parfema Vetiver Rock.

Na dm-ovim policama kupci će parfem Vetiver Rock prepoznati po profinjenoj, fino poliranoj bočici ispunjenoj mirisom prirodne zlatne boje koju krasi luksuzan, no nenametljiv zlatni čep s Rock Filius logom, modnim brendom našeg srebrnog reprezentativca, Dejana Lovrena.

„Pomno pratimo najnovije trendove i želje svojih kupaca te vjerujemo kako će suradnja s iznimno popularnim brendom Rock Filius oduševiti sve koji kupuju u dm-u. Parfem Vetiver Rock mogu nabaviti ekskluzivno u dm-ovim prodavaonicama, a posebno bih istaknula kako je na hrvatskom tržištu teško naći parfem tako visoke kvalitete. Suradnja s Hrvatskom Parfemskom Kućom osigurala je da kupcima ponudimo proizvod koji spada u premium kategoriju mirisa, a iskustvo pri nanošenju parfema zaokruženo je elegantnim pakiranjem koje zrači luksuzom“, rekla je članica Uprave dm-a zadužena za marketing i PR Gordana Picek.

Vetiver Rock u dm-ove prodavaonice dolazi iz laboratorija Hrvatske Parfemske Kuće koja je u suradnji s Dejanom Lovrenom kreirala recepturu koja zadovoljava i najistančanije ukuse. Glavni sastojak parfema je vetiver koji podjednako vole i žene i muškarci. Parfem Vetiver Rock je lagan, prožet začinskim i drvenastim notama te je istovremeno svjež i topao. Osim vetivera, sadrži i mahunu Tonke, lješnjak, đurđicu, sandalovinu, duhan, karamelu i praline.

„Kada smo krenuli u suradnju s Dejanom Lovrenom i Rock Filiusom, odmah nam je bilo jasno kako radimo s partnerima koji imaju vrlo jasnu viziju onoga što žele. Koncept luksuznog unisex parfema nam se jako svidio i veliko nam je zadovoljstvo što smo imali priliku raditi na ovako zanimljivom i kreativnom projektu. Želje sukreatora Dejana Lovrena i Rock Filius teama pretočili smo u lagan, ali istovremeno moćan i senzualan parfem koji odlikuje iznimna postojanost, visoka količina esencija i punoća mirisa koji se nakon nanošenja razvija u tri note“, pojasnio je nastanak parfema Vetiver Rock glavni parfumer Hrvatske Parfemske Kuće Tomislav Vrbanec.

Dejan Lovren razveselio je obožavatelje i obožavateljice finih parfema i sporta koji su ga u nedjelju mogli i osobno upoznati. Gotovo 1.000 obožavatelja okupilo se ispred dm-ove prodavaonice u Arena centru kako bi ga pozdravili i sa sobom ponijeli uspomenu na susret s proslavljenim nogometašem – autogram na svojem primjerku parfema Vetiver Rock.

You may also read!

Digitalna transformacija HGK mora biti primjer drugim institucijama

Digitalna transformacija HGK mora biti primjer drugim institucijama

„Ako je itko prije ove krize bio skeptičan o tome koliko je važna digitalizacija, ovi posljednji mjeseci sigurno su

Read More...
shop

U travnju veliki pad maloprodajnoga prometa EU27

Prema podacima statističkog ureda Eurostat, u travnju 2020. godine maloprodajni je promet EU27 (obuhvaća poduzetnike kojima je pretežita djelatnost

Read More...
podravka

Podravki čak 14 odličja Superior Taste Award

Zvijezde među nagrađenima su Lino Lada Gold i Žito heljdin kruh s orasima s 3 STA zvjezdice i kristalnom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.