dm – 1.590 građana besplatno pregledalo kožu i madeže

In Zdravlje
dm

Inicijativa dm-a “Moje ljeto – nešto drugačije” ove je godine tijekom srpnja i kolovoza posjetila šest gradova u kojima su dermatolozi Hrvatskog dermatovenerološkog društva obavljali besplatne preglede kože i madeža.

Na gradskim kupalištima i plažama u Puli, Slavonskom Brodu, Karlovcu i Makarskoj te na dm ženskoj utrci u Zagrebu i u sklopu dm millennium jumpa na zadarskoj rivi dermatolozi su pregledali 1.590 posjetitelja, a 97 su uputili na daljnje preglede i liječenje. Većini pregledanih koji su upućeni na daljnje preglede dijagnosticirani su displastični madeži koje je nužno redovito kontrolirati, a kod petero građana dijagnosticiran je melanom.

Dermatolozi Hrvatskog dermatovenerološkog društva ističu da većina građana zna kako se zaštititi od sunca, no i dalje je malo njih koji to znanje i primjenjuje. Za bezbrižno i sigurno ljeto napominju tri najvažnija pravila: obavljanje preventivnog dermatološkog pregleda, izbjegavanje sunca kada je ono najintenzivnije te redovito nanošenje proizvoda sa širokim spektrom zaštite od UVA i UVB zraka tijekom boravka na suncu.

“Pohvalno je što su građani i ove godine pokazali veliku zainteresiranost za besplatne preglede jer to pokazuje kako prepoznaju njihovu važnost. Nas u dm-u posebno raduje što se besplatnim dermatološkim pregledima svake godine pridružuje sve veći broj roditelja s djecom, čime potičemo razvijanje zdravih životnih navika i kod najmlađih. Pozivamo sve da primjenjuju najvažnija pravila kada je u pitanju zaštita od sunčevog zračenja, a svima koji su imali problema s promjenama na koži savjetujemo da redovito obavljaju preventivne dermatološke preglede”, izjavio je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.

Inicijativu čiji je cilj prevencija bolesti kože i edukacija građana o važnosti zaštite od sunca, dm provodi desetu godinu zaredom tijekom kojih je besplatnim pregledima kože i madeža, koje dm organizira u suradnji s Hrvatskim dermatovenerološkim društvom, pristupilo 11.600 građana, a oko 10 posto pregledanih upućeno je na daljnje preglede i liječenje.

You may also read!

Čarteraši u prvih deset mjeseci potrošili 4,8 milijardi kuna

Čarteraši u prvih deset mjeseci potrošili 4,8 milijardi kuna

„Čarter biznis čini najvažniji segment nautičkog turizma u Hrvatskoj, a i u ovoj sezoni je to dokazao prevladavši sve

Read More...
TEFAL Quickmix HT3105 Brzo & lako priprema kolače

TEFAL Quickmix HT3105 brzo & lako priprema kolače

Božič samo što nije stigao i pripremanje ukusnih deserta i ostalih ukusnih prazničnih jela je tu. Sve to je

Read More...
McDonalds

Otvoren McDonald’s Buzin

McDonald's je u zagrebačkom Buzinu otvorio svoj 31. restoran u Hrvatskoj, a među prvima ga je posjetio veleposlanik Sjedinjenih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.