dm uz podršku više od 71.000 kupaca osigurao 313.424 kune za Centar za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb

In DOP
Giving Friday 2021

U petak, 26. studenog, dm je u sklopu Giving Fridaya, potpuno drugačije verzije Crnog petka, zahvaljujući podršci 71.056 kupaca, osigurao donaciju u iznosu od 313.424 kune. To je 5 posto ukupnog dnevnog prometa koji je dm ostvario na taj dan u 164 prodavaonice dm-a i u dm online shopu. Donacija je namijenjena Centru za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb, a osigurat će kvalitetnije liječenje uz nove medicinske uređaje, poput onog za čišćenje dišnih puteva te će oboljelima omogućiti lakši život s ovom neizlječivom bolesti.

„Iza dm-a je 25 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj tijekom kojih smo uvijek nastojali pomagati svojim sugrađanima te ih, istovremeno, poticali na solidarnost i društveno odgovorno ponašanje. Iznimno smo ponosni na Giving Friday i zahvalni smo svim kupcima koji su doprinijeli ukupnom iznosu donacije koja će pacijentima Centra za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb omogućiti kvalitetniji život“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Cistična fibroza rijetka je genetska bolest koja skraćuje životni vijek oboljelih, a koja je u Hrvatskoj dijagnosticirana kod 150 osoba. Riječ je o neizlječivoj bolesti koja se tretira simptomatski te neprekidno i svakodnevno, od trenutka dijagnosticiranja bolesti.

„U Centru za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb, jedinom u Hrvatskoj, liječi se većina pacijenata iz cijele Hrvatske. U našem centru bolesnicima pružamo zdravstvenu skrb u skladu sa svjetskim smjernicama, a nabavka dodatne opreme za dijagnostiku i liječenje oboljelih od cistične fibroze zasigurno će to dodatno unaprijediti. Stoga sam u ime Centra i naših pacijenata duboko zahvalna što se ovako veliki broj građana pridružio Giving Fridayu i tako pokazao veliko i nesebično srce“, izjavila je Andrea Vukić Dugac, doc.dr.sc., iz Centra za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb.

Giving Friday dm-ova je inicijativa započeta 2018. godine, a njezin je cilj da Crni petak bude dan kada građani nisu isključivo usmjereni na akcije i popuste, već na ono što mogu napraviti kako bi pomogli onima kojima je pomoć najpotrebnija. U protekle četiri godine, zahvaljujući velikom odzivu kupaca, dm je donirao ukupno 1.070.691 kunu organizacijama koje brinu o socijalno osjetljivim skupinama te ustanovama čiji je cilj poboljšati zdravstvenu zaštitu i kvalitetu života građana.

You may also read!

nafta

Cijene nafte potonule na najniže razine od veljače

Na svjetskim tržištima prošloga tjedna cijene nafte oštro su pale, spustivši se na razine od veljače ove godine pod

Read More...
vito

Nova pravila EU za radne uvjete

Početkom ovog mjeseca navršio se rok do kojeg su države članice EU-a trebale prenijeti Direktivu o transparentnim i predvidivim

Read More...
industrija

Pad narudžbi njemačkim tvornicama u lipnju blaži od očekivanog

Narudžbe njemačkim tvornicama smanjile su se u lipnju manje nego se očekivalo jer su veće domaće narudžbe djelomično neutralizirale

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design