Dobrodošli na 32. MAGROS! Glavna je tema: Povratak u budućnost – Nova maloprodajna revolucija

In Konferencije / savjetovanja
MAGROS-2020

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 32. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2020. Ovogodišnja tema je: Povratak u budućnost – Nova maloprodajna revolucija.

Konferenciju organiziraju poslovni časopis – Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora, u srijedu, 7. listopada 2020. u dvorani tvrtke KRAŠ u Zagrebu s početkom u 9 sati.

 

Temu ćemo obraditi s tri gledišta:
Prvo, „Nova maloprodaja“ (New Retail) izraz je koji Alibaba koristi za opisivanje spajanja internetske i izvanmrežne trgovine digitalizacijom cijelog lanca vrijednosti maloprodaje u korist trgovca i potrošača i, naravno, tvrtke koja omogućuje tu transformaciju. To je novi oblik i platforma poslovanja koja koristi podatke o digitalnim plaćanjima za stvaranje nove učinkovitosti i operativne sposobnosti u logistici, marketingu i razvoju proizvoda; podržava trgovce novim alatima i uvidima koji smanjuju troškove i potiču prodaju; a kupcima nudi prilagođen doživljaj kupovine na mrežnim i izvanmrežnim prostorima.

Drugo, Što donosi „Nova maloprodaja“ – kroz analizu stanja maloprodaje, ukazati ćemo na brojne probleme koji se javljaju u toj branši. To se podjednako odnosi i na trgovinu i na proizvođače. Usporedo s tim dolazi do daljnjeg preslagivanja na trgovačkoj pozornici, što se nepovoljno odražava na hrvatske domaće trgovačke lance, te posebno na male proizvođače. Isto tako, trebamo utvrditi kuda ide trgovina u Hrvatskoj.

Treće, moramo se sučeliti s posljedicama Korone. Trenutno su svi proizvođači i trgovci u industriji robe široke potrošnje u fazi suočavanja sa ciljem osiguranja redovne opskrbe. Kraj ovog zadatka je predvidiv i svi su znaci da će se reorganizacija poslovanja odvijati pod masovno promijenjenim okvirnim uvjetima. Temeljno je pitanje: Što već sada možemo prepoznati i očekivati u vrijeme nakon krize? U tome svakako moramo računati sa smanjenim budućim raspoloživim dohotkom kod velikog dijela stanovništva. Neminovno dolazi do promjena u preferencijama kupnje od stacionarne maloprodaje na internetsku ponudu. Iako je pojavom Korone i naznakom gospodarske recesije, pa i krize, došlo do kratkoročnog skladištenja potrebnih proizvoda, ali dugoročno valja računati s određenom nevoljkošću kupnje. Isto tako, trgovački partneri odgađaju ili djelomično odustaju od promocija.

U panelu ćemo pokušati ukazati, putem niza primjera iz prakse, na međuovisnost borbe za povećanom konkurentnošću te kako upotreba novih tehnologija može utjecati na ukupan razvoj hrvatskoga gospodarstva. Osvrnut ćemo se, među ostalim, na pet najvažnijih svjetskih trendova u maloprodaji te objasniti što trgovcima i potrošačima zapravo donose sve prisutnije i, posebno, najavljene ‘promjene u trgovini’. Otvaramo pitanja što nam donosi povećana internacionalizacija i kako se domaći proizvođači, prije svega izvoznici, nose s tim problemima. Pritom ćemo opsežnije govoriti o novitetima koji su prikazani na ovogodišnjem EuroShopu.

Partneri
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca i Hrvatskih izvoznika, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore i Zaklade Konrad Adenauer, te Smart partnera HAMAG Bicro-a uz organizacijsku podršku Kraša.

Sudionici konferencije bit će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

 

Na kineskom jeziku postoje dva znaka krize, jedan je „prilika“, a drugi je „opasnost“!

Hajde da zajedno iskoristimo prilike!

 

PRIJAVITE SE ODMAH! Ulaz je slobodan.

 

Zbog ograničenog broja mjesta u dvorani, molimo da
rezervaciju što prije napravite na prijava@suvremena.hr

 

Pogledajte kako je bilo na MAGROSU 2019.

You may also read!

Digitalna transformacija HGK mora biti primjer drugim institucijama

Digitalna transformacija HGK mora biti primjer drugim institucijama

„Ako je itko prije ove krize bio skeptičan o tome koliko je važna digitalizacija, ovi posljednji mjeseci sigurno su

Read More...
shop

U travnju veliki pad maloprodajnoga prometa EU27

Prema podacima statističkog ureda Eurostat, u travnju 2020. godine maloprodajni je promet EU27 (obuhvaća poduzetnike kojima je pretežita djelatnost

Read More...
podravka

Podravki čak 14 odličja Superior Taste Award

Zvijezde među nagrađenima su Lino Lada Gold i Žito heljdin kruh s orasima s 3 STA zvjezdice i kristalnom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.