Dodijeljena uvjerenja prvim drogeristima u Hrvatskoj

1-Polaznica, Antonija Brisevac, Carmen Tariba (Callidus), Ana Fostac Krilcic

U utorak, 7. veljače svečanim uručenjem Uvjerenja o osposobljavanju završeno je školovanje prve generacije drogerista u Hrvatskoj. Pedeset nezaposlenih osoba, od kojih osam osoba s invaliditetom, uspješno su završili program “Osnaživanje kompetencija za zapošljavanje u drogerijama“ koji je inicirala Ustanova za obrazovanje odraslih – Callidus u partnerstvu s dm-om i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje (HZZ).

Polaznici su se upoznali s detaljima i specifičnostima asortimana drogerija, osnovnim poslovnim procesima te temeljima marketinga i poslovne komunikacije. Praktični dio nastave odvijao se u prodavaonicama dm-a uz mentorsku podršku šesnaest djelatnika dm-a te su polaznici iz prve ruke upoznali svakodnevna zaduženja zaposlenika u drogeriji.

dm je u Hrvatskoj prisutan već dvadeset godina tijekom kojih smo stekli vještine i znanja kojima želimo doprinijeti razvoju struke u skladu sa zahtjevima tržišta. Vjerujemo kako će ovaj projekt, koji spaja praktična iskustva naših djelatnika i suvremena teorijska znanja, dodatno doprinijeti razvoju dualnog obrazovanja u Hrvatskoj. Znanja proizašla iz ovog projekta oplemenit će sveobuhvatna edukacija u sklopu dm Akademije kojom ćemo djelatnicima dm-a osigurati specijaliziranu edukaciju za drogeriste“, izjavila je Ana Fostač-Krilčić, prokuristica, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije u dm-u.

Dodjela uvjerenjaProjekt “Osnaživanje kompetencija za zapošljavanje u drogerijama“ prvi je edukacijski program u Hrvatskoj usmjeren na razvijanje novog standarda drogerijskog zanimanja prema Hrvatskom kvalifikacijskom okviru. Edukacijski program za potencijalne zaposlenike drogerija, prodavaonica zdrave hrane i prirodne kozmetike, ukupne vrijednosti od 1,051 milijun kuna, sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 95%.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!