Druga obljetnica poslovanja Addiko banke obilježena 230% rastom novih kredita

Addiko_Bank

Addiko banka slavi dvije godine tijekom kojih je uspješno razvijala svoje poslovanje, a ovim povodom s prigodnim poklonima nagrađuje i 299 klijenata koji 11. srpnja također slave rođendan.

Protekle dvije godine za Addiko banku su bile iznimno uspješne i obilježene 230 postotnim rastom plasmana novih gotovinskih kredita u Poslovanju s građanstvom, te 240 postotnim rastom novih kredita Malom i srednjem poduzetništvu. Temeljem toga Banka je 2017. godinu zaključila s najboljim poslovnim rezultatom u posljednjih pet godina.

Mario Žižek
Mario Žižek

„Gledajući što smo sve postigli u ovako kratkom roku zvuči mi nevjerojatno da pod brendom Addiko poslujemo tek dvije godine, tijekom kojih smo se dokazali kao jedna od najboljih banaka u Hrvatskoj. Značajno smo poboljšali sve ključne poslovne indikatore, financijske rezultate i kvalitetu imovine, postavili smo temelje za kontinuirano održivi rast, a uvođenjem modernih i jedinstvenih usluga koje izravno odgovaraju potrebama klijenata napravili smo veliki iskorak i bankarstvo, na veliko zadovoljstvo naših klijenata, zaposlenika i vlasnika, uveli u novo doba. S pozitivnim poslovnim trendovima, rastom i ambicioznim razvojnim planovima nastavljamo i dalje“, izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Addiko banka prva je u Hrvatskoj uvela mogućnost dobivanja kredita samo temeljem osobne iskaznice uz odobrenje u roku od 30 minuta, otvorila je digitalnu ‘Express’ poslovnicu, prvu takve vrste u Hrvatskoj, s Addiko Chat Bankingom predstavila je jedinstveno plaćanje putem Vibera, ujedno je i prva banka u Hrvatskoj kojoj je dodijeljen međunarodni certifikat kvalitete ICERTIAS, rebrendiranje Banke i Grupe osvojilo je šest ‘Transform Awards Europe’ nagrada, a u međunarodnom izboru Addiko je proglašena najboljom bankom u Hrvatskoj u Poslovanju s građanstvom.

Pročitajte još vijesti!

Pucar

Neuobičajen početak radnog dana u Podravki – menadžeri od zore u polju

Podravka predstavila dugoročan projekt revitalizacije proizvodnje krastavaca Sudjelovanjem u berbi krastavaca od ranih jutarnjih sati na Podravkinom pokusnom polju

Read More...
cro

Gotovo dvije trećine Hrvata ljetuje na Jadranu

Mastercard je u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta proveo online istraživanje među korisnicima kartica u dobi

Read More...
bec

Sedamdeset posto Bečana pješači svaki dan

Pješačenje je u Beču sve popularnije. Najnovija studija o mobilnosti građana provedena među 4.600 ispitanika pokazuje da je popularnost

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake