Društvo Stanić Beverages Hrvatska s brandom Juicy ulazi u Bahrein, Egipat i Jemen

In Izvoz
1-Svjetlan Stanić_Gulfood 2018

Jačanje pozicije hrvatskog branda Juicy na Bliskom istoku i širenje na tržište sjeverne Afrike

Brand Juicy nastupio je po drugi put u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova – Gulfood – koji se prostire na 100 000 m2, okuplja 5 000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 100 000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.

Brand Juicy prisutan je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine, a dvije godine nakon ulaska na novo tržište prodaja Juicy sokova povećala se 3,5 puta. Ukupan izvoz Stanić Beveragesa u zemlje MENA regije, konkretno u Ujedinjene Arapske Emirate, Saudijsku Arabiju, Oman i Katar porastao je devet puta u odnosu na 2016. godinu.

Uz rast prodaje sokova na tržištima MENA regije, gdje je brand Juicy već prisutan, rezultat sudjelovanja Stanić Beverages Hrvatska na Gulfood festivalu daljnje je širenje izvoza u Bahrein, Jemen i Egipat.

«Izvoz je vrlo važna stavka u prodajnoj strategiji Stanić Beveragesa. Dvije godine intenzivno radimo na osnaživanju pozicije branda Juicy u MENA regiji te s ponosom mogu reći kako smo zaslužni i za općenito jačanje imidža hrvatskih tvrtki u vidu vrhunske kvalitete proizvoda i visokog stupnja poslovne profesionalnosti. Kako bi određeni proizvod na novom tržištu postao brand, vrlo je važno brandirati i zemlju iz koje on dolazi, stoga je podrška državnih institucija i gospodarskih udruženja vrlo važna za uspješan plasman hrvatskih tvrtki na Bliskom istoku», naglasio je Svjetlan Stanić, direktor i vlasnik Stanić Beverages Hrvatska pri povratku iz Dubaija u RH.

Početkom ožujka ove godine Juicy sokovi bit će dostupni i u Carefouru, vodećemu maloprodajnom lancu u Dubaiju. Činjenica da se Juicy nalazi na policama dvaju najvećih maloprodajnih lanaca u Ujedinjenim Arapskim Emiratima – Carefoura i Union Koopa (prisutan još od 2017. godine) potvrđuje njegovu poziciju relevantnog branda na tržištu.

Juicy sokovi uvršteni su još prije dvije godine u ponudu nekih od najpoznatijih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto’s i Dubai Creek Golf & Yacht Club, a od nedavno Juicy je prisutan i u svjetski poznatom lancu restorana Novikov, zatim u Ritz Carltonu i hotelu Five Resorts and hotels, restoranima Catch Dubai, Maison rouge, Masti Dubai i Soho garden. Zahvaljujući širokoj distribuciji branda Juicy u Dubaiju, Juicy brusnica je jedan od najprodavanijih sokova u HoReCa kanalu.

MENA regiju čini oko 380 milijuna ljudi, stoga je nastup hrvatske robne marke Juicy na Gulfood sajmu u Dubaiju vrlo važan za otvaranje novih poslovnih prilika, kao i za učvršćivanje postojećih odnosa i dublje upoznavanje tržišta.

O Juicyju:
Hrvatska robna marka voćnih sokova Juicy lider je na tržištima Hrvatske i BiH. Juicy od samog početka proizvodnje inzistira na najvišoj kvaliteti sirovina, proizvodnog procesa i finalnih proizvoda na policama trgovina i u kafićima, ali i na izgradnji odnosa povjerenja sa svojim kupcima. Juicy asortiman sastoji se od kategorija Juicy 100 %, Juicy Nectar, Juicy Fresh, Juicy Kids, Juicy Fruits i Juicy Vita.

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.