Duhanska industrija postala je pokretač promjena

In Konferencije / savjetovanja
Duhanska industrija postala je pokretač promjena

Primjena novih tehnologija disruptira globalno gospodarstvo i niti jedna industrija nije imuna na promjene, čak ni one tradicionalne kao što je duhanska industrija. Ipak, specifičnost duhanske industrije je što nije čekala tehnološke disruptore koji bi nametnuli nove poslovne modele, već se industrija disruptira iznutra, rekao je John Brady, član Uprave BAT Adria na konferenciji Digital Shapers u Zagrebu.

Brady je bio govornik na panelu ”We need to change” zajedno sa Joškom Mrndžeom, direktorom Googlea za jadransku regiju i Sonjom Popović, direktoricom SAP-a.

Nosioci promjena u duhanskoj industriji su proizvodi nove generacije koji donose nove pogodnosti potrošačima. Industrija se postupno odmiče od klasičnih cigareta, ali na potrošačima je da donesu konačnu odluku kako će proizvodi izgledati u budućnosti, izjavio je Brady.

Ubrzane promjene na tržištu potiču kompanije na suradnju, kao što BAT već godinama surađuje s proizvođačem poslovnog softvera SAP-om, a Brady vidi i mogućnosti suradnje s Googleom kada proizvodi poput BAT-ovog uređaja za zagrijavanje duhana glo postanu pametni uređaji putem kojih se potrošači mogu povezivati i razmjenjivati iskustva.

Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju, smatra da je poslovna transformacija neizbježna, stoga je treba prgrliti, a najboljom metodom smatra napredovanje kroz stalno pokušavanje, pri čemu je važno stvoriti okruženje u kojem je prihvatljivo i pogriješiti. Po mišljenju Sanje Popović, direktorice SAP-a za Hrvatsku, kompanije se najbolje transformiraju istovremeno prateći promjene u vlastitom poslovanju i tražeći sasvim nove prilike kroz suradnju sa startup zajednicom i sveučilištima.

Kada kompanija uoči potrebu za promjenom poslovanja, to znači da je vjerojatno prekasno, stoga je potrebno proaktivno tražiti transformaciju u vlastitoj kategoriji, smatra John Brady. To je izazov u velikim kompanijama poput BAT-a, zato što treba promijeniti ustaljenu korporativnu kulturu. Takva promjena može se postići dovođenjem novih ljudi, ali i promjenom mentalnog sklopa postojećih zaposlenika. Brady je naglasio da se potrebna znanja i vještine dramatično mijenjaju, primjerice BAT ranije nije ni slutio da će mu konkurenti postati kompanije poput primjerice Samsunga.

Sudionici panela su se složili da je zbog brzine promjena nužno uvoditi nova znanja i kompetencije kroz javno školstvo.

You may also read!

Fitch-Ratings

REJTING Fitch zadržao hrvatski kreditni rejting na BB+ i pozitivne izglede

Agencija Fitch u petak je zadržala hrvatski kreditni rejting na 'BB+', a izglede pozitivnima, istaknuvši da to odražava ravnotežu

Read More...
kupac

50 mjeseci kontinuiranoga rasta maloprodajnoga prometa

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, realan je promet u trgovini na malo u listopadu ove godine bio, prema

Read More...
turisti

U listopadu u Hrvatskoj 12,4 posto više noćenja turista

U listopadu je u hrvatske komercijalne smještajne objekte došlo 963 tisuće turista, što je 13,3 posto više nego godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.