Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM

In Sajmovi i izložbe
Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM

„Za nas sajam ILTM u Cannesu ima strateško značenje jer upravo ovaj specijalizirani sajam za luksuzni turizam pruža idealnu priliku za povezivanja s partnerima iz cijelog svijeta čiji klijenti traže vrhunske hotele i uslugu te nam omogućuje predstavljanje ponude i hotela i Dubrovnika kao destinacije“, rekla je direktorica prodaje najstarijeg hotela u Dubrovniku Hilton Imperiala Ivona Svab na sajmu ILTM koji se od 2. do 5. prosinca održava u Cannesu.

Ovo je treća godina zaredom da hrvatske tvrtke sudjeluju na ILTM-u u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice. Ove je godine riječ o devet pojedinačnih nastupa; tvrtka Rivijera Orebić – hotel Korta Katarina, Roxanich Wine & Heritage hotel, hotel Park Split, Hilton Imperial Dubrovnik, Importanne Resort, Liburnia Riviera hoteli i tri agencije za luksuzna putovanja, Adriatic Concierge, Dnevnik Putovanja i Starac, a na jednom zajedničkom štandu izlaže 17 hotela grupacije Stories (mali luksuzni hoteli koji su udruženi u Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela HGK).

Vlasnica Adriatic Conciergea Iris Domazet Malobabić istaknula je kako im je sudjelovanje na ILTM-u veoma važno jer je riječ o sajmu na kojemu svoju ponudu izlažu najbolji svjetski hoteli i agenti u luksuznom segmentu, a oni kao hrvatska agencija imaju priliku predstaviti dio luksuzne ponude Hrvatske. „Osobito nam je drago što su privatne luksuzne vile, kojima vodimo poslovanje u Hrvatskoj, napokon priznate kao vrhunski proizvodi koji nude odličnu uslugu i nezaboravan odmor te smo neke od njih i visoko pozicionirali na svjetskom tržištu. Samim tim i Hrvatska je prepoznata kao destinacija koja nudi ekskluzivne usluge. Sigurni smo da će nam dogovoreni sastanci omogućiti proširenje mreže naših poslovnih partnera, a osim toga, sudjelovanjem na ILTM-u pratimo svjetske trendove“, objasnila je Domazet Malobabić.

Sajam omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma. U prosjeku svaka tvrtka ima dogovoreno desetak i više sastanaka dnevno, a na sajmu se predstavlja 80 zemalja i očekuje se više od pet tisuća posjetitelja.

You may also read!

1petrol

Petrol ostaje zainteresiran za širenje na hrvatsko tržište

Slovenski energetski koncern Petrol ostaje zainteresiran za investicije i širenje na tržišta jugoistočne Europe među kojima je i hrvatsko,

Read More...
wallstreet

Oprez na Wall Streetu, u fokusu poslovni rezultati

Na Wall Streetu se u srijedu trgovalo oprezno jer nije bilo vijesti koje bi mogle značajnije pokrenuti tržište u

Read More...
badel

Badel 1862 preuzima jaka alkoholna pića od Dalmacijavina

Tvrtka Badel 1862 preuzima jaka alkoholna pića od Dalmacijavina, čije će brendove proizvoditi u svojim pogonima u tvornici Vinoploda

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.