#EdgarsChristmas: Posebna božićna reklama u iznimnoj godini

In Brandovi
Erste

Treću godinu zaredom Erste Group izradio je zanimljivu i kreativnu animiranu reklamnu kampanju za božićne blagdane. Bankarska grupa sa sjedištem u Beču objavila je priču #believeinyourself #EdgarsChristmas putem medijskih kanala na jedanaest tržišta u Srednjoj i Istočnoj Europi i za globalnu publiku putem društvenih mreža.

Erste Group etablirao se kao jedan od najuspješnijih svjetskih brendova kada je u pitanju izrada božićnih reklama, a njegove viralne blagdanske reklame pregledane su više od 180 milijuna puta. Jung von Matt DONAU ponovno je bio kreativno odgovoran za produkciju.

Priču o #EdgarsChristmas možete pogledati na Facebooku, YouTubeu i Twitteru

Korona pruža novi kontekst
Polazište za emotivnu božićnu priču ove je godine nesumnjivo bilo izazovnije nego ikad prije. Globalna pandemija koronavirusa ostavila je trag na svemu i svima – a tvorci #EdgarsChristmas željeli su da njihov projekt odražava i tu činjenicu.

„Usamljenost i izolacija ključne su teme ove pandemijske godine. Nažalost, to se vjerojatno za većinu ljudi neće promijeniti ni tijekom božićnih blagdana, kada bismo obično imali priliku biti uz svoje obitelji i prijatelje. Željeli smo pokazati što je moguće kad su ljudi tu jedni za druge i kada vjeruju u sebe i druge, posebno u ovo doba”, kaže Martin Radjaby-Rasset, voditelj odjela za upravljanje brendovima u Erste Groupu.

Provjereni tim kreativaca
Jung von Matt DONAU ponovno je odgovoran za kreativnu realizaciju najnovije božićne kampanje za Erste Group. Kreativni direktor Michael Nagy: „Nakon dva izleta u svijet animiranih životinja, ove godine obrađujemo temu koja je važna za Božić svake godine, ali tim više u ovim iznimnim vremenima: biti tu jedni za druge. To je ono što pokreće Marie, optimističnu i živahnu njegovateljicu koja ne želi prihvatiti da se ostarjeli skladatelj Edgar sve više povlači u sebe kako sve više gubi sluh. Uz pomoć ostalih stanara u staračkom domu, Marie uspijeva zagrijati Edgarovo srce i osigurati mu uživanje u vrlo posebnom božićnom slavlju.„

Božićna priča o uspjehu
Slijedeći stope ježa Henryja (2018.) i Hanne Bumblebee (2019.), #EdgarsChristmas treća je međunarodna božićna kampanja koju je Erste Group napravio zajedno s Jungom von Mattom DONAU. Ljestvica je postavljena vrlo visoko za ovogodišnju kampanju: prethodna dva božićna filma pogledana su više od 180 milijuna puta.

You may also read!

nekretnine

Zagreb po čistoći turističkog smještaja među prve tri europske metropole

Zagreb je po čistoći turističkog smještaja među prve tri europske metropole po ocjenama korisnika globalnih rezervacijskih smještajnih platformi Booking.coma,

Read More...
Damir Zoric HUP

HUP raspisuje izbore za sva ključna tijela

Vijeće članova HUP-a u petak je odlučilo raspisati izbore za sva ključna tijela Hrvatske udruge poslodavaca - predsjednika, Izvršni

Read More...
benza

Cijene nafte pale ispod 55 dolara zbog mjera zaključavanja u Kini

Cijene nafte pale su u petak na međunarodnim tržištima ispod 55 dolara pod pritiskom zabrinutosti da će nova protupandemijska

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.