Edukacija obrtnika i drugih malih i srednjih poduzetnika – „Spremni za prava potrošača“ nastavlja se i u 2019. godini

In Obrazovna rješenja
CLR

Sveeuropski projekt, uz potporu Europskog parlamenta i Europske komisije „Spremni za prava potrošača” („Consumer Law Ready“), a koji se od 2017. godine istovremeno provodi u svih 28 država članica te koji donosi novi val specijaliziranog programa treninga upućenog obrtnicima i drugim malim i srednjim poduzetnicima, nastavlja se i u 2019. godine.

Svrha projekta je pomoći obrtnicima i drugim malim i srednjim poduzetnicima u razumijevanju i usklađivanju s najnovijim europskim potrošačkim zakonodavstvom, a kako bi izbjegli neugodne prigovore i sporove s potrošačima, kršenje zakona koje dovodi do sankcija i skupe sudske postupke. S druge strane, projekt MSP-ovima omogućuje da unaprijede korisničke usluge, zadrže kupce i povećaju njihovo povjerenje i tako povećaju konkurentnost i prošire poslovanje. Najjednostavniji način proširenja poslovanja na europsko tržište je putem e-trgovine o čemu osnovne informacije obrtnici i drugi mali i srednji poduzetnici mogu dobiti kroz edukaciju u sklopu projekta.

CLRProjektom upravlja BEUC (Europska organizacija za zaštitu potrošača) u konzorciju s SMEUnited (bivši UEAPME – Europska udruga obrtnika, malih i srednjih poduzetnika – Glas MSP-ova u Europi) i EUROCHAMBRES-om (Udrugom europskih trgovinskih i industrijskih komora). Projekt u potpunosti financira Europska Unija.

Do sada je održano: 110 treninga diljem Europske unije, osposobljeno 800 lokalnih stručnjaka u području prava potrošača, a na treninzima je sudjelovalo više od 1.580 sudionika – predstavnika obrtnika i malih i srednjih poduzeća. Hrvatska obrtnička komora je nacionalni partner projekta za Hrvatsku u sklopu kojeg je tijekom 2018. godine educirano 25 lokalnih trenera koji su u suradnji s vodećim nacionalnim trenerom, Tajnicom Suda časti HOK-a i Centra za mirenje pri HOK-u, održali edukaciju za obrtnike i druge male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj.

Trening obuhvaća 5 ključnih područja (modula):
1. Marketing i zahtjevi za predugovorno informiranje
2. Pravo na povrat robe kod ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostorija
3. Prava potrošača i garancije kod robe s greškom
4. Nepoštena trgovačka praksa i nepoštene ugovorne odredbe
5. Alternativno (ADR) i online (ODR) rješavanje sporova

Detaljno o modulima i projektu te najavu budućih treninga možete pronaći na službenoj web stranici projekta: www.consumerlawready.eu ili na Facebook stranici projekta: https://www.facebook.com/spremnizapravapotrosacahr/.

svi

You may also read!

1-Valamar Collection Isabella Resort

Valamar Riviera lansirala novu web stranicu dobarposaouvalamaru.com

Na novoj web stranici dostupne su sve informacije o Valamaru kao TOP Poslodavcu, otvorenim radnim mjestima, uvjetima rada, napredovanju,

Read More...
Franck

Na 30. Plava Laguna Croatia Openu Umag održane kvalifikacije za Franck regionalno barističko natjecanje

Deset najboljih barista iz Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine dobit će priliku pokazati svoje vještine na natjecanju za

Read More...
jump

Nastavlja se humanitarna priča milenijskog skoka dm-a: tri skoka sa zadarske rive za djecu s poteškoćama u razvoju

Trinaesti dm millennium jump održat će se u subotu, 27. srpnja, na zadarskoj rivi, najavili su organizatori na konferenciji

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.