Edukacija obrtnika i drugih malih i srednjih poduzetnika – „Spremni za prava potrošača“ nastavlja se i u 2019. godini

In Obrazovna rješenja
CLR

Sveeuropski projekt, uz potporu Europskog parlamenta i Europske komisije „Spremni za prava potrošača” („Consumer Law Ready“), a koji se od 2017. godine istovremeno provodi u svih 28 država članica te koji donosi novi val specijaliziranog programa treninga upućenog obrtnicima i drugim malim i srednjim poduzetnicima, nastavlja se i u 2019. godine.

Svrha projekta je pomoći obrtnicima i drugim malim i srednjim poduzetnicima u razumijevanju i usklađivanju s najnovijim europskim potrošačkim zakonodavstvom, a kako bi izbjegli neugodne prigovore i sporove s potrošačima, kršenje zakona koje dovodi do sankcija i skupe sudske postupke. S druge strane, projekt MSP-ovima omogućuje da unaprijede korisničke usluge, zadrže kupce i povećaju njihovo povjerenje i tako povećaju konkurentnost i prošire poslovanje. Najjednostavniji način proširenja poslovanja na europsko tržište je putem e-trgovine o čemu osnovne informacije obrtnici i drugi mali i srednji poduzetnici mogu dobiti kroz edukaciju u sklopu projekta.

CLRProjektom upravlja BEUC (Europska organizacija za zaštitu potrošača) u konzorciju s SMEUnited (bivši UEAPME – Europska udruga obrtnika, malih i srednjih poduzetnika – Glas MSP-ova u Europi) i EUROCHAMBRES-om (Udrugom europskih trgovinskih i industrijskih komora). Projekt u potpunosti financira Europska Unija.

Do sada je održano: 110 treninga diljem Europske unije, osposobljeno 800 lokalnih stručnjaka u području prava potrošača, a na treninzima je sudjelovalo više od 1.580 sudionika – predstavnika obrtnika i malih i srednjih poduzeća. Hrvatska obrtnička komora je nacionalni partner projekta za Hrvatsku u sklopu kojeg je tijekom 2018. godine educirano 25 lokalnih trenera koji su u suradnji s vodećim nacionalnim trenerom, Tajnicom Suda časti HOK-a i Centra za mirenje pri HOK-u, održali edukaciju za obrtnike i druge male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj.

Trening obuhvaća 5 ključnih područja (modula):
1. Marketing i zahtjevi za predugovorno informiranje
2. Pravo na povrat robe kod ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostorija
3. Prava potrošača i garancije kod robe s greškom
4. Nepoštena trgovačka praksa i nepoštene ugovorne odredbe
5. Alternativno (ADR) i online (ODR) rješavanje sporova

Detaljno o modulima i projektu te najavu budućih treninga možete pronaći na službenoj web stranici projekta: www.consumerlawready.eu ili na Facebook stranici projekta: https://www.facebook.com/spremnizapravapotrosacahr/.

svi

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.