Euromonitor: Do 2030. rast turističkih međunarodnih dolazaka na 2,4 milijarde

In Iz svijeta
plaza

Turistička industrija u svijetu i u idućim će godinama snažno rasti, pa se do 2030. očekuje oko 2,4 milijarde međunarodnih turističkih dolazaka., u čemu će prednjačiti turisti iz Kine, Francuske i SAD-a, procjenjuje analitička kuća Euromonitor International.

Takva predviđanja kretanja turističkog prometa u svijetu Euromonitor je objavio krajem rujna, a odgovaraju i procjeni da bi svijetom do 2030. moglo putovati oko milijardu stranih turista više nego što ih je putovalo u 2017.

Očekivanja takvog rasta u svjetskom turizmu analitičari te kuće najviše vežu uz porast srednje klase i njihovih prihoda, pogotovo u zemljama Azije, ali i drugdje u svijetu, čemu većinom pridonosi brzi razvoj tehnološkog ICT sektora, digitalizacija i s tim povezana pojava novih vrlo traženih i dobro plaćenih zanimanja.

“Porast prihoda donosi i porast povjerenja u turističku i industriju putovanja među potrošačima diljem svijeta, u čemu veliku ulogu sve više imaju ljudi mlađe dobi iz gradova, koji traže nova iskustva na putovanjima i više nego do sada ciljane usluge i specifične turističke proizvode. Kvaliteta se pritom i dalje visoko cijeni, a doživljaj postaje važniji nego prije, čak važniji i od cijene”, kažu iz Euromonitora.

I za ovu godinu također predviđaju rast globalnog turizma, za 5 posto u odnosu na 2017., sa oko 1,4 milijarde međunarodnih turističkih dolazaka, i to najviše zbog, kako kažu, nadograđenih gospodarskih izgleda za velike ekonomije poput SAD-a, Japana i eurozone.

U novim predviđanjima ističu i očekivanja za razdoblje od 2018. do 2023. o rastu prometa niskotarifnih zračnih prijevoznika od oko 6 posto, čime će nadmašiti redovne ‘velike’ prijevoznike, kao i da će do 2023. turistički posrednici u svijetu premašiti prihode od 2.000 milijarde dolara korištenjem digitalnih alata, pogotovo mobilne prodaje.

Turistička industrija u svijetu zadnjih godina pokazuje istodobno veliku dinamičnost razvoja i otpornost na krize, ali i svijest da ne može biti kakva je nekada bila, navodi se u izvješću.

Dodaje se da ekonomija dijeljenja i digitalizacija donose nove poslovne modele, kao i sofisticiranije i sve zahtjevnije potrošače, koji korištenjem novih tehnologija i online kanala ne samo da sve više pretražuju odredišta i rezerviraju usluge na putovanjima nego i traže inspiraciju za putovanja.

“Stoga je pružanje besprijekornog doživljaja na putovanja postalo ključno za konkurentsku prednost svakog odredišta i ponuditelja usluga, kojima u prilagodbi novim trendovima mogu koristiti i umjetna inteligencija (AI), veliki podaci (big data) i računalstvo u oblaku (cloud)”, poručuju analitičari iz Euromonitora. (H)

You may also read!

U HGK dodijeljene nagrade Top of the Funds

U HGK dodijeljene nagrade Top of the Funds

Imovina investicijskih fondova narasla za 57 posto Hrvoje Krstulović i Josip Zaher „Investicijski fondovi i društva važna

Read More...
Kako povećati sigurnost hrane tijekom uskrsnih blagdana

Kako povećati sigurnost hrane tijekom uskrsnih blagdana?

Savjeti za sigurnu blagdansku kupovinu Kupovina hrane je prvi korak u osiguranju sigurnih namirnica za vašu obitelj. Pravilan način kupovine

Read More...
lova

Učinkovitija provedba reformi

Nacionalni program reformi 2019. predstavlja kontinuitet prethodnih takvih programa fokusirajući se na tri identična cilja sadržana i u prošlogodišnjem

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.