Eurostat: Gotovo svako drugo poduzeće u EU koristi barem jedan društveni medij

In Društvene mreže
facebook

Broj poduzeća u Europskoj uniji koja koriste društvene medije u stalnom je porastu, pa je tako u 2017. godini gotovo svaka druga tvrtka koristila takav oblik komunikacije, pri čemu su one iz Hrvatske blago ispod tog prosjeka, pokazuju podaci Eurostata.

Naime, u protekloj godini 47 posto poduzeća u EU, od onih s najmanje deset zaposlenih koja su sudjelovala u istraživanju, koristilo je barem jedan od različitih tipova društvenih medija, što je porast od 17 postotnih bodova u odnosu na 2013. godinu, navodi se u izvješću europskog statističkog ureda.

Pritom su najrašireniji oblik takvih medija društvene mreže, poput Facebooka i LinkedIna, čiji udio na razini EU iznosi 45 posto. Blogove i mikroblogove, primjerice Twitter, koristi 14 posto poduzeća, a multimedijalne stranice za dijeljenje sadržaja, poput YouTubea, njih 16 posto.

Od zemalja članica, najmanji udio poduzeća koja koriste društvene medije zabilježen je u Poljskoj, 27 posto, zatim 30 posto u Latviji, a 34 posto u Bugarskoj. S druge strane, po poduzetnicima koji su aktivni putem društvenih medija prednjači Malta sa 74 posto, dok Danska, Irska i Nizozemska bilježe udio od po 68 posto, stoji u izvješću Eurostata.

U Hrvatskoj udio poduzeća koja koriste najmanje jedan društveni medij iznosi 45 posto, jednako kao u Njemačkoj, a blago više nego u Italiji, koja bilježi 44 posto.

Pritom u Hrvatskoj 41 posto poduzeća koristi društvene mreže, blog ili mikroblog njih sedam posto, a 13 posto multimedijalne stranice za dijeljenje sadržaja. Pritom samo jedan tip društvenog medija koristi njih 28 posto, a udio onih koji imaju dva ili više tipova takvih medija iznosi 16 posto.

Također, izvješće Eurostata pokazuje da 71 posto hrvatskih poduzeća ima internetsku stranicu, a 39 posto njih komunicira i putem internetske stranice i društvenog medija, dok je taj udio na razini EU 44 posto.

Udio pak poduzeća u EU koja se služe samo jednim tipom društvenog medija iznosi 26 posto, a 21 posto je onih koja koriste dva ili više oblika takvih medija.

Kako navodi Eurostat, 84 posto poduzetnika u EU koristi društvene medije za izgradnju imidža te promociju i prodaju proizvoda, a drugi važan razlog, kojeg takvim smatra više od 50 posto poduzeća, jest pribavljanje mišljenja klijenata i korisnika te odgovaranje na njihove upite. (H)

You may also read!

Osječajnik

Osječajnik u Supercaffeu nezaobilazno mjesto zagrebačkog Adventa

Franck je na terasi zagrebačkog kafića Story Supercaffé uz božićnu čajanku predstavio još jednu atraktivnu lokaciju ovogodišnjeg zagrebačkog Adventa

Read More...
dm

Tisuće građana podržalo dm-ovu donaciju namijenjenu za istraživanje raka prostate

U utorak, 11. prosinca dm je predao donaciju od 64.700 kuna Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate. Donaciju

Read More...
agrokor

Agrokor – Realizirano gotovo 20 milijardi kuna prihoda i 1,7 milijardi kuna EBITDA

Objavljeno je 20. mjesečno izvješće o poslovanju 16 kompanija iz tri poslovna segmenta Agrokora - Maloprodaje i veleprodaje, Prehrane

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.