Facebook poboljšava sustav privatnosti podataka uoči GDPR-a

facebook

Američki tehnološki div Facebook u ponedjeljak je po prvi puta objavio načela privatnosti te pokrenuo objavu obrazovnih videozapisa kako bi pomogao korisnicima kontrolirati tko ima pristup njihovim informacijama, a u sklopu priprema za početak primjene strogog zakona EU o zaštiti podataka.

Videozapisi će korisnicima pokazati kako upravljati podacima koje Facebook koristi kako bi im prikazao oglase, kako izbrisati stare objave, kao i što se događa s podacima kada izbrišu svoj korisnički račun, pojasnila je putem bloga direktorica kompanijinog odjela privatnosti podataka Erin Egan.

Iz Facebooka, koji ima više od dvije milijarde korisnika širom svijeta, napomenuli su da nikada prije nisu objavili načela, odnosno svoja pravila o tome kako tvrtka obrađuje korisničke informacije.

Današnje najave znak su nastojanja tvrtke da se pripremi prije nego što na snagu 25. svibnja stupi europski zakon o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation – GDPR), što će predstavljati najveće promjene pravila u području zaštite osobnih podataka od nastanka interneta.

Novi zakon predviđa da će kompanije u roku od 72 sata morati prijaviti kršenja privatnosti podataka, kao i omogućiti korisnicima da izvuku i izbrišu svoje podatke.

“Svjesni smo da ljudi koriste Facebook za povezivanje, no ne želi svatko dijeliti sve sa svima, uključujući i s nama. Važno je da imate izbora kada se radi o tome kako se koriste vaši podaci”, napisala je Egan.

Također, tvrtkina načela privatnosti uključuju i pomoć korisnicima u razumijevanju kako se njihovi podaci koriste, čuva sigurnost tih podataka, stalno poboljšavaju nove kontrole, te ispunjava odgovornost prema regulatorima.

“Proizvode podvrgavamo strogim provjerama sigurnosti podataka. Također se susrećemo s regulatorima, zakonodavcima i stručnjacima za zaštitu privatnosti diljem svijeta kako bismo dobili podatke i mišljenja o našim praksama i pravilima”, navodi se u blogu.

Glavna operativna direktorica kompanije Sheryl Sandberg objavila je prošlog tjedna da će Facebook stvoriti novi centar za privatnost, koji bi na jednom mjestu objedinio sve ključne postavke privatnosti te društvene mreže.

Novi europski zakon drastično će povećati novčane kazne za tvrtke za koje se utvrdi da krše zakon o zaštiti podataka, koje mogu dosegnuti čak četiri posto njihovog godišnjeg globalnog prometa ili 20 milijuna eura, ovisno o tome koji je iznos viši.

Od ponedjeljka će korisnici Facebooka dobiti podsjetnik da izvrše “provjeru privatnosti”, napisala je Egan, kako bi bili sigurni da se slažu s time koje podatke dijele i s kime. (H)

Pročitajte još vijesti!

nkd

Nkd moda traži Ekspanzionista m/ž

S ukupno 1.800 prodavaonica u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Sloveniji i Hrvatskoj i 8.000 zaposlenika NKD grupa poduzeća je jedna

Read More...
Prva dm romobilijada

Prva dm romobilijada – Štafetna utrka romobila kod zagrebačkog HNK

U subotu, 26. svibnja, od 9:00 do 14:00 sati kod zgrade Hrvatskog narodnog kazališta (Trg Republike Hrvatske 15, Zagreb)

Read More...
spar

U sezoni SPAR nudi samo jagode domaćih proizvođača

Trgovački lanac SPAR Hrvatska, u kojem i inače dominiraju hrvatski proizvodi, od početka sezone domaćih jagoda svojim kupcima u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake