Ford u Europi radi potpuni zaokret prema električnim vozilima na putu prema održivoj profitabilnosti

In Tvrtke i tržišta
Ford Electrification Centre

Tvornica u Kölnu započinje s transformacijom vrijednom milijardu dolara

• Ford je najavio da će do sredine 2026. godine 100% njihovih putničkih vozila u Europi biti u stanju voziti s nultom emisijom, kao potpuno električni ili priključni plug-in hibridni modeli; prelazak na potpuno električna vozila do 2030. godine

• Fordov asortiman gospodarskih vozila u Europi do 2024. također će biti 100% sposoban za nula emisija, potpuno električni ili plug-in hibridni modeli; za dvije trećine prodaje komercijalnih vozila očekuje se da će biti potpuno električni ili priključni hibridi do 2030. godine

• Fordova linija gospodarskih vozila kao lider na europskom tržištu ključ je budućeg rasta i profitabilnosti, podržana novim proizvodima i uslugama te Fordovim strateškim savezništvom s Volkswagenom i zajedničkim ulaganjem u Ford Otosan joint venture tvornicu

• Fordov put ka potpuno električnoj budućnosti predvođen je ulaganjem od milijardu dolara u novi proizvodni centar za električna vozila u Kölnu; prvo Fordovo europsko potpuno električno putničko vozilo za europske kupce sići će s proizvodnih linija u Kölnu 2023. godine

• Nakon uspješnog restrukturiranja i vraćanja profitabilnosti u Europi u četvrtom tromjesečju 2020. godine, Ford prelazi na sljedeću fazu plana orijentiranu potpuno električnom budućnošću; ostaje na putu da postigne 6% EBIT marže kao dio plana tvrtke za preokret u svom globalnom automobilskom poslovanju

Ford je poduzeo značajan iskorak u svojoj europskoj transformaciji ka potpunom zaokretu prema električnim putničkim vozilima te prema značajnom rastu i elektrifikaciji svojih gospodarskih vozila.

Ford se obvezao da će do sredine 2026. godine 100 posto Fordovog asortimana putničkih automobila u Europi biti sposobno za nultu emisiju, dakle potpuno električna ili plug-in hibridna, a do 2030. godine isključivo električna vozila. Slično tome, cjelokupna Fordova paleta gospodarskih vozila bit će sposobna na nulte emisije, potpuno električna ili plug-in hibridna, do 2024. godine. Očekuje se da će dvije trećine Fordovih gospodarskih vozila biti potpuno električno ili u formi plug-in hibrida do 2030. godine.

Ove vijesti dolaze nakon što je Ford izvijestio, u četvrtom tromjesečju 2020., o povratku dobiti u Europi i najavio da ulaže najmanje 22 milijarde američkih dolara u elektrifikaciju do 2025. godine, što je gotovo dvostruko u odnosu na prijašnje planove ulaganja u EV vozila.

„Uspješno smo restrukturirali Ford Europe i vratili se profitabilnosti u četvrtom tromjesečju 2020. godine. Sada krećemo u potpuno električnu budućnost u Europi s izražajnim novim vozilima i s vodećom povezivosti koja doprinosi vrhunskom iskustvu korisnika“, rekao je Stuart Rowley, predsjednik Ford of Europe. „Očekujemo nastavak snažnog zamaha ove godine u Europi i nastavak puta da postignemo svoj cilj od šest posto EBIT marže, kao dio Fordovog plana za preokret u našem globalnom automobilskom poslovanju.“

Za Fordovu transformaciju poslovanja u Europi u posljednje dvije godine najvažnije je bilo poboljšanje strukturnih troškova za milijardu dolara, rješavanje problema s lošijim tržištima, stvaranje ciljane linije vozila unutar tri poslovne grupe usmjerene na kupca te partnerstva za poticanje rasta i poboljšana razina profitabilnosti.

Ubrzanje poslovnog rasta Fordovih gospodarskih vozila

Ford je 2020. godinu šestu godinu zaredom završio kao vodeća marka gospodarskih vozila u Europi. Rast snažnog Fordovog poslovanja s gospodarskim vozilima ključan je za njegovu europsku profitabilnost, potpomognut novim proizvodima i uslugama. Uz to, važna je i suradnja sa širokom mrežom partnera za nadogradnju gospodarskih vozila, a Fordov strateški savez s Volkswagenom i zajedničkim ulaganjem u Ford Otosan joint venture omogućuje isplativiji razvoj vozila i dobavljače.

Daljnji rast poslovanja s gospodarskim vozilima potaknut će ekosustav izgrađen na povezanim uslugama razvijenim zajedno s kupcima i osmišljen da poboljša korisničko iskustvo i pomogne im u poslovanju. To uključuje, primjerice, povezane usluge u realnom vremenu i uslugu produktivnosti, kao što je FordPass Pro za flote do pet vozila te lansiranje Fordove usluge za upravljanje voznim parkom, koji su Ford i ALD Automotive razvili prošle godine kako bi povećali produktivnost za flotne kupce koji traže posebne usluge kako bi maksimalno zadržali svoje flote na cesti.

Ford i Google također su nedavno najavili osnivanje nove suradničke grupe, Team Upshift, koja će pokretati poboljšati podatkovne mogućnosti. Ovo prvo takvo partnerstvo u kombinaciji s Fordovim internim mogućnostima bit će osnova za bolje korisničko iskustvo i usluge, kako za kupce gospodarskih vozila, tako i za kupce Fordovih osobnih vozila.

Fordovo ulaganje od milijardu dolara u centar u Kölnu

Usmjeravanje Fordova napretka u potpuno električnu budućnost nova je investicija od milijardu dolara za modernizaciju pogona za sklapanje vozila u Kölnu u Njemačkoj, jednom od Fordovih najvećih proizvodnih centara u Europi i sjedištu europskog Forda. Investicija će postojeće postupke sklapanja vozila transformirati u Fordov centar za elektrifikaciju u Kölnu (Ford Cologne Electrification Center) za proizvodnju električnih vozila, prvo takvo Fordovo postrojenje u Europi.

Ford je također potvrdio da će se njegovo prvo potpuno električno putničko vozilo za europske kupce, koje će biti proizvedeno u Europi, proizvoditi u kölnskom pogonu od 2023. godine, s time da se razmatra potencijalna mogućnost proizvodnje i drugog potpuno električnog vozila ondje.

„Naša najava da ćemo transformirati naš pogon u Kölnu, domu našeg poslovanja u Njemačkoj već 90 godina, jedna je od najznačajnijih Fordovih odluka koja je donesena u više generacija. Naglašava našu predanost Europi i modernoj budućnosti s električnim vozilima u središtu naše strategije rasta“, rekao je Rowley.

„Odluka da se mjesto proizvodnje i razvoja u Kölnu prenamjeni u centar za e-mobilnost Forda u Europi važan je signal cijeloj radnoj snazi“, rekao je Martin Hennig, predsjednik Općeg radničkog vijeća Ford-Werke GmbH. „Našim zaposlenicima nudi dugoročnu perspektivu i istovremeno ih potiče da pomognu u oblikovanju električne budućnosti.“

Rowley je zaključio: „Nudit ćemo iznimnu paletu elektrificiranih vozila, potpomognutu digitalnim uslugama i iskustvima usmjerenim na kupca, omogućujući našim kupcima da krenu s nama na putovanje u potpuno električnu budućnost, počevši odmah s lansiranjem električnog Mustang Mach-E modela. U kombinaciji s našom liderskom pozicijom na tržištu gospodarskih vozila, ovo će biti osnova održivo profitabilnog Fordovog poslovanja u Europi.“

Dodatni detalji plana elektrifikacije Forda i transformacije tvornice u Kölnu bit će objavljeni tijekom sljedećih mjeseci.

You may also read!

Podravka

Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2020. godinu

Unatoč krizi uzrokovanoj koronavirusom Grupa Podravka sačuvala stabilnost i ostvarila rast Ostvarena je neto dobit u iznosu od 248,9

Read More...
wall

Svjetske burze oštro pale, ulagači se plaše inflacije

Na svjetskim su burzama prošloga tjedna cijene dionica oštro pale, što je posljedica pritiska na tehnološki sektor i strahovanja

Read More...
radnik

Povećan broj poginulih radnika na radnom mjestu

U Hrvatskoj je u posljednje tri godine povećan broj poginulih radnika na radnom mjestu, posebice u građevinarstvu, gdje se

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.