Franck nagrađuje povodom svojeg 125. rođendana

In Odnosi s javnošću
1-Franck nagrada

Svaki rođendan je važan, a još je važnije svoju sreću podijeliti s drugima. Stoga je, povodom velikog slavlja svog 125. rođendana, Franck svoju sreću odlučio podijeliti sa svim ljubiteljima toplih napitaka te organizirao nagradnu igru u kojoj će moći sudjelovati svi građani Republike Hrvatske.

Od nedjelje, 1. listopada, krenula je nagradna igra „Nije šalica! Franck nagrađuje svaki tjedan!”, gdje će se svaki tjedan dijeliti 125 nagrada. Nagradna igra traje do 15. prosinca, a za buduće dobitnike pripremljeno je čak 1.250 poklon paketa, dok je glavna nagrada 125.000 kuna na go! kartici Zagrebačke banke. Sretni dobitnici nagrada tako će moći uživati u bogatim paketima godišnjih zaliha Franckovih proizvoda i mnoštvu drugih atraktivnih iznenađenja.

Kako biste sudjelovali u nagradnoj igri, potrebno je kupiti bilo koji Franck proizvod u obližnjem dućanu ili naručiti barem jedan Franck napitak u najdražem kafiću, a zatim poslati broj računa i svoje osobne podatke na jedan od sljedećih načina: putem SMS-a poslati riječ FRANCK, broj računa, ime i prezime, ulica (adresa, poštanski broj i mjesto) na broj 60221 (2,40kn po SMS-u/PDV uključen), poslati poštom račun i svoje osobne podatke (ime i prezime, adresu, poštanski broj i mjesto) na Franck d.d. Vodovodna 20, poštanski broj 450, 10001 Zagreb ili se prijaviti putem obrasca na web stranici franck.eu/nije-salica.

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.