Franck obilježio Međunarodni dan kave

In Odnosi s javnošću
franck

Uoči Međunarodnog dana kave koji se obilježava 1. listopada, Franck je u zagrebačkom Johann Francku predstavio novi Superiore espresso, blend probranih zrna kave isključivo s Rainforest Alliance™ certificiranih plantaža koje udovoljavaju najstrožim standardima ekološke, društvene i ekonomske održivosti. Riječ je o međunarodno priznatoj oznaci koju dodjeljuje istoimena međunarodna nevladina organizacija s ciljem očuvanja okoliša te zaštite prava i dobrobiti radnika.

Kao vodeći proizvođač kave na hrvatskom tržištu, Franck je usmjeren na vrhunsku kvalitetu sirovina, a to podrazumijeva brigu za održivost uzgoja kave i pružanje podrške malim uzgajivačima što je u skladu s vrijednostima na kojima se temelji Međunarodni dan kave. Kompanija tako već niz godina financijski i savjetodavno podržava provedbu globalnih razvojnih projekata u sklopu društva International Coffee Partners (ICP) i inicijative coffee&climate.

„U Francku prepoznajemo važnost kvalitete kave od zrna do šalice te na razne načine educiramo potrošače, a načela održivosti kojima se vodimo rezultirala su i lansiranjem premium Superiore espressa, blendom probranih zrna kave koja nose certifikat Rainforest Alliance. Ovaj je certifikat potvrda da kava koja se bira za Superiore espresso dolazi isključivo s plantaža i farmi koje udovoljavaju strogim standardima ekološke, društvene i ekonomske održivosti“, izjavila je Vesna Mihatov, direktorica Istraživanja i razvoja i Nabave kave u Francku.

Svako zrno kave s egzotičnih plantaža Srednje i Južne Amerike te Azije pažljivo je probrano kako bi svojom raznolikošću dalo karakter sinergiji okusa novog Superiore espressa s raskošnim notama čokolade i cvijeća. Među brojnim partnerima i ljubiteljima kave, koji su uz šalicu ovog finog espressa proslavili dan omiljenog crnog napitka, našli su se Antonija Blaće, Ida Prester, Ivan Šarić i Nevena Rendeli.

Finale Franck barističkog natjecanja i dodjela Franck Barista Club priznanja
Proglašeni su i pobjednici Franckovog regionalnog barističkog natjecanja koje se provodi u skladu s pravilima Speciality Coffee Association (SCA). Tijekom ove godine kvalifikacijska natjecanja održana su u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini, a sudjelovalo je 50-ak vrhunskih barista iz više od 10.000 ugostiteljskih objekata s kojima Franck surađuje.

Finalno natjecanje u Zagrebu okupilo je 10 najboljih barista iz regije, a ovogodišnjim pobjednikom proglašen je Skender Fetahi iz Zagreba (Caffe Bar Check In), dok je drugo mjesto pripalo Ivanu Siničiću iz Pirovca (Caffe Bar Rišpet), a treće Kristianu Oreškoviću iz Đakova (The Eagle Pub).

Nagrade je uručio Viktor Miljković, Franckov regionalni direktor prodaje za kanal HoReCa koji je ovom prilikom izjavio: „Franck barističko natjecanje nije samo natjecanje, već i platforma za podizanje razine kvalitete napitaka koji se svakodnevno poslužuje u ugostiteljskim objektima, a nama je to jedan od strateških ciljeva. Aktivno podržavamo razvoj barističke scene te u sklopu naše barističke akademije već dugi niz godina ulažemo u stalno usavršavanje i poticanje izvrsnosti barističkih vještina mladih talenata u suradnji s partnerima iz HoReCa kanala“.

S ciljem promicanja izvrsnosti u ugostiteljstvu, predstavljeno je i po prvi puta dodijeljeno priznanje Franck Barista Club. Riječ je o sustavu ocjenjivanja i nagrađivanja najboljih partnerskih ugostiteljskih objekata za kvalitetu napitaka koje pripremaju i poslužuju svojim gostima. Tijekom posljednjih nekoliko mjeseci ukupno 31 nominirani lokal ocjenjivan je metodom tajnih gostiju vodeći se kriterijima poput kvalitete i prezentacije espressa te ostalih napitaka od kave i čaja, održavanja opreme, posluživanja gostiju itd. Priznanje koje gostima jamči vrhunski pripremljenu kavu dodijeljeno je najboljima – njih ukupno 17 iz 10 hrvatskih gradova.

Franck ovime još jednom potvrđuje da sustavno podiže ljestvicu u kvaliteti espressa, stvara i prati nove trendove te, kroz ove i mnoge druge projekte, ulaže u jačanje svog HoReCa poslovanja.

You may also read!

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam koju će provoditi do kraja godine na devet europskih

Read More...
JYSK

JYSK u Hrvatskoj ostvario 535,4 milijuna kuna prometa

Maloprodajni lanac JYSK u Hrvatskoj je u svojoj fiskalnoj godini, koja traje od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza

Read More...
Spoj hrvatske kulture i turizma sve atraktivniji svjetskom tržištu

Spoj hrvatske kulture i turizma sve atraktivniji svjetskom tržištu

„Međuresorno povezivanje i komunikacija preduvjet su za uspješan spoj kulture i turizma. Napori oko Akcijskog plana za razvoj kulturnog

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.