Generacija Z i budućnost održivih putovanja

In Iz svijeta
putovanje

Mnogi predviđaju da će pripadnici generacije Z (mladi u dobi od 16-24) biti svjesniji stanja u društvu i okolišu od generacija prije njih. No, hoće li ovi mladi putnici uspjeti ispuniti ono što se od njih očekuje? I u kojoj će mjeri pratiti one koji su se već okrenuli ekološki osviještenom životu?

Booking.com, digitalni predvodnik u povezivanju putnika s najvećim izborom jedinstvenih smještajnih objekata, ponudom atrakcija koje putnici ne bi smjeli propustiti i s ponudom opcija za ugodno putovanje, proveo je globalno istraživanje u 29 zemalja, među kojima je i Hrvatska, kako bi otkrio stavove i ambicije ove mlade generacije kad je riječ o putovanjima. Istraživanje potvrđuje da putnici svih generacija prihvaćaju ekološki prihvatljiva putovanja, a ni generacija Z nije iznimka. Pripadnici ove generacije također žele biti ekološki osviješteni i učiniti nešto dobro za zajednicu koju posjećuju s ciljem zaštite planeta.
Volonterski turizam

Generacija Z želi učiniti nešto dobro i najviše se od svih generacija zanima za volontiranje kao dio iskustva za vrijeme putovanja (37% u odnosu na globalni prosjek od 31%). 55% pripadnika generacije Z iz Hrvatske koji dosad nisu volontirali voljni su volontirati na sljedećem putovanju (64% žena i 45% muškaraca), a gotovo trećina (33%) ih je izjavila da je važno učiniti nešto za lokalnu zajednicu tijekom putovanja.

Generacija koja želi ostaviti pozitivan utjecaj
Pripadnici generacije Z pri planiranju putovanja razmišljaju o našem planetu i utjecaju njihovih odluka na njega. Više od polovice (51%) pripadnika generacije Z u Hrvatskoj smatra da je utjecaj na okoliš pri putovanju važan faktor koji treba razmotriti kad je riječ o putovanjima. Polovica putnika generacije Z iz Hrvatske (50%) posjetilo bi manje poznato odredište umjesto nekog popularnog ako bi to značilo da će utjecaj na okoliš biti manji.

Iznenađujuće je da je generacija Z po tom pitanju malo lošija od ostalih generacija. Kad je riječ o prevelikom razvoju turizma, 50% pripadnika generacije Z iz Hrvatske razmislilo bi o neodlasku u odredište kojem prijeti uništavanje zbog prevelikog broja turista, pa su Baby Boomersi (55 godina ili više, 56%), generacija X (40-54 godina, 60%) i milenijalci (25-39, 53%) ipak bolji od njih.

Više od polovice putnika generacije Z (56%) ima dobre namjere jer pri rezervaciji smještaja pokušava pronaći smještajni objekt koji je ekološki prihvatljiv. No taj je postotak najniži ako se u obzir uzmu druge generacije – generacija X iz Hrvatske je prva sa 72%, a Baby Boomersi i milenijalci dijele drugo mjesto sa 62%.

Generacija Z od točke A do točke B
Više od polovice svih putnika diljem svijeta (51%) odabralo bi ograničiti udaljenost koju planiraju prijeći i tako smanjiti svoj ugljični otisak, što misli i 54% putnika iz Hrvatske. Za generaciju Z iz Hrvatske ovaj je broj još i veći – njih 63% u odredištu bi odabralo opciju prijevoza koja je ekološki prihvatljivija, poput najma električnih/hibridnih automobila, javnog prijevoza, hodanja ili vožnje biciklom. Iako je riječ o brzom napretku kad je riječ o održivim putovanjima, starije su generacije opet bolje – 75% Baby Boomersa iz Hrvatske i 75% pripadnika generacije X iz Hrvatske odabrali bi opciju koja je ekološki prihvatljivija pri planiranju putovanja.

Iako pripadnici generacije Z imaju dobre namjere i svjesni su utjecaja njihovih putovanja na okoliš, morat će se dobro potruditi kako bi zamijenili starije generacije jer je istraživanje Booking.com-a pokazalo da su stariji putnici ipak svjesniji nekih aspekata održivih putovanja.

You may also read!

Horvat_Altmaier

Ministar Horvat primio njemačkog ministra gospodarstva: „Vrijeme je da vratimo povjerenje njemačkih investitora“

U službenom posjetu Republici Hrvatskoj boravi savezni ministar gospodarstva i energetike Savezne Republike Njemačke Peter Altmaier, u pratnji širokog

Read More...
bura

Zdravstveni turizam će u nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran

Zdravstveni turizam će u novoj nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran, među prva tri razvojna proizvoda, jer osim zdravstvu

Read More...
Burilović, Altmaier i Horvat

Burilović: Njemačka je motor Europe i ključni gospodarski partner Hrvatskoj

„Njemačka je četvrto najveće gospodarstvo u svijetu i naš ključni vanjskotrgovinski partner. Stoga ne iznenađuje da pomno pratimo svaki

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.