Google investira 550 milijuna dolara u kineskog diva e-trgovine JD.com

JDcom

Google će investirati više od pola milijarde dolara u kinesku tvrtku za e-trgovinu JD.com u sklopu nastojanja širenja maloprodajnih usluga diljem svijeta, izvijestile su u ponedjeljak kompanije u zajedničkom priopćenju.

Takve najave stižu u vrijeme kad američki gigant u internetskoj prodaji gura Google Shopping, platformu koja omogućuje klijentima uspoređivanje cijena među različitim trgovcima i trebala bi konkurirati Amazonu, primjećuje AFP.

Tvrtke će povezati lanac nabave i logistička iskustva kineskog diva s tehnologijom Googlea kako bi se kreirala personalizirana maloprodaja nove generacije u tim regijama, uključujući jugoistočnu Aziju, SAD i Europu, stoji dalje u zajedničkom priopćenju.

“Ovo partnerstvo s Googleom otvara široku paletu mogućnosti kako bi se ponudilo kvalitetnije maloprodajno iskustvo klijentima diljem svijeta”, izjavio je glavni strateški direktor JD.com-a Jianwen Liao.

Google će investirati 550 milijuna dolara u novcu u JD.com a zauzvrat će dobiti 27,1 milijun novoizdanih redovnih dionica A klase kineskog diva. Te dionice po riječima glasnogovornika JD.com-a odgovaraju približno 1-postotnom udjelu u kompaniji.

Googleov glavni direktor Philipp Schindler kazao je da će tim potezom kupcima omogućiti “kupnju bilo gdje i bilo kada”.

Partnerstvo vjerojatno ipak neće utjecati na Googleov status u kontinentalnoj Kini, gdje su redom blokirani njegovi Gmail, Google Search i Google Maps.

Ta objava nije usredotočena na Kinu, potvrdio je AFP-u glasnogovornik JD.com-a Josh Gartner.

Kineski korisnici Interneta zbog neprihvatljivih postova na društvenim mrežama mogu biti novčano kažnjeni ili čak dobiti zatvorsku kaznu. Tamošnje vlasti dodatno su postrožile kontrole Interneta u posljednje vrijeme, ugasivši blogove za tračeve o slavnim osobama i pokrenuvši istrage na platformama zbog nepristojnosti.

U Kini JD.com agresivno konkurira vodećoj tamošnjoj tvrtki za e-trgovinu Alibabi, koja upravlja popularnim platformama za trgovinu Taobao i Tmall, podsjeća AFP. (H)

Pročitajte još vijesti!

Burilović, Radoš

Digitalna Komora štedi vrijeme poduzetnicima

Predstavljena prva e-usluga Gospodarska mreža Hrvatska gospodarska komora predstavila je novi projekt – Digitalna komora. Riječ je o informacijsko-komunikacijskoj

Read More...
Drilo

Hrvatska je spremna za digitalizaciju

Hrvatska udruga poslodavaca, HUP- Udruga informatičke i komunikacijske djelatnosti predstavila je danas analizu razvoja digitalizacije Hrvatske te rezultate poslovanja

Read More...
Coolinarika

Pola milijuna Facebook fanova Coolinarike potvrdilo da je najveća kulinarska društvena mreža u regiji zaista cool

„Coolinariko hvala ti što postojiš i što unosiš veselje u moj život. Čast mi je biti članom ovog prekrasnog

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake