Gorski kotar može biti cjelogodišnje turističko odredište

platak

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić ocijenio je u petak da je u turističkom razvoju Gorskog kotara ostvaren pomak, ali to područje može ponuditi više i, uz ulaganja u infrastrukturu i kapacitete, može biti cjelogodišnje turističko odredište.

Staničić je u Delnicama s direktorima goranskih turističkih zajednica razgovarao o daljnjem razvitku, turističkoj promidžbi i brendiranju Gorskog kotara kao subregije, a obišao je i Regionalni sportsko-rekreacijski centar Platak.

“Pomak je napravljen, ali s obzirom na prirodne resurse i potencijale, Gorski kotar je spreman i može puno više ponuditi u smislu daljnjeg razvoja turističkog proizvoda, prezentacije i promidžbe na turističkim tržištima”, rekao je.

HTZ to može popratiti u sklopu svojih proračuna, istaknuo je te podsjetio kako je jedan od ključnih strateških ciljeva, prema strateškom marketinskom planu hrvatskog turizma, produljiti predsezonu i posezonu.

“Mislim da Gorski kotar, uz ulaganja u daljnju turističku infrastrukturu, ponajprije u smještajne kapacitete, može graditi budućnost u smislu cjelogodišnjeg poslovanja, možda i dvije jake turističke sezone – ljetnu i zimsku”, dodao je.

Za to, kako je rekao, trebaju dodatni sadržaji, bilo da je riječ o “outdoor” ponudi, biciklizmu, prirodnim parkovima, Nacionalnom parku Risnjaku, lovnom turizmu, enogastronomiji, sportskim sadržajima, skijanju ili skijaškom trčanju.

Staničić je rekao da će HTZ sa županijskim turističkim zajednicama raditi na oglašavanju na tržištima, zajedničkom nastupu na sajmovima i kreiranju promidžbenog materijala.

Poručio da pritom treba istaknuti udruživanje kako bi se zajedničkim nastupom, s obzirom i na paket zakonskih izmjena koje je najavilo Ministarstvo turizma, ostvarila veća konkurentnost na turističkom tržištu i osigurao novac za još bolju promidžbu.

Na pitanje koje smještajne kapacitete i sadržaje treba najprije razvijati, direktor Glavnog ureda HTZ-a je odgovorio kako cijela Hrvatska ima problem sezonalnosti u turizmu, a veliki je razlog tomu upravo struktura smještajnih kapaciteta. U Hrvatskoj ima oko 50 posto privatnog smještaja, oko 25 posto kampova i samo 12 posto hotela. Time se nameće zaključak da treba graditi više hotela i povećavati ukupne kapacitete u hotelskom smještaju, rekao je, dodajući kako smatra da u Gorskom kotaru treba razvijati sva tri oblika smještajnih kapaciteta.

Nakon obilaska Regionalnoga sportsko-rekreacijskog centra Platka Staničić je rekao kako je zadovoljan viđenim, da je učinjen velik pomak u infrastrukturi i dodatnim sadržajima. “Vjerujem da će Platak u budućnosti, uz daljnju izgradnju infrastrukture, među ostalim uz mogućnost zasnježivanja, biti cjelogodišnje nacionalno izletište”, istaknuo je direktor Glavnog ureda HTZ-a, dodajući da će se Platak tako i brendirati.

Predsjednik Turističke zajednice Kvarnera Zlatko Komadina rekao je kako je na Platku dosad uloženo u više infrastrukturnih projekata, a razgovaralo se i o budućoj retenciji i zahvatu vode, cjevovodima i sl.

Po riječima direktorice Turističke zajednice Kvarnera Irene Peršić Živadinov, broj turističkih noćenja u Gorskom kotaru povećan je u posljednjih šest 100 posto, a očekuje se daljnji razvoj goranskih odredišta. (H)

Pročitajte još vijesti!

kras

Kraš i Agrokor demantiraju navode o pogodovanju dobavljačima

Iz Kraša i koncerna Agrokor u petak su demantirali navode o pogodovanju izvanredne uprave Agrokora pojedinim dobavljačima prilikom razvrstavanja

Read More...
coke-summership-logo

Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula program ljetne prakse Coke Summership

Coca Cola HBC Hrvatska, već dugi niz godina jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, pokreće program ljetne prakse koji

Read More...
pirovac

Otvorena Marina Pirovac s 200 vezova

Marina u Pirovcu s ukupno 215 vezova, u koju je uloženo više od 40 milijuna kuna i u kojoj

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake