Gorski kotar može biti cjelogodišnje turističko odredište

platak

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić ocijenio je u petak da je u turističkom razvoju Gorskog kotara ostvaren pomak, ali to područje može ponuditi više i, uz ulaganja u infrastrukturu i kapacitete, može biti cjelogodišnje turističko odredište.

Staničić je u Delnicama s direktorima goranskih turističkih zajednica razgovarao o daljnjem razvitku, turističkoj promidžbi i brendiranju Gorskog kotara kao subregije, a obišao je i Regionalni sportsko-rekreacijski centar Platak.

“Pomak je napravljen, ali s obzirom na prirodne resurse i potencijale, Gorski kotar je spreman i može puno više ponuditi u smislu daljnjeg razvoja turističkog proizvoda, prezentacije i promidžbe na turističkim tržištima”, rekao je.

HTZ to može popratiti u sklopu svojih proračuna, istaknuo je te podsjetio kako je jedan od ključnih strateških ciljeva, prema strateškom marketinskom planu hrvatskog turizma, produljiti predsezonu i posezonu.

“Mislim da Gorski kotar, uz ulaganja u daljnju turističku infrastrukturu, ponajprije u smještajne kapacitete, može graditi budućnost u smislu cjelogodišnjeg poslovanja, možda i dvije jake turističke sezone – ljetnu i zimsku”, dodao je.

Za to, kako je rekao, trebaju dodatni sadržaji, bilo da je riječ o “outdoor” ponudi, biciklizmu, prirodnim parkovima, Nacionalnom parku Risnjaku, lovnom turizmu, enogastronomiji, sportskim sadržajima, skijanju ili skijaškom trčanju.

Staničić je rekao da će HTZ sa županijskim turističkim zajednicama raditi na oglašavanju na tržištima, zajedničkom nastupu na sajmovima i kreiranju promidžbenog materijala.

Poručio da pritom treba istaknuti udruživanje kako bi se zajedničkim nastupom, s obzirom i na paket zakonskih izmjena koje je najavilo Ministarstvo turizma, ostvarila veća konkurentnost na turističkom tržištu i osigurao novac za još bolju promidžbu.

Na pitanje koje smještajne kapacitete i sadržaje treba najprije razvijati, direktor Glavnog ureda HTZ-a je odgovorio kako cijela Hrvatska ima problem sezonalnosti u turizmu, a veliki je razlog tomu upravo struktura smještajnih kapaciteta. U Hrvatskoj ima oko 50 posto privatnog smještaja, oko 25 posto kampova i samo 12 posto hotela. Time se nameće zaključak da treba graditi više hotela i povećavati ukupne kapacitete u hotelskom smještaju, rekao je, dodajući kako smatra da u Gorskom kotaru treba razvijati sva tri oblika smještajnih kapaciteta.

Nakon obilaska Regionalnoga sportsko-rekreacijskog centra Platka Staničić je rekao kako je zadovoljan viđenim, da je učinjen velik pomak u infrastrukturi i dodatnim sadržajima. “Vjerujem da će Platak u budućnosti, uz daljnju izgradnju infrastrukture, među ostalim uz mogućnost zasnježivanja, biti cjelogodišnje nacionalno izletište”, istaknuo je direktor Glavnog ureda HTZ-a, dodajući da će se Platak tako i brendirati.

Predsjednik Turističke zajednice Kvarnera Zlatko Komadina rekao je kako je na Platku dosad uloženo u više infrastrukturnih projekata, a razgovaralo se i o budućoj retenciji i zahvatu vode, cjevovodima i sl.

Po riječima direktorice Turističke zajednice Kvarnera Irene Peršić Živadinov, broj turističkih noćenja u Gorskom kotaru povećan je u posljednjih šest 100 posto, a očekuje se daljnji razvoj goranskih odredišta. (H)

Pročitajte još vijesti!

viroexpo

Otvoren Viroexpo na kojem se predstavlja više od 800 izlagača

Na prostor Visoke škole u Virovitici u petak je otvoren 23. međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo, na

Read More...
wallstreet

Wall Street skočio više od 1 posto, prinosi pali

Na Wall Streetu su u petak cijene dionica skočile više od 1 posto, što se zahvaljuje jačanju tehnološkog sektora

Read More...
dukat

Neto dobit Dukata 40,3 milijuna kuna

Neto dobit Dukata u 2017. godini iznosila je 40,3 milijuna kuna i bila je 71,9 posto manja nego u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja