HEINEKEN Hrvatska predstavlja postignuća na području održivosti za 2017. godinu

In Tvrtke i tržišta
poruka

Kompanija HEINEKEN Hrvatska objavila je neka od svojih postignuća na području održivosti u protekloj godini. U skladu sa strategijom „Stvaramo bolji svijet“ ostvaren je napredak u svim ključnim segmentima održivog poslovanja – bilo da je riječ o očuvanju prirode, sigurnosti na radnom mjestu, kvaliteti života lokalne zajednice ili promicanju odgovorne konzumacije alkohola.

Važan aspekt održivog poslovanja kompanije uključuje i održivu nabavu sirovina domaćeg podrijetla. Tako je 2014. godine pokrenut projekt nabave domaćeg ječma za Karlovačko pivo te se otada uspješno provodi u partnerstvu s Poljoprivredno prehrambenim kompleksom iz Nove Gradiške, Slavonija sladom te Poljoprivrednim institutom iz Osijeka. Konkretno, to znači da se za Karlovačko pivo koristi ječmeni slad proizveden od 100% hrvatskog ječma. Time se izravno podupire domaća poljoprivreda i održivost domaće proizvodnje pivarskog ječma, a to pokazuje i statistika. Od 2013./14. do 2016./17. otkupljena količina ječma gotovo se udvostručila (povećanje od čak 84%), broj OPG-ova koji uzgajaju ječam povećao se za 18%, a površina polja zasijanih pivarskim ječmom za 21%.

Nadalje, redovitim ulaganjima kompanija neprestano nastoji smanjiti štetan utjecaj na okoliš. Najveća investicija u 2017. godini bilo je zeleno skladište u krugu pivovare u Karlovcu. Skladišni prostor površine 5.100 m² izgrađen je prema principima zelene gradnje, što je pomoglo da se maksimalno smanji utjecaj na okoliš tijekom, ali i nakon izgradnje. Prilikom izgradnje fokus je bio na energetskoj učinkovitosti, korištenju kvalitetnih, ekološki prihvatljivih materijala te smanjenju količine otpada pa je tako objekt svrstan u energetski razred A+.

Osim toga, od kraja 2016. kompanija HEINEKEN Hrvatska u svojoj pivovari u Karlovcu koristi električnu energiju (ZelEn) dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora. Od ove godine u proizvodnji piva koristit će se i solarna energija. Naime, na krovu zelenog skladišta u krugu pivovare u Karlovcu postavljeno je 1.380 solarnih panela koji će prema procjenama godišnje proizvoditi oko 395.000 kWh električne energije te doprinijeti smanjenju emisije CO₂. Inače, na smanjenju emisije CO₂ HEINEKEN Hrvatska radi konstantno – u odnosu na 2016. emisija je smanjena sa 6,3 kg na 6,2 kg/hl.

Mnogo se radi i na drugim područjima koji doprinose očuvanju okoliša: potrošnja vode smanjena je za čak 40% od 2008. godine, a nereciklirani industrijski otpad za čak 86% također od 2008. Važno je istaknuti i da je 11% više piva u 2017. prodano u povratnim staklenim bocama – ambalaži koja je ekološki prihvatljivija.

Također, HEINEKEN Hrvatska nastavlja brinuti i o zajednici u kojoj posluje pa je prošle godine u razne projekte i lokalne inicijative uloženo 983.000 kuna.

Nastavljena je i podrška projektu KAkvart koji doprinosi društvenoj dobrobiti lokalne zajednice. Pokrenuo ga je Grad Karlovac, a cilj mu je unaprijediti kvalitetu života građana na širem karlovačkom području, i to kroz poticanje mjesnih odbora i građana da se aktivno uključe i volontiraju u realizaciji lokalnih projekata.

Osim o zajednici, kompanija brine i o svojim zaposlenicima. Tako je u 2017. zahvaljujući internoj kampanji „Hvala što ne jurite“ smanjen broj mjesečnih upozorenja za prebrzu vožnju za čak 94% što je pivovari u Karlovcu donijelo nagradu središnjice u Nizozemskoj. Uz zaposlenike, tu su i potrošači među kojima kompanija promiče odgovornu konzumaciju alkohola. Stoga je 10% lanjskog budžeta za oglašavanje brenda Heineken® potrošeno na kampanju odgovorne konzumacije #Herowanted.

„Održivost je sastavni dio našeg poslovanja, a cilj nam je stvarati bolji svijet u svakom segmentu našeg djelovanja. Ponosna sam što, ukupno gledajući, stalno napredujemo u različitim područjima održivosti od očuvanja okoliša, odnosa prema zajednici i zaposlenicima do promicanja odgovorne konzumacije alkohola“ izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Hrvatska.

You may also read!

hup

HUP vjeruje da će Ministarstvo dati alternativi prijedlog vezan uz izmjenu zakona o doprinosima

Iz Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) reagirali su u subotu na predloženu izmjenu zakona o doprinosima vezanu za povećanje koeficijenta

Read More...
horvat

Ministar Horvat posjetio Špancirfest i razgovarao o poduzetničkoj infrastrukturi

Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat posjetio je u petak jubilarni 20. Špancirfest gdje je o poduzetničkoj infrastrukturi

Read More...
prsut

Proizvodnja pršuta ne pokriva ni 50% domaćih potreba

„Proizvodnja pršuta nije samo dio naše kulturne baštine, već i konkurentan i izvozno orijentiran proizvod. No, s današnjim proizvodnim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.