HEINEKEN Hrvatska – sigurnost i dobrobit zaposlenika na prvom mjestu

In Zaposlenost / plaće
heineken

HEINEKEN Hrvatska nagrađen je certifikatom Poslodavac Partner nakon što je u postupku certificiranja potvrdio visoke standarde upravljanja ljudskim resursima i ostvario 94 od ukupno mogućih 100% bodova.

Nezavisni tročlani tim konzultantske kuće SELECTIO, koja dodjeljuje ovo prestižno priznanje, utvrdio je da funkcija ljudskih resursa ima stratešku važnost u HEINEKENU i kao takva prati poslovnu strategiju tvrtke. Strategija tvrtke predstavljena je svim zaposlenicima, a temelji se na tri načela: održivo, prirodno i pošteno.

HEINEKEN Hrvatska novim zaposlenicima pruža dobar start nastojeći ih čim prije uhodati i osiguravajući im priliku za uspjeh i ostvarenje profesionalnih ambicija.

Zaposlenike se na vrijeme informira o poslovnim ciljevima i aktivnostima te oni odlično razumiju na koji način doprinose strategiji. Interna komunikacija je dvosmjerna i uključuje sve razine organizacije i različite kanale, od onih tradicionalnih pa sve do internih društvenih mreža. Svi zaposlenici uključeni su u sustav procjene radne uspješnosti koji je transparentan i pošten, te povezan s poslovnom strategijom, obrazovanjem i nagrađivanjem.

Povećanje plaća sustavno se provodi temeljem radne uspješnosti i usporedbe s plaćama na tržištu, a svi zaposlenici uključeni su u neku vrstu varijabilnog nagrađivanja kroz sustav mjesečnih/kvartalnih stimulacija ili godišnjih bonusa. U tvrtki HEINEKEN Hrvatska veliku važnost pridaju zadovoljavanju obrazovnih potreba svojih zaposlenika, a aktivno se radi i na prepoznavanju talenata, njihovom razvoju i zadržavanju u organizaciji. Kao tvrtka koja je prisutna u 70-tak zemalja svijeta te zapošljava preko 80.000 zaposlenika, HEINEKEN potiče razvoj internacionalne karijere, dijeljenje najboljih praksi te općenito nudi dobar sustav podrške.

Organizacijska klima i zadovoljstvo zaposlenika redovito se ispituju te se od zaposlenika traže sugestije za poboljšanje svih procesa. Indeks angažmana zaposlenika je na visokom nivou – čak 84%, pri čemu je 87% zaposlenih iznimno zadovoljno, a 94% zaposlenika navodi da su ponosni što rade u HEINEKENU Hrvatska.

Osim tih podataka, ovogodišnje istraživanje klime koje je tvrtka provela pokazuje da više od 90% zaposlenika smatra da ima sve potrebne resurse kako bi svoj posao obavili na siguran način.

Sigurnost i zdravlje zaposlenika na prvom su mjestu, pa se stoga zaposlenicima omogućuju sistematski pregled, visoko kvalitetna radna oprema, dioptrijske zaštitne naočale, trening sigurne vožnje, fleksibilno radno vrijeme te sudjelovanje u različitim sportskim i volonterskim akcijama.

Boris Miloushev, predsjednik Uprave i Romina Ivančić, direktorica Sektora ljudskih resursa u tvrtki HEINEKEN Hrvatska primili su Certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.

„Izuzetno smo ponosni na rezultat koji smo ostvarili u našoj prvoj godini certificiranja u projektu Poslodavac Partner. Ušli smo u ovaj proces kako bismo se usporedili s drugim kompanijama i u budućnosti postali još bolji poslodavac. Nastavit ćemo poklanjati iznimnu pažnju razvoju zaposlenika i brizi o njihovoj dobrobiti“, istaknula je Romina Ivančić, direktorica Sektora ljudskih resursa.

„Naša ambicija je da budemo najbolja kompanija u Hrvatskoj, stoga pri odlučivanju uvijek vodimo računa o naša tri osnovna načela: održivo, prirodno i pošteno. Ovaj certifikat potvrda je da idemo u pravom smjeru“, zaključio je Boris Miloushev, predsjednik Uprave tvrtke HEINEKEN Hrvatska.

You may also read!

Fitch-Ratings

REJTING Fitch zadržao hrvatski kreditni rejting na BB+ i pozitivne izglede

Agencija Fitch u petak je zadržala hrvatski kreditni rejting na 'BB+', a izglede pozitivnima, istaknuvši da to odražava ravnotežu

Read More...
kupac

50 mjeseci kontinuiranoga rasta maloprodajnoga prometa

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, realan je promet u trgovini na malo u listopadu ove godine bio, prema

Read More...
turisti

U listopadu u Hrvatskoj 12,4 posto više noćenja turista

U listopadu je u hrvatske komercijalne smještajne objekte došlo 963 tisuće turista, što je 13,3 posto više nego godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.