Henkel poboljšao dobit i prihode u trećem tromjesečju

In Tvrtke i tržišta
Henkel

Njemački kemijski div Henkel izvijestio je u srijedu o većoj dobiti i prihodima u trećem tromjesečju, uz posebno dobar rezultat odjela ljepila ali i predviđanja o kontinuirano teškim uvjetima na tržištu potrošačke robe.

Proizvođač deterdženta Persil, kozmetike Schwarzkopf i ljepila Loctite bori se s padom tržišta deterdženta i sredstava za čišćenje u zapadnoj Europi i sa žestokom konkurencijom u poslovanju s kozmetičkim preparatima.

U trećem tromjesečju Henkelova je dobit prije kamata i poreza (EBIT), prilagođena za jednokratne stavke, porasla 7,2 posto, na 897 milijuna eura, navodi se u izvješću objavljenom u utorak.

Prihodi su porasli 4,9 posto, na 4,98 milijardi eura. Ako se isključi utjecaj valutnih tečajeva i akvizicija odnosno prodaje imovine, uvećani su tri posto.

Pritom je odjel proizvoda za njegu i ljepotu bilježio stagnaciju. Odjel za održavanje doma bilježio je organski rast od 1,8 posto a odjel ljepila od 4,9 posto.

U Henkelu sada očekuju snažniji rast godišnje dobiti po povlaštenoj dionici, od oko devet posto, u odnosu na dosada prognoziranih sedam do devet posto. Procjena rasta prihoda potvrđena je na dva do četiri posto.

Među pojedinim dijelovima poslovanja, odjel ljepila trebao bi zabilježiti rast od četiri do pet posto, onaj sredstava za pranje i za kućnu njegu oko dva posto, dok bi poslovanje s preparatima za njegu i ljepotu trebalo stagnirati odnosno zabilježiti rast do jedan posto.

Iz Henkela upozoravaju da očekuju teške uvjete na tržištu potrošačke robe i u predstojećem razdoblju, napominjući i da će “negativni utjecaj valutnih učinaka biti sve izraženiji”. (H)

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.