HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina

In Sajmovi i izložbe
vina croatia vina mosaica

S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje HGK je organizirala promotivnu večeru u berlinskom restoranu Oxymoron, u kojemu su sinoć prezentirana vina okupljena pod brendom Vina Croatia – vina mosaica. Pod vodstvom Suda Zlatića svoja najbolja vina sinoć su predstavile vinarije – Badel 1862, Belje, Dalmacija vino, PZ Vrbnik i Kutjevo.

‘Brendiranjem hrvatske kao vinske zemlje dajemo vjetar u leđa izvozu vina i zato ustrajemo na vinskim promocijama. S Nijemcima je lako, oni su naši vjerni posjetitelji tijekom turističke sezone stoga imaju priliku ne samo probati naša vina već vezati uz njih i uspomene” rekao je predsjednik HGK Luka Burilović.

Činjenicu da su naša vina sve prepoznatljivija u Njemačkoj potkrepljuju i brojke. U 2017. godini smo izvezli 786 tona u vrijednosti od preko 2 milijuna eura, a već u prvih devet mjeseci 2018. smo premašili izvoz od 700 tona i dosegli 1,9 milijuna eura vrijednosti.

”Smatram da su autohtone sorte poput terana, pošipa ili debita ključan faktor za internacionalno pozicioniranje. Prednost su i prihvatljive cijene. No konzumente treba osvijestiti, više ih educirati upravo ovakvim eventima” rekao je Suad Zlatić, te dodao kako je poželjno i prilagodit se tržištu. ”Iz iskustva mogu reći da ako stranac ne može pročitati č, ž ili š, on neće naruči to vino”, kaže Zlatić.

Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji.

”U Njemačku smo krenuli izvoziti tek krajem prošle godine, do sada se, zbog reorganizacije nismo stigli fokusirati toliko na izvoz, tako da su se ova promotivna večera kao i Zeleni tjedan poklopili sa našom odlukom da se sastanemo sa starim distributerima i pokušamo dogovoriti poslove s novima” rekao je Luka Zadro predsjednik uprave Dalmacijavina.

”Kada smo preuzeli Dalmacijavino 2016. ostali smo iznenađeni koliki je izvoz bio u Njemačku nekada. Time smo se vodili kod osmišljavanja izvozne strategije, podsjetiti stare kupce na naše proizvode. No, uz prednost što u Njemačkoj postoje kupcima koji nas poznaju naslijedili smo i teret dugova koja je ostavila tvrtka dok je bila pod državnim vlasništvom, pa će biti dosta izazovno povratiti povjerenje distributera i kupaca” rekao je Luka.

A Nijemcima je, iako je zbog ograničene proizvodnje nema previše u izvozu, vrlo dobro poznata Vrbnička žlahtina. ”Na ukupan izvoz otpada nam tek 10 posto, ali ovdje smo zbog promocije. Hrvatska nije više anonimna zemlja, poznati smo u sportu, turizmu pa zašto ne bi bili i po vinima” kaže Marinko Vladić, direktor PZ Vrbnika.

You may also read!

Zagorski mlinci” – 23. hrvatski proizvod zaštićen u EU

Zagorski mlinci – 23. hrvatski proizvod zaštićen u EU

“Zagorski mlinci“ dobili su europsku zaštićenu oznaku zemljopisnog podrijetla, objavila je Europska komisija u Službenom listu Europske unije L

Read More...
plenkovic rimac

Premijer Plenković primio poduzetnika Matu Rimca

Predsjednik Vlade Andrej Plenković primio je u ponedjeljak u Banskim dvorima poduzetnika i osnivača tvrtke Rimac Automobili Matu Rimca,

Read More...
turizam

Pravilnik o turističkoj pristojbi na e-Savjetovanju – manji paušal za OPG-ove

Prijedlog pravilnika o najvišem i najnižem iznosu turističke pristojbe predviđa pristojbu od najmanje 10 kuna, a najviše 20 kuna

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.