HGK traži hitno očitovanje Stožera o zatvaranju ugostiteljskih objekata

In HoReCa
Konobar

Hrvatska gospodarska komora u nedjelju je zatražila hitno očitovanje Nacionalnog stožera Civilne zaštite i pojašnjenje uputa prema ugostiteljima, s obzirom da je Državni inspektorat jučer zatvorio velik broj ugostiteljskih objekata koji pripremaju hranu, iako su, tvrde ugostitelji, postupali po uputi Ministarstva turizma.

“Ovo su neizvjesna vremena u kojima pokušavamo održati krhku ravnotežu između potrebe očuvanja gospodarske aktivnosti i poštivanja zdravstvenih mjera. No, i prije nego što smo se našli u ovako izazovnoj situaciji, naglašavali smo da se u takvim pitanjima pristup treba temeljiti na dodatnoj edukaciji i prevenciji te mogućnosti da gospodarstvenici isprave nenamjerne greške”, proučio je predsjednik HGK Luka Burilović.

HGK je, naime, kontaktirala veći broj tvrtki-članica na temu nejasnih uputa prema ugostiteljima i zatražila hitno očitovanje Nacionalnog stožera Civilne zaštite kako bi se riješile nejasnoće i pronašao način kako očuvati poslovanje i radna mjesta.

Burilović je naglasio i da, za početak, upute moraju biti jasne i nedvosmislene te jednake u primjeni kod svih službenih tijela, kao i da, u uvjetima u kojima se brojna pravila mijenjaju na dnevnoj bazi, a nema vremena za izdavanje tumačenja, kažnjavanje treba biti posljednja mjera kojoj ćemo pribjeći.

„Pronalazak rješenja ovih dana je tim važniji budući da polako krećemo prema popuštanju mjera. Trebamo sjesti i pronaći kompromis, kao što je to napravljeno i s tržnicama. Svakako, zatražili smo i sastanak s državnim inspektoratom kako bismo zajedno na konstruktivan način riješili nesporazume i pronašli zakonski održivo rješenje,“ rekao je Burilović.

Glas poduzetnika: Zašto inspektori postupaju suprotno tumačenju Ministarstva turizma?

Ranije su iz udruge Glas poduzetnika upozorili da je Državni inspektorat zapečatio i na 30 dana zabranio rad preko 20 restorana iako su, ističu, sukladno uputi Ministarstva turizma kupcima izdavali hranu ispred objekata ili je donosili u automobil.

Iz inicijative navode da su jučer obaviješteni o velikom broju slučajeva zatvaranja restorana u Zagrebu, Rijeci i drugim gradovima uz obrazloženje da su izdavanjem hrane ispred objekata postupali protivno odluci Nacionalnog stožera civilne zaštite.

Napominju da su još 19. ožujka dobili službeni odgovor Ministarstva turizma koji vezano upravo za ovu situaciju glasi: “Naručitelj može naručenu hranu osobno preuzeti na pragu objekta ili u njegovoj neposrednoj blizini”.

Navode da iz Nacionalnog stožera nisu odgovorili na upit za daljnje tumačenje zašto inspektori postupaju suprotno tumačenju Ministarstva. (H)

You may also read!

Nestle_zdravija

“Vrtim Zdravi Film” uspješno se zavrtio kao dio nastave na daljinu

"Vrtim Zdravi Film" uspješno se prilagodio novom načinu nastave te po prvi put zaživio i na daljinu, ali i

Read More...
Valamar

Valamar otvara turističku sezonu uz nove usluge i inovacije

Valamar Riviera, najveće turističko poduzeće u Hrvatskoj, započelo je s otvaranjem turističkih objekata 22. svibnja otvorenjem Lanterna Premium Camping

Read More...
Lidl Ilica 201

Otvorena prva Lidlova trgovine u zagrebačkoj Ilici

Moderna gradska trgovina u širem centru Zagreba, Lidlova je 102. trgovina u Hrvatskoj. Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.