HGK: Uskrsna potrošnja porasla za 22 posto

uskrs

Tijekom ovogodišnjeg uskrsnog vikenda potrošeno ukupno 811,04 milijuna kuna, što je 22 posto više u odnosu na prošlu godinu, kada je potrošeno 662,98 milijuna kuna, izvijestili su u srijedu iz Hrvatske gospodarske komore (HGK), pozivajući se na podatke Porezne uprave.

U dane uskrsnog vikenda – petak, subota, nedjelja i ponedjeljak – broj izdanih računa u fiskalizaciji u djelatnosti trgovine na malo iznosio je 9.792.603, dok je u 2016. u četiri dana uskrsnog vikenda bilo fiskalizirano 8.719.544 računa u djelatnosti trgovine na malo, navodi se u priopćenju.

Pozitivni blagdanski pokazatelji samo su nastavak oporavka cjelokupnog tržišta, smatraju u Komori.

“Prometi u trgovini na malo rastu konstantno od kolovoza 2014., što upućuje na oporavak trgovine i gospodarstva u cjelini. Rast je to od 2 do 3 posto na godišnjoj razini te još nismo dosegnuli razinu predkrizne 2008., koja se smatra zlatnom godinom trgovine, ali smo svakako na dobrom putu. Trendovi u Europi i svijetu pokazuju da bi 2016. mogla dostići volumene jednake onima iz 2008. godine. Kako će se ponašati naše tržište do kraja godine, tek ćemo vidjeti, posebno nakon završetka turističke sezone”, ističe pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić.

Iz HGK navode kako procjene temeljene na izračunu za četveročlanu obitelj pokazuju da je skromnija uskrsna košarica ove godine iznosila 550 kuna, srednja 1.000 kuna, dok je najbogatija bila 1.500 kuna. Razlika tih triju košarica je najviše u vrsti pa time i cijeni glavnih namirnica u košarici.

Tradicionalno se najviše troši u uskrsnom tjednu, a analiza podataka Porezne uprave, koji se odnose na fiskalizaciju, broj izdanih računa i iznosa računa, u uskrsnom tjednu u protekle tri godine (2014., 2015. i 2016.) govori da je potrošnja najveća u vikendu pred sam Uskrs odnosno u petak i subotu, napominju iz Komore. (H)

Pročitajte još vijesti!

1-SOS mama, Zoran Relić(direktor SOS Dječjeg sela Ladimirevci) i Marija Franić(glasnogovornica Kauflanda)

Kaufland Hrvatska pomogao u opremanju SOS kuće Dunja

Kaufland Hrvatska još je jednom potvrdio svoju vjernost te donacijom od 20.000 kuna pomogao u opremanju SOS kuće Dunja.

Read More...
Franck Cappuccino

Okusi i mirisi ljeta u šalici ledenog Franck cappuccina

Kao dugogodišnji sponzor i partner turnira, Franck je i ove godine službena kava Plava laguna Croatia Opena u Umagu.

Read More...
1-Hrvoje Stojic, Zdenko Adrovic

HUB Izgledi: Agrokor neće ugroziti rast, ali veliki problemi ostaju

Glavni ekonomisti banaka objavili prosječna gospodarska očekivanja za 2017. Ekonomisti navode da ćemo zaostajati u rastu za drugim SIE

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!