HGK: Uskrsna potrošnja porasla za 22 posto

uskrs

Tijekom ovogodišnjeg uskrsnog vikenda potrošeno ukupno 811,04 milijuna kuna, što je 22 posto više u odnosu na prošlu godinu, kada je potrošeno 662,98 milijuna kuna, izvijestili su u srijedu iz Hrvatske gospodarske komore (HGK), pozivajući se na podatke Porezne uprave.

U dane uskrsnog vikenda – petak, subota, nedjelja i ponedjeljak – broj izdanih računa u fiskalizaciji u djelatnosti trgovine na malo iznosio je 9.792.603, dok je u 2016. u četiri dana uskrsnog vikenda bilo fiskalizirano 8.719.544 računa u djelatnosti trgovine na malo, navodi se u priopćenju.

Pozitivni blagdanski pokazatelji samo su nastavak oporavka cjelokupnog tržišta, smatraju u Komori.

“Prometi u trgovini na malo rastu konstantno od kolovoza 2014., što upućuje na oporavak trgovine i gospodarstva u cjelini. Rast je to od 2 do 3 posto na godišnjoj razini te još nismo dosegnuli razinu predkrizne 2008., koja se smatra zlatnom godinom trgovine, ali smo svakako na dobrom putu. Trendovi u Europi i svijetu pokazuju da bi 2016. mogla dostići volumene jednake onima iz 2008. godine. Kako će se ponašati naše tržište do kraja godine, tek ćemo vidjeti, posebno nakon završetka turističke sezone”, ističe pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić.

Iz HGK navode kako procjene temeljene na izračunu za četveročlanu obitelj pokazuju da je skromnija uskrsna košarica ove godine iznosila 550 kuna, srednja 1.000 kuna, dok je najbogatija bila 1.500 kuna. Razlika tih triju košarica je najviše u vrsti pa time i cijeni glavnih namirnica u košarici.

Tradicionalno se najviše troši u uskrsnom tjednu, a analiza podataka Porezne uprave, koji se odnose na fiskalizaciju, broj izdanih računa i iznosa računa, u uskrsnom tjednu u protekle tri godine (2014., 2015. i 2016.) govori da je potrošnja najveća u vikendu pred sam Uskrs odnosno u petak i subotu, napominju iz Komore. (H)

Pročitajte još vijesti!

1-Tomo Medved i Marin Pucar

Ministarstvo hrvatskih branitelja RH i Podravka potpisali Sporazum o suradnji

Podravka će proizvođačima iz braniteljskih zadruga pružati i stručnu pomoć u poljoprivrednoj proizvodnji kroz edukacije, osiguranje repromaterijala te nadzor

Read More...
WMF

Kako biti kreativan u doba vladavine mobilnih uređaja

Prenosimo zaključke s održanog panela na temu „Kako biti kreativan u doba mobilea?“, koji je održan u sklopu Weekend

Read More...
Oradian_Tim

Oradian u utrci za titulu najinovativnijeg bankarskog softvera

Oradian, globalna „fintech“ tvrtka sa sjedištem u Zagrebu, osigurala je svoje mjesto u finalu međunarodnog izbora „European FinTech Awards“,

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!