Hoteli Živogošće: Rast prihoda od 57 posto

zivogosce

Hoteli Živogošće d.d. u čijem su sastavu hoteli Sensimar Adriatic Beach Resort i Sensimar Makarska te kamp Dole, 2016. godinu, sukladno nerevidiranom godišnjem izvješću, završili su izvrsnim rezultatima, potvrđujući i na ovaj način opravdanost izvršenih investicija i ulaganja u podizanje kvalitete te jasnu strategiju KHA grupacije.

Konkretno, u 2016. godini hoteli Sensimar Adriatic Beach Resort i Sensimar Makarska te kamp Dole ostvarili su ukupne prihode od 10.629.779 eura, a što je 57 posto više nego godinu dana ranije, uz neto dobit koja je nakon prethodnih godina poslovanja s gubitkom, iznosila 292.247 eura. Rezultat je to provedenog financijskog i operativnog restrukturiranja, a koje je i ovdje potvrdilo da je izabrana strategija ona prava. Tome u prilog svjedoče i prihodi od prodaje koji su u odnosu na 2014. godinu, kada je KHA preuzela hotele Živogošće, iznosili 36.076.000 kuna, dok su krajem 2016. godine iznosili 78.781.658 kuna, a što predstavlja porast od 110 posto.

Svi navedeni kapaciteti radili su tijekom prošle godine 182 dana uz popunjenost od 89 posto, što podrazumijeva dolazak više od 127.458 gostiju, od kojih je najviše iz Velike Britanije, Njemačke, Češke i Švedske. Iznimno visoku popunjenost hotela jamči kvalitetna suradnja s turoperatorom TUI, koji u Hrvatsku većinom dovodi goste iz Ujedinjenog kraljevstva, Njemačke i skandinavskih zemalja odnosno goste koji do sada nisu boravili u Hrvatskoj.

Podsjetimo, grupacija Karisma Adriatic Hotels d.o.o. 2014. godine preuzela je 88 posto dionica Hotela Živogošće. Tijekom proteklog razdoblja u rekonstrukciju i unapređenje ovih kapaciteta uložila je više od 183 milijuna kuna, čime je uz izvrsne rezultate poslovanja i nove goste, hrvatskoj turističkoj ponudi donijela novu kvalitetu uz podizanje razine i standarda hrvatskog turizma.

Konkretno, tijekom proljeća 2016. godine Karsima Hotels Adriatic dovršila je investiciju u rekonstrukciju hotela Sensimar Adriatic Beach, ukupno vrijednu više od 118 milijuna kuna, odnosno konkretno dovršila kompletnu rekonstrukciju 57 soba u hotelskoj depandansi Dusk, nakon koje je ovaj hotel u turističkoj sezoni 2016. raspolagao s ukupno 266 soba. Zahvaljujući investiciji hotel je s 3 zvjezdice pre-kategoriziran na standard 4 zvjezdice.

Današnji Sensimar Adriatic Beach ima ukupno 266 soba prosječne veličine 25 m2 te 25 „swim up“ soba iz kojih gosti imaju izravan ulaz na privatne bazene s terasa hotelskih soba. Također gostima su danas na raspolaganju tri restorana, tri bara te “infinity” bazen, uz novi moderan spa&wellnes centar. S obzirom na značaj zaštite okoliša u skolpu investicije, i ovaj hotel KHA grupacije zadovoljava najstrože norme energetske učinovitoste te je izgrađen i novi najmoderniji pročistač otpadnih voda.

Nekadašnji hotel Punta u Igranama na Makarskoj Rivijeri danas uspješno posluje kao „Sensimar Makarska“, zahvaljujući investiciji od 62 milijuna kuna kojom su osigurane i nove četiri zvjezdice.

Cjelokupni hotel kompletno je rekonstruiran, zamjenjena je postojeća infrastruktura te su kompletno preuređene sve zajedničke prostorije hotela. Novi hotel ima 179 soba prosječne veličine 25 m², za razliku od starih soba prosječne veličine 18 m2. Sensimar Makarska također ima i „swim up“ sobe, koje su kao takve prve uvedene upravo u ovaj hotel. Gostima su na raspolaganju dva restorana, tri bara, novi „infinity“ bazen te luksuzan spa&wellnes centar u sklopu kojeg se nalaze fitness i aerobik dvorane, saune te sobe za masažu.

Od preuzimanja Hotela Živogošće do danas u Auto kamp Dole uloženo je više od 3 milijuna kuna te su u planu daljnja unapređenja poslovanja i ponude.

Pročitajte još vijesti!

cappelli

Hrvatska spremna za turističku sezonu

Hrvatska je potpuno spremna za turističku sezonu, istaknuto je u petak na susretu ministra turizma Garija Cappellija s predstavnicima

Read More...
izvoz

Hrvatski robni izvoz lani porastao 5,7 posto, uvoz 5,5 posto

Hrvatski robni izvoz porastao je u 2016. godini za 5,7 posto u odnosu na prethodnu godinu što je treća

Read More...
Luka-Burilovic

Akcija “Kupujmo hrvatsko” u Splitu okupila 120 izlagača

Hrvatska gospodarska komora (HGK) ove je godine nacionalnu akciju “Kupujmo hrvatsko” započela u petak u Splitu, na Rivi gdje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!