Hrvatska bolja od Španjolske i Grčke na rastućem tržištu unajmljivanja brodova za odmor

In Novi turistički kapaciteti
Hrvatska bolja od Španjolske i Grčke na rastućem tržištu unajmljivanja brodova za odmor

Zizoo, vodeća svjetska online platforma za najam brodova za odmor, objavila je podatke koji pokazuju da sektor hrvatskog nautičkog turizma nadmašuje sve ostale segmente putovanja, pri čemu je Hrvatska zadržala titulu vrhunske mediteranske destinacije.

Zizoo.com, globalni lider za iznajmljivanje brodova za odmor objavio je ključne tržišne podatke za ljeto 2019. koji pokazuju veliki porast interesa europskih i američkih turista za Hrvatskom kao destinacijom za odmor na brodu. Potražnja za odmorom na brodu u Hrvatskoj porasla je za 35% u odnosu na prethodnu godinu, a marine na području Splita te Zadra i Sukošana imale su najveći priljev posjetitelja, prvenstveno iz Njemačke, Austrije, Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a. Posjetitelji iz Skandinavije i Beneluksa pokazali su najveći porast interesa u odnosu na prethodnu godinu.

„Nautički turizam daleko je najbrže rastući turistički sektor u Hrvatskoj“ izjavio je Sinan Mašović, glavni financijski direktor i suosnivač platforme Zizoo te nastavio „Zizoo je ponosan na svoju ulogu u postizanju ovog rasta, posebice među klijentima koji otkrivaju jedrenje po prvi puta. Ranije ove godine zatvorili smo još jedan krug financiranja i to ulaganje koristit ćemo za nastavak širenja tima prema planu da dostignemo brojku od 100 zaposlenika do prosinaca, a cilj nam je i dodatno ubrzati rast u 2020. godini. Kontinuirano udvostručujemo godišnje prihode i namjeravamo držati taj tempo.“

Tvrtka je također objavila podatke vezane uz najčešće odabrane vrste plovila koji pokazuju sve veću popularnost katamarana srednjeg do visokog ranga. „Kako sve više obitelji i mladih ljudi iskušavaju odmor na brodu po prvi puta, možemo vidjeti da ti segmenti klijenata često izabiru katamarane zbog dodatne stabilnosti tijekom jedrenja, širine, prostora i sigurnosti“, nadovezao se Mašović. „Odmor na brodu turistička je segment koji privlači klijente s visokom platežnom moći i spaja ih s hrvatskom kulturom i aktivnostima koji su dio samog jedrenja. Nautički turizam trebao bi biti velika strateška tema za hrvatsku turističku strategiju i područje u kojem Hrvatska može biti globalno dominantna.“

Na govoru koji je planiran za ovogodišnji nautički sajam ICE (International Charter Expo), koji se obično održava u Zagrebu, ali se ove godine preselio u Beč, Sinan Mašović i Ivan Miletić (CTO i suosnivač) razgovarat će o budućnosti industrije iznajmljivanja brodova za odmor u pogledu tehnologije, inovacija i poslovnog razvoja s Hrvatskom u središtu.

„Hrvatski nautički sektor* u prvih je devet mjeseci ove godine zabilježio rast od 11,8% po broju posjetitelja u odnosu na prošlu godinu s posebno jakim kolovozom (porast od 25,6%) i rujnom (porast od 26,4%). S 3,3 milijuna noćenja u razdoblju između siječnja i rujna, tržište nautičkog turizma u 2019. već je dostiglo 14,4% svih hotelskih noćenja i gotovo 3% svih noćenja u Hrvatskoj, što smatramo impresivnim ali ujedno i ukazuje na priliku za daljnji razvoj“, zaključio je Mašović.

You may also read!

1petrol

Petrol ostaje zainteresiran za širenje na hrvatsko tržište

Slovenski energetski koncern Petrol ostaje zainteresiran za investicije i širenje na tržišta jugoistočne Europe među kojima je i hrvatsko,

Read More...
wallstreet

Oprez na Wall Streetu, u fokusu poslovni rezultati

Na Wall Streetu se u srijedu trgovalo oprezno jer nije bilo vijesti koje bi mogle značajnije pokrenuti tržište u

Read More...
badel

Badel 1862 preuzima jaka alkoholna pića od Dalmacijavina

Tvrtka Badel 1862 preuzima jaka alkoholna pića od Dalmacijavina, čije će brendove proizvoditi u svojim pogonima u tvornici Vinoploda

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.