Hrvatska konkurentna na talijanskom turističkom tržištu

In Sajmovi i izložbe
italija

Hrvatska turistička ponuda konkurentna je i ima dobru poziciju na talijanskom tržištu, te se i ove godine s tog tržišta očekuju dobri poslovni rezultati, poručio je nakon turističkog sajma BIT u Milanu direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.

“Talijanski partneri u Milanu na sajmu BIT potvrdili su nam zanimanje i dobru poziciju Hrvatske na tom tržištu, kojeg karakterizira nešto kasniji buking zbog čega intenzivnija prodaja za Hrvatsku tek predstoji. U prilog nam ide ovogodišnji odličan raspored praznika u predsezoni tijekom kojih će se mnogi talijanski turisti odlučivati za kraća putovanja u inozemne, ali teritorijalno bliže destinacije”, kaže Staničić, dodajući i da je siguran kako hrvatski turistički sektor prepoznaje prilike koje se nude na tržištu Italije.

Podsjetio je i da je iz Italije prošle godine u Hrvatsku došlo 1,2 milijuna turista, koji su ostvarili 5,3 milijuna noćenja, što je tri posto više nego u 2017. i čime su ti turisti na šestom mjestu top tržišta s kojih hrvatski turizam ostvaruje najveći turistički promet.

Na sajmu BIT, koji se održavao od 10. do 12. veljače u Milanu, Staničić se susreo i s predsjednicom talijanskog udruženja putničkih agencija FIAVET Ivanom Jelinić te regionalnim predsjednicima tog udruženja Sicilije, Veneta i Sardinije, kao i sa predstavnicima touroperatora, aviokompanija i brodara.

Pritom su iz brodarske tvrtke SNAV, koja već dugi niz godina povezuje dvije obale, naglasili da je Hrvatska za njih strateški partner i da vjeruju u odličnu ovogodišnju prodaju. Slično su poručili i iz aviokompanije Volotea, s kojom se razgovaralo o novim letovima i nastavku suradnje kroz strateške projekte i oglašavanje, a pozitivne trendove potvrdili si i predstavnici touroperatora Solo Croazia, koji već 20 godina dovodi talijanske goste u Hrvatsku te iz Gomo Viaggija, koji brzim brodovima prevozi goste iz Pesara i Cesenatica u Rovinj, Lošinj, Rab, Novalju i Zadar.

Direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić poručila je da je nastupom na sajmu BIT u Italiji zapravo počela intenzivna promocija Hrvatske na tom tržištu za ovu godinu.

“Tijekom sajma zabilježili smo veliko zanimanje publike za hrvatskim destinacijama, a sajam smo iskoristili i za vrlo važne sastanke i razgovore s predstavnicima ključnih partnera o suradnji i zajedničkim ciljevima za nastavak pozitivnih trendova s talijanskog tržišta. Kako bismo u tome uspjeli, predvidjeli smo i kvalitetne marketinške i PR aktivnosti, a u pripremi su i tematska studijska putovanja novinara i blogera te objave u talijanskim medijima”, poručila je Vukelić, dodajući da će se posebno promovirati i letovi Croatia Airlinesa Zagreb-Milano.

Osim HTZ-a na sajmu BIT ove su godine ponudu destinacija predstavile i turističke zajednice grada Zagreba, Kvarnera i Splitsko-dalmatinske županije te Jadrolinija, Solo Croazia i Vir turizam.

Sajam BIT je među najvažnijim međunarodnim događajima za B2B i B2C segment u sjevernoj Italiji. (H)

You may also read!

Gari Capelli

U turizmu za sada bez minusa, ali uz blago zaustavljanje bukinga

U hrvatskom turizmu za sada ne osjećamo minuse zbog koronavirusa, ali je buking blago zaustavljen, što je bilo normalno

Read More...
atlantic

Atlantic Grupa lani povećala neto dobit za 60 posto

Atlantic Grupa je u 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 5,43 milijarde kuna, što je 3,4 posto

Read More...
adris

Neto dobit Adris grupe 506 milijuna kuna

Adris grupa je u 2019. godini ostvarila neto dobit od 506 milijuna kuna, što je 13,4 posto više nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.