Hrvatska konkurentna na talijanskom turističkom tržištu

In Sajmovi i izložbe
italija

Hrvatska turistička ponuda konkurentna je i ima dobru poziciju na talijanskom tržištu, te se i ove godine s tog tržišta očekuju dobri poslovni rezultati, poručio je nakon turističkog sajma BIT u Milanu direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.

“Talijanski partneri u Milanu na sajmu BIT potvrdili su nam zanimanje i dobru poziciju Hrvatske na tom tržištu, kojeg karakterizira nešto kasniji buking zbog čega intenzivnija prodaja za Hrvatsku tek predstoji. U prilog nam ide ovogodišnji odličan raspored praznika u predsezoni tijekom kojih će se mnogi talijanski turisti odlučivati za kraća putovanja u inozemne, ali teritorijalno bliže destinacije”, kaže Staničić, dodajući i da je siguran kako hrvatski turistički sektor prepoznaje prilike koje se nude na tržištu Italije.

Podsjetio je i da je iz Italije prošle godine u Hrvatsku došlo 1,2 milijuna turista, koji su ostvarili 5,3 milijuna noćenja, što je tri posto više nego u 2017. i čime su ti turisti na šestom mjestu top tržišta s kojih hrvatski turizam ostvaruje najveći turistički promet.

Na sajmu BIT, koji se održavao od 10. do 12. veljače u Milanu, Staničić se susreo i s predsjednicom talijanskog udruženja putničkih agencija FIAVET Ivanom Jelinić te regionalnim predsjednicima tog udruženja Sicilije, Veneta i Sardinije, kao i sa predstavnicima touroperatora, aviokompanija i brodara.

Pritom su iz brodarske tvrtke SNAV, koja već dugi niz godina povezuje dvije obale, naglasili da je Hrvatska za njih strateški partner i da vjeruju u odličnu ovogodišnju prodaju. Slično su poručili i iz aviokompanije Volotea, s kojom se razgovaralo o novim letovima i nastavku suradnje kroz strateške projekte i oglašavanje, a pozitivne trendove potvrdili si i predstavnici touroperatora Solo Croazia, koji već 20 godina dovodi talijanske goste u Hrvatsku te iz Gomo Viaggija, koji brzim brodovima prevozi goste iz Pesara i Cesenatica u Rovinj, Lošinj, Rab, Novalju i Zadar.

Direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić poručila je da je nastupom na sajmu BIT u Italiji zapravo počela intenzivna promocija Hrvatske na tom tržištu za ovu godinu.

“Tijekom sajma zabilježili smo veliko zanimanje publike za hrvatskim destinacijama, a sajam smo iskoristili i za vrlo važne sastanke i razgovore s predstavnicima ključnih partnera o suradnji i zajedničkim ciljevima za nastavak pozitivnih trendova s talijanskog tržišta. Kako bismo u tome uspjeli, predvidjeli smo i kvalitetne marketinške i PR aktivnosti, a u pripremi su i tematska studijska putovanja novinara i blogera te objave u talijanskim medijima”, poručila je Vukelić, dodajući da će se posebno promovirati i letovi Croatia Airlinesa Zagreb-Milano.

Osim HTZ-a na sajmu BIT ove su godine ponudu destinacija predstavile i turističke zajednice grada Zagreba, Kvarnera i Splitsko-dalmatinske županije te Jadrolinija, Solo Croazia i Vir turizam.

Sajam BIT je među najvažnijim međunarodnim događajima za B2B i B2C segment u sjevernoj Italiji. (H)

You may also read!

Cyber Week Tel Aviv

Hrvatske tvrtke na konferenciji o kibernetičkoj sigurnosti

Više od 500 milijardi eura štete na svjetskoj razini Digitalna ekonomija raste sedam puta brže od ostatka gospodarstva, a do

Read More...
Kurtalj

Novi podrumi za još bolja vina i „Šampeke“

Južne padine Plešivice idealne su za vinogorja na kojima se uzgajaju brojna kvalitetna vina, a mnogi vjeruju kako vinova

Read More...
1-Alen Kajmović i Darko Horvat

Stipendije od 2.800 kuna, dodatne pogodnosti i siguran posao budućim mesarima u Grupi Pivac

Mjesečna stipendija od 2.800 kuna, besplatni udžbenici, naknada za rad na praksi, mogućnost rada za vrijeme školskih praznika, besplatan

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.